BMW Divize
Re: BMW Divize
Dneska jsem s tim jezdil na mokru po rakouskych okreskach a to auto by bylo tak uzasny, kdyby se dala vypnout rozumne stabilizace.. takhke si clovek pripada jako nesvepravnej dement v nesvepramnym aute
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Presne! A i ked bych tam za 1 mal (a ne v M3 ju tam za jazdy fakt este s cistym stitom (medziplynom) nedam , Bondovi to tam skace samo ), tak ta M140i zase odskoci pri naslednom preradeni...proste tych 343koni tam je ale su proste v jednom bode, naproti tomu M140i ich tam ma snad furtBond007 píše:... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h
Bonde, myslim, ze to chce proste svor
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Poslednou vetou si zase potvrdil co pisem.. rozhodujuci je prave ten medzikus sedacka-volant, nie ci ma auto 340k z turba, alebo z atmosfery. Tych par desatin rozdielu pri akceleracii sa da merat na trati, urcite nie na okreske.Bond007 píše:Tady bych si dovolil mirne oponovat, v te realne premavke taky zalezi kde vsude mas dostupnej solidni vykon... 140 jede solidne od nejakych 3000 rpm do 6000 cca, pak to dost upada... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h911T píše:To je uplne zcestne tvrdenie. V realnej premavke je uplne fuk ktore akceleruje o par desatin rychlejsie. Daleko viac zalezi na tom ako je ktore auto riadene ako tu bolo poznamenane.olda píše:No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.
Re: BMW Divize
[/quote]911T píše:Poslednou vetou si zase potvrdil co pisem.. rozhodujuci je prave ten medzikus sedacka-volant, nie ci ma auto 340k z turba, alebo z atmosfery. Tych par desatin rozdielu pri akceleracii sa da merat na trati, urcite nie na okreske.Bond007 píše:quote="olda"]No, ono se není čemu divit. M140i má stejný HP a lepší krouťák a akceleraci. A když je M1410i v xDrive provedení, tak E46 M3 už vůbec nemá nárok.
Tady bych si dovolil mirne oponovat, v te realne premavke taky zalezi kde vsude mas dostupnej solidni vykon... 140 jede solidne od nejakych 3000 rpm do 6000 cca, pak to dost upada... kdezto treba e46 m3 jede hlavne v poslednich 3000 rpm a treba 911 911.1 S je na tom podobne.. tzn treba po meste musi clovek neustale radit za jedna, aby dynamicky stacil... coz malokdo vubec zvladne s presnym meziplynem zaradit treba ve 30 km/h
To sice ano, ale ani ja nejsem nadsenej kdyz tohle musim nekolikrat za den delat, protoze stavi drobna nepresnost a hned je clovek spis za dementa... u nekterych aut je to obzvlast citlivy na 100% vyslapnuti spojky a kdyz se zapomenes, pocitas zuby
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
v pořadu Akcelerace bylo tuším v testu M3 F80 zmíněno, že zpřevodování je takové, že při řazení 4-5-6-7 padnou otáčky vždy do pásma, kde začíná maximální výkon a řadí se na jeho konci. To se s atmosférou můžeš ukvaltovat a stejně ten efekt nenapodobíš...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Jak píšu (s těžkou depinou v srci) vedle, asi mi fakt nezbyde, než se o brambora starat jak wo woko v hlavě.... čili.....
Už sa na tym pracuje.....
Už sa na tym pracuje.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Bond: jasne ale to uz riesime <>viny. Aby sme sa dostali k jadru veci, v realnom svete ani 300k auto nemusi ujst 200k ked je to slabsie dobre riadene, lebo ten rozdiel v akceleracii je stejne platny len po prve auto ktore sa neda okamzite predbiehat. Riesit nejake relativne marginalne rozdiely v dynamike medzi M140i a M3 je uplne scestne.
Mimochodom ked uz sa bavime o tych rovnakych parametroch, realne bude mat M140 minimalne 360, skor 370k.
Mimochodom ked uz sa bavime o tych rovnakych parametroch, realne bude mat M140 minimalne 360, skor 370k.
Re: BMW Divize
PP: Ale prd, staci presedlat na spravnou znacku a nakoupit za oceanem mirne jete.
Kombajn, manual 556 koni ... (to musi byt masakr)
http://gmauthority.com/blog/2014/07/loa ... s-on-ebay/
Ja bych teda radsi v aute S54 nez B58, ten vykon se omrzi rychle narozdil od zvukove kulisy. M3 je rychla az az ...
Kombajn, manual 556 koni ... (to musi byt masakr)
http://gmauthority.com/blog/2014/07/loa ... s-on-ebay/
Ja bych teda radsi v aute S54 nez B58, ten vykon se omrzi rychle narozdil od zvukove kulisy. M3 je rychla az az ...
Re: BMW Divize
500+ kobyl by už na mojeho fitipaldiho bylo moc... jemu stačí těch (asitak) 300, co má dneska....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Nevidel bych to tak cernobile911T píše:Bond: jasne ale to uz riesime <>viny. Aby sme sa dostali k jadru veci, v realnom svete ani 300k auto nemusi ujst 200k ked je to slabsie dobre riadene, lebo ten rozdiel v akceleracii je stejne platny len po prve auto ktore sa neda okamzite predbiehat. Riesit nejake relativne marginalne rozdiely v dynamike medzi M140i a M3 je uplne scestne.
Mimochodom ked uz sa bavime o tych rovnakych parametroch, realne bude mat M140 minimalne 360, skor 370k.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW