Sportwagon jsem nějaký čas vlastnil. A ve starém Rapidu 2-3 lidi, 2 dobře rostlé labradorky, výcvikový materiál, vybavení na 14 dní a hurá na výcvikový tábor..._sulcik_ píše:Viděl jsi někdy naživo kufr Sportwagonu? vždyť tam nedáš ani větší nákupvonkreuz píše: Z mých oblíbených italských, potom Lancia Lybra 2.0 20v SW (pětiválec) nebo AR 156 SW 2.0 16v (v případě automatu je tam přídomek "Selespeed"). Oboje jsou pak robotizované převodovky.
Automat na převoz psů
Re: Automat na převoz psů
Re: Automat na převoz psů
Tak když jsi ho vlastnil tak přece nemůžeš s klidným srdcem doporučit takový auto někomu kdo chce dát do kufru klec která se sotva vejde do 307 vždyť nakládací otvor v kufru je strašně uzonkej a kvůli snižující se zádi i nízkej a nezachrání to ani že se otvírá kus střechy. Plus přidej vysokou nakládací hranu. Jako ano 156 v SWčku vypadá skvěle, mnohem líp než sedan, ale nemůže být řeč o nějak extra praktickém autě..vonkreuz píše:Sportwagon jsem nějaký čas vlastnil. A ve starém Rapidu 2-3 lidi, 2 dobře rostlé labradorky, výcvikový materiál, vybavení na 14 dní a hurá na výcvikový tábor...
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Automat na převoz psů
90% aut co tu padlo jsou znatelne mensi nez 307SW.
Pokud neni potreba 4x4, tak myslim, ze C5 na hydru ktere se da zvednout by mohla udelat velmi dobrou sluzbu
Pokud neni potreba 4x4, tak myslim, ze C5 na hydru ktere se da zvednout by mohla udelat velmi dobrou sluzbu
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Automat na převoz psů
Já bych to tady taky viděl na Citroen C5. Ještě možná by se mohla vejít poslední 406 Break - ale ta bude o generaci hůř, než současná 307 nebo možná první roky 407 jako kombi, ale tam s automatem max 2.0 l. A ještě bych se u kombinace klec na psy v kufru bál LPG - nebude podle mě na obojí s rezervou dost místa. A na dlouhé cesty mi moc opravná sada nesedne.
Mimo cenový limit by ještě v kombinaci benzín + automat šel VW T5 nebo MB Vito/Viano.
Mimo cenový limit by ještě v kombinaci benzín + automat šel VW T5 nebo MB Vito/Viano.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: Automat na převoz psů
Dnes mi volala, že dostala od známého ještě nabídku na Chrysler Voyager 3,8l V6 rok 2008 (první rok po faceliftu) najeto 140 nebo 150 XXX km (zapomněl jsem přesně). Bylo to druhé auto ve zbohatlické rodině - dovolenkové, stěhovací, výletové. Vlastní ho od roku 2010/2011. Nechali si ho tehdy dovézt z USA a předělat na EU verzi. Prý v nabídce v ČR bylo i s tímto motorem, ale moc se v našich krajinách neuchytilo. Po bazarech jsem však žádné nenašel a to ani na mobile.de.
Myslím, že to už je celkem obr na její využití. Na druhou stranu v tom odveze úplně cokoliv a cena je velice lákavá - 170 000 Kč + 30-40 000 Kč investice do LPG.
Co si o tom myslíte? Nejsou s tím autem nějaké problémy? Mně osobně se více zamlouvá ta C5ka, ale zase toto se zdá jako dobrá nabídka.
Myslím, že to už je celkem obr na její využití. Na druhou stranu v tom odveze úplně cokoliv a cena je velice lákavá - 170 000 Kč + 30-40 000 Kč investice do LPG.
Co si o tom myslíte? Nejsou s tím autem nějaké problémy? Mně osobně se více zamlouvá ta C5ka, ale zase toto se zdá jako dobrá nabídka.
Re: Automat na převoz psů
2008 už by měla být hranatější design, to bych asi bral. Ta starší generace byla dost slabá v oblasti bezpečnosti.
Nejdřív Pionýr, pak Favorit, Fabia, Focus, Superb, Kodiaq a teď Octavia se Superbem. Ale Pionýr mi pořád zůstal...
Re: Automat na převoz psů
Ano, je to po faceliftu. Vlastně do dnes se vyrábí myslím úplně stejné jako ty 2008. Jen ještě zkusím ověřit, jak je to s díly na motor, protože opravdu nemůžu nají žádný kus v inzerci.
Re: Automat na převoz psů
1. Voyager s motorem 3.8 V6 žere v mixu 13-14 L, a z toho objemu dává slabých 179 PS. Prostě je to líné, nejede to a žere to. Když to dáš do LPG, riskuješ provozní komplikace které si pořádně nastuduj. Díly se sice dají sehnat, ale na některé si tak týden-dva počkáš. Horší to bude se servisem, Chryslery dnes opravuje dost málo mechaniků. Nemyslím vesnických Lojzů, ale těch co reálně těmto vozům rozumí. Za těch 170 kilo to sice vypadá jako dobrý kauf, ale nedoporučuji.
2. Když už Chrysler, tak geniální volbou by byl Town & Country s motorem 3.6 V6 Pentastar. Oproti tomu Voyageru to má špičkový motor s 290 PS a žere v mixu kolem 11 L (viz Spritmonitor). Cena je ale o dost vyšší než ten Voyager, viz Tipcars a pod. Oproti Voyageru je tento vůz celkově spolehlivější. K dílům a servisu viz výše.
