Benzín (atmosféra) 200-300k
Benzín (atmosféra) 200-300k
Zdravím.
Klasický scénář, chci koupit auto přičemž autům nerozumím, mám pouze dán rozpočet a nějaká základní kritéria:
- cena 150-300k ( stále nejsem rozhodnut jestli jít do staršího/novějšího kousku )
- benzín ( co jsem pročítal fóra/články, tak ideálně atmosféra )
- spolehlivost ( tím nemyslím, že do auta nebudu muset vůbec investovat, ale pokud budu dodržovat základní servisní úkony, tak auto bude sloužit bez nějakých větších problémů/investic )
- roční nájezd 15-20k ( přes týden město, víkendy/dovolená delší trasy )
- rychlou jízdu nevyhledávám, ale zároveň nechci "lenocha", u kterého budu muset do kopce podřadit na trojku
- poslední kritérium je vzhled ( chápu, že pro někoho nepodstatné kritérium, ale pro mě (bohužel) jedno z nejdůležitějších, auto se mi prostě musí z větší části líbit )
Jsem tedy na rozcestí, kdy mám nějaký seznam potencionálních aut v různé cenové relaci a přemýšlím jak se rozhodnout. Proto mě napadlo napsat sem a nechat si poradit, protože nevím po jaké motorizaci se u konkrétních aut/modelů dívat, popřípadě jestli radši investovat více ( 250-300k ) a pořídit novější model nebo nějaké zánovní z nižší třídy.
Auta po kterých jsem se zatím díval:
- Ford Mondeo IV
- Ford Focus III
- Mazda 6 II
- BMW E90
- zánovní i30 combi ( kde mě jako laika láká záruka + " stáří " , ovšem nevím jak to pojede s těmi 1.6 )
Předem moc děkuji za každou radu nebo tip.
Klasický scénář, chci koupit auto přičemž autům nerozumím, mám pouze dán rozpočet a nějaká základní kritéria:
- cena 150-300k ( stále nejsem rozhodnut jestli jít do staršího/novějšího kousku )
- benzín ( co jsem pročítal fóra/články, tak ideálně atmosféra )
- spolehlivost ( tím nemyslím, že do auta nebudu muset vůbec investovat, ale pokud budu dodržovat základní servisní úkony, tak auto bude sloužit bez nějakých větších problémů/investic )
- roční nájezd 15-20k ( přes týden město, víkendy/dovolená delší trasy )
- rychlou jízdu nevyhledávám, ale zároveň nechci "lenocha", u kterého budu muset do kopce podřadit na trojku
- poslední kritérium je vzhled ( chápu, že pro někoho nepodstatné kritérium, ale pro mě (bohužel) jedno z nejdůležitějších, auto se mi prostě musí z větší části líbit )
Jsem tedy na rozcestí, kdy mám nějaký seznam potencionálních aut v různé cenové relaci a přemýšlím jak se rozhodnout. Proto mě napadlo napsat sem a nechat si poradit, protože nevím po jaké motorizaci se u konkrétních aut/modelů dívat, popřípadě jestli radši investovat více ( 250-300k ) a pořídit novější model nebo nějaké zánovní z nižší třídy.
Auta po kterých jsem se zatím díval:
- Ford Mondeo IV
- Ford Focus III
- Mazda 6 II
- BMW E90
- zánovní i30 combi ( kde mě jako laika láká záruka + " stáří " , ovšem nevím jak to pojede s těmi 1.6 )
Předem moc děkuji za každou radu nebo tip.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Vyloučil bych Mazdu - z důvodu rychlé koroze. Dále BMW - zadní náhon, malé, občas závady motorů. Focus je malý. Zbývá Mondeo. S 2,0i motorem z vašeho okruhu kandidátů nejlepší volba. Jen to chce trpělivost při shánění, ale sehnat hezklý auto se dá. A Hyundai? Ani omylem, pokud nechcete platit horentní sumy za servis ( i když oleje a filtry vymění kde kdo, ale když se zadaří... Hyundai není vůbec servisně levný).
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Hnůjdaj opravdu raději nebrat, pokud vám nedrží někdo pistoli u hlavy, nebo nemáte zájem se stát mecenášem našich milých korejských bratrů, kteří si vybrali vysoce inteligentní český národ a velmi citlivě za pomoci zodpovědných českých politiků umístili svou továrnu na po staletí zúrodňovanou zemědělskou půdu v Nošovicích.
Edit. Známý pracoval pár let jako rozvozce náhradních dílů a právě nedávno zmiňoval totéž co Zdeny tj. nemožnost servisovat novější typy Hnojdaje jinde než v autorizácích a tamní nechutně přestřelené "monopolní" ceny, neodpovídající třídě daného produktu.
Edit. Známý pracoval pár let jako rozvozce náhradních dílů a právě nedávno zmiňoval totéž co Zdeny tj. nemožnost servisovat novější typy Hnojdaje jinde než v autorizácích a tamní nechutně přestřelené "monopolní" ceny, neodpovídající třídě daného produktu.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Nechce nic líného a má si pořídit Mondeo s dýchavičným prehistorickým dvoulitrem, který nejede nikterak zázračně ani ve starém Fokusu, který je pomalu o půl tuny lehčí..... no potěš koště.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Alfa Romeo 159 nebo Brera 2.2 JTS
Tady ta Brera je i se zajímavým rodokmenem
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=83&t=22296
Tady ta Brera je i se zajímavým rodokmenem
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=83&t=22296
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Nechápu jak si může někdo koupit benzín bez turba, kromě sportovních atmosfér.Honza42 píše:Nechce nic líného a má si pořídit Mondeo s dýchavičným prehistorickým dvoulitrem, který nejede nikterak zázračně ani ve starém Fokusu, který je pomalu o půl tuny lehčí..... no potěš koště.
Ale jinak ty dvoulitry nejedou bez turba nikomu...
Tě do kopce předjede turbonafta se zapojeným karavanem a děckama v autosedačkách, s lízatkáma a puštěným hurvínkem
Možná kdysi golf4, před dvaceti lety a pak ještě Audi a Seat měly pětiválcové benzíny- motory "co trochu jely"
No jely... 1.8T byla lepší že...
A 2.0TFSI?
Takže je asi jasno...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Mondeo IV bez turba je lenochod. EcoBoost 1.6 110 kW ide citelne lepsie, ako atmosfera. No jediny spravny benzinak do Mondea Mk.IV je 2.5T, iba tento tankovy motor z neho urobi dostojne jazdiace auto takejto triedy.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
zrovna 2.5T bych se vyhnul velkym obloukem
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Náhodou, matka má M3 (Mazdu 3 ) s 2.0 benzín atmosférou a pochybuju, že by jí golf 1.4TSI dělal lepší službu. A jezdí dědina-cukačky po městě-dědina spolehlivě do 5 litrů podle tankování. Jde to teda i za 15, ale to je jiná pohádka
E: reaguju na drivera
E: reaguju na drivera
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Tak Mazda 3/CX3 atd maji jediny pouzitelny atmosfery v soucasny dobe.. Z beznych aut
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw