Zdravim.
Je mi jasné, že se tu najde spousta lidi, která bude psát něco ve stylu "bude to šrot, kup si kolo" Ale doufám, že mi tu někdo i poradi..
Jsem pár měsicu po autoškole a rozhodl sem se hlavně tedy po finančni strance koupit si prvni aute.. Ale začiná tu dilema jaké?
Osobně bych raději něco menšiho - Ford KA, Matiz, Punto, ale libi se mi i Mazda 323 nebo Felda, ale té bych se raději vyvaroval.
Ovšem je tu otázka peněz.. Jako student si novou káru nekoupim, takže hledám něco za co dám čistě za auto +- 20 tisic.
Co byste mi poradili? Popř. Na co si dát pozor při koupi? Budu rád za jakoukoliv radu hlavně pokuď má někdo podobnout zkušenost. Děkuji a přeji pěkný večer.
Prvni auto 20-25 tis.
Re: Prvni auto 20-25 tis.
koupit auto normalne podhodnocovane znacky, takze itala nebo francouze, kounkretne fiat, renault, peugeot.
Citroen si docela drzi ceny.
Sam bych nasel Puvti II. generace s motorem 1,2 44kw.
Kupuj od soukromniku (bazos.cz,...) a ne u autobazaru.
Citroen si docela drzi ceny.
Sam bych nasel Puvti II. generace s motorem 1,2 44kw.
Kupuj od soukromniku (bazos.cz,...) a ne u autobazaru.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Prvni auto 20-25 tis.
Fiat Punto, Cinquecento (500), Bravo/Brava, Marea, Lancia Y/Ypsilon (občas jako Autobianchi Y10). Vyrobilo se jich tisíce, tak jsou karosářské díly na vrakačích a spotřební materiál je cenově dostupný též. Ruské plechy naučily italy vyrábět auta s výbornou antikorozní úpravou, ale občas to pokašlali konstrukčně - za předními podběhy směrem dozadu bývají kapsy, kam se postupně sbírá prach a bordel, které jsou stále vlhké a koroze může začít, tihle bych si asi prohlédl jako první věc. Punto/Ypsilon výhoda ve velikosti a občas i 2ks airbagu. Cinquecento/Y10 výhoda v městském provozu díky malosti.