Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Ano, vyjmenoval jsi pár příkladů a správně nazval hrůzami Arteon spíš limuzína pro ty, co se chtějí odlišit. Není špatný, i když v reklamě z něj dělají o dost víc a otázka je i cena? Je úměrná dodané hodnotě?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Podle mne není. Rozdíl mezi Arteonem a B8 je mnohem vyšší cenově než je skutečný rozdíl mezi auty. Za tu cenu bych fakt čekal nějaké změny v interiéru...nebo když to nazvu blbě: jistou exkluzivitu v dané kategorii. A ono ve finále jsou jediné plusové body páté dveře a komfortní odladění celého auta. Záměrně neříkám vzhled, protože s tím sám bojuji...těch dizajnových výstřelků je tam namůj vkus až moc.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Osobně mi zajímavější bylo první CC v časech kdy přišlo, než nyní ten arteon, kterému se snaží udělat reklamu na něco, co ve skutečnosti není.
Design mě taky neoslovil, určitě na poměry VW to je zajímavé, ale neřekl bych, že líbivé. Navíc si myslím, že se rychle okouká/zestárne.
Design mě taky neoslovil, určitě na poměry VW to je zajímavé, ale neřekl bych, že líbivé. Navíc si myslím, že se rychle okouká/zestárne.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Volkswagen obecne
Ok, pořád mi to příjde trošku na hlavu, adaptivní světla by se mohla adaptovat sama, ale takhle napsané mi to dává aspoň nějaký smysl. Díky za elaboraciřidičBOB píše:Sajmik: V normálním režimu se předpokládá, že nejedeš rychle - zde jde totiž o rychlost celkovou a nikoliv o to, jak rychle točíš volantem. Tam je to natáčení dostatečné a dané místo je osvětlené včas. Mód SPORT je takový bonus, kdy ta světla reagují rychleji, protože je předpoklad, že auto jede rychleji.
Místo teoretizování si to někde vyzkoušej a pak pochopíš, kdy a jaký rozdíl ta možnost přináší.
retron: z mobilu se někdy stane Díky za upozornění...
edit: tak Volkswagen není jediný, příště budu dřív hledat než zpochybňovat, ale větší shovívavost by neuškodila
Re: Volkswagen obecne
Tak to musí každému znít komicky, sportovní světla
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
To nejsou žádná sportovní světla. To je stejné nastavení, jako třeba u tlumičů - prostě, když jedu ostřeji, čemuž odpovídá i styl řízení, tak ta světla reagují rychleji, i v návaznosti, jak někdo psal, na navigaci.
Opravdu je lepší si to projet, zkusit - než o tom tady kecat blbosti a tvářit se, jak víš, o čem mluvíš.
Opravdu je lepší si to projet, zkusit - než o tom tady kecat blbosti a tvářit se, jak víš, o čem mluvíš.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Nastavení podvozku do "sport" samo o sobě blbost není ani u velkých aut, jenom ten název je blbý, to nastavení by se mělo jmenovat jinak. Jenže sport je univerzální slovo, které není třeba moc překládat, kdyby tam bylo "firm", tak to lidi nebudou tak dobře chápat.jerry píše:BOB: Neměl jsem na mysli tvoje hodnocení, ale dnes všeobecný trend, kdy výrobci i do komfortních, hmotnostně nafouklých aut dávají možnost nastavení podvozku SPORT. Samo o sobě je to protiklad. Ale lid si přeje být klamán, dopřejme mu tedy iluzi, že má vlastně vše v jednom, tedy komfortní auto i sporťáka.
Re: Volkswagen obecne
Tohle má v nastavení třeba i OIII RS (a asi i ne-RS). Ta světla se prostě natáčejí rychleji, na normální jízdu je to zbytečně zběsilé nastavení.mattonecz píše:Tak to musí každému znít komicky, sportovní světla
Re: Volkswagen obecne
Jsme se cestou z dovolenkování stavil u Fordu. Podívat se na ST Focus, jako konkurenci GTI. Přišla cenová nabídka, operák za stejných podmínek nájezdu+doby pronájmu, s lišícím se pojištěním (VW 5%/5k, Ford 10%/10k). Ford je o !!5000!! měsíčně bez DPH dražší. Cca 9 vs. 14.Stepan píše: Operák:Nechával jsem si naceňovat GTI, nakonfigurovali jsme a odeslali na schválení. Odpověď přišla okamžitě, prý to schvaluje automat. Jde mi o to, zda má cenu jít se poptat i u jiného dealera nebo mi dá to samé.
Kdo se mě snaží ojebat? Podle slov obou prodejců mám stejné podmínky na servis. Je VW podezřele levný nebo Focus nechutně drahý? To VW se mi za daný peníze zamlouvá, už ani senior nedržkuje Co mám hledat ve smlouvě za problém?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Nic. Zůstatkovou cenu, kterou si kalkulují...to bude patrně ten rozdíl. U Fordu si moc nevěří.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time