Dobrý den, mám problém s vozidlem, snad mi někdo pomůže. Mám fabii 1.2 HTP (51kW, 2007). Nemohu auto po ránu nastartovat (8 hodin stání na místě + ranní teploty +- 20 °C). Startér motor roztočí normálně na 1500 ot., ale motor neudrží otáčky na 900 (standart na volnoběh) a chcípne. Pokud teplota motoru vzroste nad 30 °C, tak už chytá normálně po celý den a bez jediného problému (teplotní čidlo vyměněno, ale myslím si, že to s teplotou asi nic moc společného mít nebude a že to bude náhoda).
Zjistil jsem, že když odpojím čidlo MAP, tak motor startuje, jak kdyby byla baterie vybitá (strašně ztěžka), ale chytne a drží. Na palubce svítí kontrolka motoru. Tak jsem zkusil vyměnit čidlo MAP (diagnostika VAG-COM žádnou chybu neukazuje, i přes to jsem to zkusil vyměnit). Nepomohlo. Problém přetrvává. Sice svítí kontrolka motoru, auto žere benzínu po hektolitrech, ale startuje. Nevíte někdo, v čem by mohl být problém? Ta spotřeba je fakt obrovská
Nechal jsem vyměnit palivový, vzduchový a olejový filtr kvůli tlaku paliva, ale když to MAP čidlo odpojím, tak to startuje, tak to na malý tlak paliva nepřiřazuju
Děkuji za názory
Škoda Fabia 1,2 HTP (51 kW) - Nestartuje s MAP čidlem
Re: Škoda Fabia 1,2 HTP (51 kW) - Nestartuje s MAP čidlem
jakmile máš něco se spotřebou a náchylností na teploty, pak si nech zkontrolovat lambda sondy.
Osobně si myslím, že problém bude v nesprávnosti směsi.... Což na nouzový režim bez tlakového čidla by potvrzovalo, jelikož jsi nastartoval (nouzák jede vždy na bohatou).
Osobně si myslím, že problém bude v nesprávnosti směsi.... Což na nouzový režim bez tlakového čidla by potvrzovalo, jelikož jsi nastartoval (nouzák jede vždy na bohatou).
Re: Škoda Fabia 1,2 HTP (51 kW) - Nestartuje s MAP čidlem
Lambdu před katalyzátorem jsem měnil, tu diagnostika ukazovala špatně, i hodnoty, které lambda vracela byli špatné (trvalý signál). Mohla by to dělat lambda za katalyzátorem? Zkusím prověřit. Díky