Onboard videa
Re: Onboard videa
Hasiči a Porsche:
PŘEDJÍŽDĚNÍ NA PLNÉ ČÁŘE - čára před křižovatkou je součástí vodorovného značení pro řazení vozidel.
Se zákazem předjíždění nemá nic společného. Kdo chce, nechť gůgluje rozdíl mezi V1a a V5.
To je goóól
Já dodnes měl pocit, že V5 automaticky obsahuje značku V1a a že tam logicky platí zákaz předjíždění.
Jestli to chápu správně, tak na hlavní lze v křižovatce předjíždět, i když jsou vyznačeny pruhy pro řazení vozů a zákaz předjíždění by muselo nařídit pouze příslušná značka.
Teď to zní logicky.
Zase jsem chytřejší.
PŘEDJÍŽDĚNÍ NA PLNÉ ČÁŘE - čára před křižovatkou je součástí vodorovného značení pro řazení vozidel.
Se zákazem předjíždění nemá nic společného. Kdo chce, nechť gůgluje rozdíl mezi V1a a V5.
To je goóól
Já dodnes měl pocit, že V5 automaticky obsahuje značku V1a a že tam logicky platí zákaz předjíždění.
Jestli to chápu správně, tak na hlavní lze v křižovatce předjíždět, i když jsou vyznačeny pruhy pro řazení vozů a zákaz předjíždění by muselo nařídit pouze příslušná značka.
Teď to zní logicky.
Zase jsem chytřejší.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2148
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Onboard videa
V1 taky nemá se zákazem předjíždění nic společného.
Re: Onboard videa
Nastesti to nevadi, protoze si to mylne vykladaji s vetsi prisnosti vuci sobe samemu, takze ok.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
V tomto konkrétním případě stopku a především provoz na hlavní ignorujícího astristy je otázkou, zda by po hypotetickém zastavení a následném rozjezdu výrazně neomezil jiného řidiče svým šnekovým akceleračním tempem.aikoN píše:
To každopádně...
Provoz (mot. vozidel) ovšem neznamená absolutně nic homogenního, co by bylo možno jednoduše "řídit". Zahrnuje to statisíce a miliony různých osobních a nákladních aut, motorek v různých technických stavech, s odlišnými motory, brzdami, podvozky, s lidmi v různém stavu tělesného i duševního zdraví a v různém stavu mysli, pohybující se z hlediska zranitelnosti lidského těla většinu času potenciálně smrtelně nebezpečnou rychlostí na pozemních komunikacích s různou kvalitou povrchu, přehlednosti a smysluplností dopravního značení.driver píše:Geniální myšlenka, přesně tohle je ukázkový případ, proč vznikla pravidla.Lachende Bestien píše:Mám-li dostatečný přehled o situaci a jsem-li schopen na základě dlouholetých řidičských zkušeností (a dobrého zraku) vyřešit dopravní situaci tak, abych nikoho neomezil či neohrozil, neexistuje racionální důvod, proč zastavovat na stopce a snižovat tak plynulost provozu.
Velmi podobná situace jako v případech jízdy rychlostí vyšší než "nejvyšší povolenou rychlostí pro plebs".
Protože provoz nelze řídit myšlením jedinců!
Motorkář poletí vesnicí po hlavní 150, protože nikde nikdo, a z vedlejší mu zavře silnici rozvoz pizzy, protože zjevně- ta stopka tam byla zbytečná, sto metrů nikde nikdo, spěcháme...
...prááásk....
Oba byli mistři světa... Volej havrany, 155 je zbytečné...
Příště budeme chytřejší drahoušku!
Pravidla tedy považuju za více či méně správně nastavené hranice, které za splnění určitých okolností - výjimečně! - lze nerespektovat (nikoho při tom neomezím či neohrozím); základem správné orientace je ovšem racionální vyhodnocení primárně zrakových (z menší části hmatových, sluchových) vjemů vylepšené snahou o empatickou předvídavost.
A jako prakticky v každé oblasti lidského života, i zde platí "CHOVEJ SE K DRUHÉMU TAK, JAK SI PŘEJEŠ, ABY SE CHOVAL K TOBĚ."
