S větrem ve vlasech....
Moderátor: řidičBOB
Re: S větrem ve vlasech....
Kura, kura.... sotva přestalo být horko a já dal m4Zlika do kupy (ref sjeté gumy + byl nutný i pravidelný servis), tak nám zase tak rozm*dali tak ulici, že tu skoro neprojede ani tank. Zasraný VaKVS, potažmo ta jejich realizační firma Rovina, s.r.o. Ten tank jako měřítko myslím vážně, neska sem skoro zapad i s pindicou... a jak vypadá (místama 15cm mlaskavého jílovitého baga na cestě) si rači ani nepřejte vidět.... začínám mít podezření, že letošní m4Zlikova sezona bude jedna z chudobnějších (už druhá za sebou ref moje nemoc loni...) chjono.... =((
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: S větrem ve vlasech....
pp: Tak jsi mě motivoval a šel jsem se večer projet - romantika jako sviňa . Asi jsem konečně přišel na správný tlaky u nových NS-2R, odjíždí to ze zatáčky jak na lepidle.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5666
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: S větrem ve vlasech....
Ja tam mam zase z technickych pricin (jeden letny disk je prasknuty) uz teraz zimaky a furt to hrabe a chce ist bokom
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: S větrem ve vlasech....
Jaký jsou? Koukal jsem, že mají hodně širokej výběr rozměrů.jarka píše: Asi jsem konečně přišel na správný tlaky u nových NS-2R, odjíždí to ze zatáčky jak na lepidle.
RWD
Re: S větrem ve vlasech....
M.Z.: mám ty tvrdší s TW180 a co si matně pamatuju, tak to není takový lepidlo jak RS.R (ale NS-2R s TW120 jsou prý lepší...). Co se mi na nich ale líbí je bočnice, která je i v bálonovým rozměru 185/60 úplně skvělá, progresivní ale přitom se o ní nechá slušně opřít a nebortí se, v zatáčce guma na nerovnostech moc pěkně pracuje (dodává to takový racing feeling ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
Jedna z úvah je nechat Compacta jako total sleepera a postavit ho na 205/55 16. A v tom se NS-2R dělá. Na mokru mají B, to je hodně slušný, otázka je jestli aspoň něco odvedou, když bude stát voda. Času na rozmyšlenou je dost.
RWD
Re: S větrem ve vlasech....
Nevím co znamená reálně B , ale když je porovnám s S.Drive ojetýma tak na 2,5mm, který byly prořezaný jak standardní gumy, tak na normálně mokrý silnici jsou ty NS-2R o dost lepší. Řekl bych to spíš tak, že se jich na mokru tak nebojím, což je oproti S.Drive docela pokrok .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: S větrem ve vlasech....
http://www.mpneu.cz/tridaprilnavostinamokru/
RS-R mají E. Ale stejně nakonec jde hlavně o odolnost vůči Aquaplaningu. Teď na pojebanejch bridžích jsem zvyklej, že i malá vrstva vody mi zvedne předek. Tak nevim co s tim, buď to vezmu jakože už mě to nepřekvapí a risknu semi, nebo si řeknu nikdy více a koupim něco co ustojí i vodu.
RS-R mají E. Ale stejně nakonec jde hlavně o odolnost vůči Aquaplaningu. Teď na pojebanejch bridžích jsem zvyklej, že i malá vrstva vody mi zvedne předek. Tak nevim co s tim, buď to vezmu jakože už mě to nepřekvapí a risknu semi, nebo si řeknu nikdy více a koupim něco co ustojí i vodu.
RWD
Re: S větrem ve vlasech....
Ti půjčím Ignise na Fulda EcoControl Pro - pak teprve pochopíš co znamená když pneu za mokra klouže .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).