3. C5 3.0 V6 má 206 PS a v mixu jezdí za 11 L. Motor je držák a když vyměníš preventivně po koupi cívky a svíčky, bude klid. Jezdí jich tu mraky (90% sice v naftě) a díly a servis jsou z toho důvodu bezproblémovější než v případě těch Chryslerů. Hydry se neboj, v tomto modelu je už naprosto vymakaná a na servis je dovolím si tvrdit méně náročná (i finančně) než konvenční pružení. Jeden kus v plné výbavě je na https://www.tipcars.com/citroen-c5/citr ... 30109.html, koukni i na ty Town & Country co jsem psal výše, nakonec si něco z toho vybereš asi, no.
2. Když už Chrysler, tak geniální volbou by byl Town & Country s motorem 3.6 V6 Pentastar. Oproti tomu Voyageru to má špičkový motor s 290 PS a žere v mixu kolem 11 L (viz Spritmonitor). Cena je ale o dost vyšší než ten Voyager, viz Tipcars a pod. Oproti Voyageru je tento vůz celkově spolehlivější. K dílům a servisu viz výše.
3. C5 3.0 V6 má 206 PS a v mixu jezdí za 11 L. Motor je držák a když vyměníš preventivně po koupi cívky a svíčky, bude klid. Jezdí jich tu mraky (90% sice v naftě) a díly a servis jsou z toho důvodu bezproblémovější než v případě těch Chryslerů. Hydry se neboj, v tomto modelu je už naprosto vymakaná a na servis je dovolím si tvrdit méně náročná (i finančně) než konvenční pružení. Jeden kus v plné výbavě je na https://www.tipcars.com/citroen-c5/citr ... 30109.html, koukni i na ty Town & Country co jsem psal výše, nakonec si něco z toho vybereš asi, no.
Re: Automat na převoz psů
Cena je veľmi zaujímavá, najmä oproti naftovým 2,8čkám. Ja by som sa v tom určite išiel previezť a ak by boli dojmy dobré, tak by som to zobral. Vlastnili sme Jeep Grand Cherokee (2004ka 2,7CRD,240 tis km) diely boli vzhľadom na veľkosť auta prekvapivo lacné a servisovať to zvládal dedinský mechanik ľavou zadnou. Ak sa vyhne autorizovaným servisom, tak by to malo byť v poriadku.
K danej kategórií auta je výkon dostatočný, cestovať sa v tom bude veľmi príjemne. Spotreba bude taká ako spomína nathan. Na dlhších trasách by to ale nemuselo byť až také zlé, pretože to má 6st. prevodovku. Napriek tomu, že je to idéalne auto na prestavbu na LPG by som si radšej sadol s kalkulačkou a zvážil, či to naozaj stojí za možné problémy.
K danej kategórií auta je výkon dostatočný, cestovať sa v tom bude veľmi príjemne. Spotreba bude taká ako spomína nathan. Na dlhších trasách by to ale nemuselo byť až také zlé, pretože to má 6st. prevodovku. Napriek tomu, že je to idéalne auto na prestavbu na LPG by som si radšej sadol s kalkulačkou a zvážil, či to naozaj stojí za možné problémy.
Re: Automat na převoz psů
Tchán měl Toyotu Avensise kombi s 1,8 benzín (r.v. 2006) a vozil v něm kokra + dogu, takže velikostně by to mohlo být plus mínus.
Mám osobní zkušenosti Avensisem s motorem 2,0 vvti (2007). Od nájezdu 105-190tis km každých deset tis km pouze klasika oleje+náplně+filtry a jednou za celý nájezd kotouče a desky, ale to je pouze spotřebka.
Avensis Typ T25 facelift (od r.v. 2007) byl u Avensise poslední trvanlinvý co se týče podvozku/ motoru/ odchlučnění. Osobně bych nedoporučil 1,8 (občas problémy s konzumací oleje), ale 2,0 vvti nebo 2,4 vvti jsou ještě stále toyoťácky neprůstřelné.
Pokud je požadavek relativně silnější motor+automat+trvanlivost, doporučuju vyzkoušet Toyota Avensis kombi 2,0 vvti nebo 2,4vvti (automat). Je to nedostatkové zboží, přece tu jeden inzerát je:
https://auto.bazos.cz/inzerat/78693667/ ... -Kombi.php
Lepší výběr bude asi v říši
Mám osobní zkušenosti Avensisem s motorem 2,0 vvti (2007). Od nájezdu 105-190tis km každých deset tis km pouze klasika oleje+náplně+filtry a jednou za celý nájezd kotouče a desky, ale to je pouze spotřebka.
Avensis Typ T25 facelift (od r.v. 2007) byl u Avensise poslední trvanlinvý co se týče podvozku/ motoru/ odchlučnění. Osobně bych nedoporučil 1,8 (občas problémy s konzumací oleje), ale 2,0 vvti nebo 2,4 vvti jsou ještě stále toyoťácky neprůstřelné.
Pokud je požadavek relativně silnější motor+automat+trvanlivost, doporučuju vyzkoušet Toyota Avensis kombi 2,0 vvti nebo 2,4vvti (automat). Je to nedostatkové zboží, přece tu jeden inzerát je:
https://auto.bazos.cz/inzerat/78693667/ ... -Kombi.php
Lepší výběr bude asi v říši