Příklady "letců" (často jednostopých) pohybujících se rychlostí 50 m/s v nepřehledných zastavěných oblastech obcí nelze brát jako normu, podle které nastavujeme dopravní značení; naopak jde o naprostý exces, kde ani nejlepší značení nepomůže.
Jak jsem uvedl výše - jak se situce změní, když rozvoz pizzy na stopce zastaví, rozhlédne se, nikoho neuvidí, a protože není úspěšný jasnovidec jako někteří zdejší přispěvatelé, rozjede se do křižovatky, kam ovšem právě "přilétá" motozávodník rychlostí 50 m/s.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Onboard videa
Situace se změní zásadně.
1) Pokud stopku pizza dodrží, tak bude zcela bez zavinění, stačí prokázat, že rozhledové podmínky byly dostaečné a nebylo zapotřebí dalšího "navigátora" a že nemůže být jasnovidec, aby viděl dál, než bylo potřeba vzhledem k situaci, povolené rychlosti, určitá logická vzdálenost...
Pokud ovšem stopku nedodrží, může mít snadno spoluvinu nebo celou vinu, dle rozhledových podmínek a dle rychlosti motoletce...
2) Ano, pokud poletí moto 200 v městě, tak porušená stopka asi roli nehraje ale pokud pojede motorka na 70 řekněme 90, tak se situace zcela otočí a nebo maximálně spoluvina, ale pizza bez viny nebude a to je ta situace, o které diskutuji.
3) Stopky jsou často i na totálně přehledných křižovatkách v rovných polích, kde vidíš 5km daleko ve všech směrech. To je místo, kde profíci stopky ignorují. Nic neviděli a prásk....
Jsou tam z důvodu častého výskytu nehod. Když se budeš zabývat pohybem vozidel a mrtvými úhly za A sloupkem při výhledu z kabiny vozidla, zjistíš, že se tam umí schovat nejen chodec moto a osobák, ale i bus či kamion, a právě proto jsou stopky, bus Ti z mrtvého úhlu vyjede.
Obecné ohrožení=basa
1) Pokud stopku pizza dodrží, tak bude zcela bez zavinění, stačí prokázat, že rozhledové podmínky byly dostaečné a nebylo zapotřebí dalšího "navigátora" a že nemůže být jasnovidec, aby viděl dál, než bylo potřeba vzhledem k situaci, povolené rychlosti, určitá logická vzdálenost...
Pokud ovšem stopku nedodrží, může mít snadno spoluvinu nebo celou vinu, dle rozhledových podmínek a dle rychlosti motoletce...
2) Ano, pokud poletí moto 200 v městě, tak porušená stopka asi roli nehraje ale pokud pojede motorka na 70 řekněme 90, tak se situace zcela otočí a nebo maximálně spoluvina, ale pizza bez viny nebude a to je ta situace, o které diskutuji.
3) Stopky jsou často i na totálně přehledných křižovatkách v rovných polích, kde vidíš 5km daleko ve všech směrech. To je místo, kde profíci stopky ignorují. Nic neviděli a prásk....
Jsou tam z důvodu častého výskytu nehod. Když se budeš zabývat pohybem vozidel a mrtvými úhly za A sloupkem při výhledu z kabiny vozidla, zjistíš, že se tam umí schovat nejen chodec moto a osobák, ale i bus či kamion, a právě proto jsou stopky, bus Ti z mrtvého úhlu vyjede.
Obecné ohrožení=basa
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Onboard videa
A nebo za c) by si mohl počkat až tam bude mít pro šnečí rozjezd dostatečnou mezeru.Lachende Bestien píše:V tomto konkrétním případě stopku a především provoz na hlavní ignorujícího astristy je otázkou, zda by po hypotetickém zastavení a následném rozjezdu výrazně neomezil jiného řidiče svým šnekovým akceleračním tempem.aikoN píše:
To každopádně...
Rychlost zabíjí!
Re: Onboard videa
kolo tej modrej feldy mi bolo fest uzko
Re: Onboard videa
Ten druhej se nechtěl nechat "zavřít" v pomalém pruhu, když viděl (nebo věděl), že se blíží konec zúžení. A nemá v sobě dostatek punku, aby tě pustil a kamiony pak vzal přes dvojitou žlutou...