BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

135i zní moc pěkně. Ale ten má minimálně performance výfuk, zní mi to jeste jako kdyby měl aftermarket downpipe. N55 má ale vcelku odlišný sound.

Všechny 135i měly hydrauliku na rozdíl od zbývajících jedniček po FL. Ale nevim no, asi bys nebyl nadšenej z podvozku.

P. S.: týpek si hraje na Sennu a přitom ani meziplyny nedává.
nenapadny.sofer
Pan Řidič
Příspěvky: 203
Registrován: čtv 03 led 15:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od nenapadny.sofer »

doriftonigga píše:Ale ten má minimálně performance výfuk, zní mi to jeste jako kdyby měl aftermarket downpipe.
No vono je to tam ve třetí vteřině napsaný... :D
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Co je s podvozkem?
Minimalne tady to je tail happy dost, i kdyz se mi nechce verit ze je to stock. Jinak je ten ediff prekvapive dost schopna vec. (taky mi prijde, ze se mu to nejak malo naklani na seriovku)


A ono kazdy bmw bude dost nedotacivy, ono to je vsechno nastaveny bezpecne.

Nevim jak je na tom N54, ale az jednou budu potrebovat zadni sedacky, tak by to mohlo byt zajimavy (taky by si to mohlo narozdil od M135 lip drzet cenu).
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

Na non-RFT gumách to je takový celý měkký a houbovitý.

Mekky zadní silentbloky způsobují nestabilitu pod plynem (jel jsem čiplou aj stock verzi) a v zatáčkách, kdy se auto jakoby pohne a jako by šlo do smyku a přitom furt drží stopu. Při výměně musi cel náprava dolů.

Tlumiče na českých cestách nestíhají, mlátí a přitom se to houpe.

Můžeš jezdit tak na 6/10 a přitom vnějšky předních gum sjedeš hnedka, protože odklony skoro nulový - tzn. min. třeba upgrade na ramena z M3.

To auto je prostě nedodělaný. Do F2x investovali daleko víc R&D.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

To mi zni jako standardni nastaveni. Ono to je vzdycky takove vymekle, ale zase jsou pak ty auta hodny a vsechno probiha docela plynule a ma to tendenci se srovnat.

Tady neco z me zahradky kde je videt, ze i kdyz clovek po smyku zatoci naopak tak pokud to neprovokuje tak skonci akorat v nedotacivosti (a to jsem se snazil prehozeni jeste podporit brzdama a odlehcenim zadku aby se prekmytl). V apexu zavazela guma tak z ni mel clovek trochu respekt aby byl raznejsi.

Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Jaxem tu přednedávnem psal a fotil sjeté zadní gumy na m4Zlikovi, tak konečně máme ten tankodrom u nás v ulici alespoň trochu průjezdný, taxem byl u Plachého na geošku.... po víc než měsíci, N52 to je narozdíl od jankovitého N53 slast pro duši, nohy, ruce, plyn a brzdu.... geoška OK, odklony vzadu větší jen o cca 40úhlových minut než OEM nastavení....

Spolu s Pepou Vojtkem - suma sumárum budu jezdit, kontrolovat stav zadních gum zevnitř a prostě měnit častěji.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

doriftonigga píše:Na non-RFT gumách to je takový celý měkký a houbovitý.

Mekky zadní silentbloky způsobují nestabilitu pod plynem (jel jsem čiplou aj stock verzi) a v zatáčkách, kdy se auto jakoby pohne a jako by šlo do smyku a přitom furt drží stopu. Při výměně musi cel náprava dolů.
To plavanie maju na svedomi na 90% pneumatiky s prilis mekymi bocnicami. Treba obut poriadne gumy a az potom riesit cokolvek ine.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

ne u BMW. to ma ve zvyku zadni vlecena ramena ulozit do silene velkeho kusu gumy, ktery se velice rychle vyzvejka. pak se zacne cela zadni naprava vlnit ze strany na stranu. to je imho i problem u M2, ktera to ma stejne. M3/4 uz ma v tomto miste unibal.

u me M3 to vypadalo stejne do doby, kdy jsem presne na tohle misto nedal prave unibal. od te doby je zadek presny jak ziletka.

EDIT: beru zpet, M2 tam ma unibal taky. pak ale nechapu, proc se na zadku prevaluje. no nic to nemeni na to, ze civilni verze, vcetne stare 135i, tam maji kus gumy, ve ktere to plave.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Chlopi, poradí někdo - jak píšu vedle, neska sem vytáh m4Zlika po asi měsíci nebo 6 týdnech "na vzduch" .... ač je (i v garáži) těplo, tak se mu moc startovat nechtělo - slabá baterka (už má , tak jak m4Zlik) 8let.... sem ji strčil na c-tek, dobiju, ale....

Kdesyk sem četl, že existujou nějaké (váhově) "lehčí" baterky, že sa prý dá proti Pb akumulátoru ušetřit nějakých 10 kilo aji víc.... nemáte někdo nějaký odkaz/kam se nasměřovat? Žebych si (aji m4Zlikovi) přes zimu udělal radost....

Btw, dyž sa tam dá jiná než Pb baterka, nebude BC řvát že eeeeeee ? (Fčíl je tam Pb OEM BMW 70Ah, 760A)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Jo li-on akumulatory, ale stoji to nezmysel. :D

http://press.porsche.com/news/release.php?id=510
Odpovědět