Kterou MX5
Re: Kterou MX5
Mýlíš se. ND už to taky stihla.. https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=632292
Btw. Viděl jsem fungl novou ND na showroomu, která již měla začínající lišku na výfuku.
Jinak bych řekl, že na rez trpí víc NB, než NAčko.
Btw. Viděl jsem fungl novou ND na showroomu, která již měla začínající lišku na výfuku.
Jinak bych řekl, že na rez trpí víc NB, než NAčko.
Autobus a malé veselé autíčko
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Kterou MX5
Luk: Nikoho ses nedotknul. Já ti chtěl jen naznačit, že to info, co tam je, bys musel akorát složitě těžit z těch nadšeneckých diskuzí...
Bilstein je nice to have, ale nečekej, že to bude o mnoho tužší, než série. Samosvor jednoznačně ano, jestli to nemáš jen na kochačku. 5q vs 6q, rozdíly v akceleraci zanedbatelné, 6q mají těžší stálý převod (u NB i NC, vyjma 10th annie edition), někdo říká, ež 6q mají tužší chod...
Bilstein je nice to have, ale nečekej, že to bude o mnoho tužší, než série. Samosvor jednoznačně ano, jestli to nemáš jen na kochačku. 5q vs 6q, rozdíly v akceleraci zanedbatelné, 6q mají těžší stálý převod (u NB i NC, vyjma 10th annie edition), někdo říká, ež 6q mají tužší chod...
Re: Kterou MX5
Než ti můžeme dát užší výběr, tak je potřeba trošku upřesnit, co od auta čekáš a jak s ním chceš jezdit. Jestli to máš na pohodový vyjížďky, nebo naopak chceš drtit okruh/okresky. Taky záleží, na jakej výkon jsi zvyklej, jestli by ti menší motor stačil...
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: Kterou MX5
Měl jste někdo NC Coupé s klapdach střechou? Je pocitový rozdíl oproti plátnu?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Kterou MX5
A v čem? Předpokládám v menší hlučnosti při zatažené střeše. Což může někdo vítat, jiný ne. Jinak by to mělo být stejné. Nebo ne?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Kterou MX5
Hlavne v desti. S platnem je to jako pod stanem. Co jsem cetl, tak je jeste i rozdil v izolaci mezi latkou a moherem. Moher pry lip tlumi. Dalsi vec je misto nad hlavou, kdy u prht je ho par cm navic, cili mas pocitove trochu vic mista. Dale asi bezpecnost pri pripadne boude. Ale to muze byt jenom falesny pocit. Posledni je pocit, ze muzu v klidu nechat auto kdekoliv pres noc a neprijdu rano k rozrezane strese.
Vic me ted nic nenapada. Jinak rozdilu je u tech aut vic, ale to uz nejsou pocity..
Vic me ted nic nenapada. Jinak rozdilu je u tech aut vic, ale to uz nejsou pocity..
Autobus a malé veselé autíčko
Re: Kterou MX5
Díky, asi bych to měl dost často venku přes noc. Sice v D na vesnici, ale přece bych byl klidnější s pevnou. A i jinak je plátno náchylnější na údržbu a stárnutí. Ale na druhou je to klasika. Hodně záleží na barevné kombinaci, pěkná je černá pevná střecha a barevné auto.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Kterou MX5
Jestli to mas jako celorocni daily, tak za me urcite prht. Platno tahat do soli asi nebude uplne dobry napad. Pokud to ma jezdit jenom v lete a v zime ji zavres, tak bych sel do platna. Jinak jeste je tu varianta platno a nasazovaci hardtop. Ale na ten musis mit zase misto, blbe se to nasazuje, atd. atd...Vse ma sve pro a proti.
Ja jezdim prht tretim rokem celorocne a pohoda. I na lyze. Kdyby te neco dalsiho zajimalo klidne se ptej.
Ja jezdim prht tretim rokem celorocne a pohoda. I na lyze. Kdyby te neco dalsiho zajimalo klidne se ptej.
Autobus a malé veselé autíčko