Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Bond007 »

Nemas turbo, tak to nejede :))
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

řidičBOB píše:asi to bude podobné, jako u emisí - papír snese vše :-)
Ja si skor myslim, ze to bude inym sposobom zapisu hmotnosti u nas a u vas :D
1716kg je prevadzkova hmotnost u Arteonu 2.0 TSI vseobecna, vid napr. nemecky katalog:
Snímka.JPG
Ale u nas sa do TP taha udaj z COC k tomu konkretnemu autu...

Pockame si na WLTP, tam uz hmotnost bude musiet byt presna (ale spotreba co som videl, tak presna nebude ani nahodou L-) ) ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

řidičBOB píše:Pár slov k Arteonu

Příjemné bylo zjištění, že na rozdíl od některých koncernových bratříčků, bylo možné síťku střešního okna úplně zavřít - i při zcela otevřeném šíbru. Ten lze mimochodem jenom otevírat, ale ne vyklopit. Pro mne nad 90kmh nepoužitelné. Bohužel, auto kvůli šíbru přišlo o madla ve stropnici - někdo to má rád, jinému to chybět nebude. Já patřím do první skupiny, i když ruce mají být na volantu...
Ten šíbr je teda dobré WTF. Dokud jsem neměl kabrio, tak pro mě byl šíbr must-have, teď je to spíš nice to have, protože si rád na delších cestách sem tam vyklopím a větrám si do auta (i v zimě). Takže tato funkce padá. Na děti máme Alhambru, kde je to střešní okno taky, takže z tohoto mi vychází, že nemám důvod takovou věco objednávat. Absence madla ve stropnici (předpokládám myslíš to nade dveřmi) upřímně moc nechápu - to se jim tam jako nevejde?

EDIT: Ale levelu Jaguar ještě nedosáhli - tam si můžete objednat střešní okno, které nelze vůbec otevírat...
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od jerry »

Snowman000 píše: Na akekolvek "sportovanie" alebo jazdu na viac nez 75% to auto nie je stavane, a myslim, ze tak je to aj spravne (este by si to mohlo uvedomit aj VW a prestat pouzivat slovo "sport")...je to proste pre tych co chcu vyzerat cool a dostat sa tam kam potrebuju v tichu a pohodli (vid. komfort na 20" kolesach).
Souhlas, při takové hmotnosti a rozměrech je nesmysl používat jakékoliv slovo sport. Ale taky je otázka, zda lze mluvit v případě Arteonu o luxusním autě. Design pěkný, ale jinak náhrada CC, pro ty kteří se chtějí ukázat a firma jim nedovolí 4 teplý kroužky.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

jerry píše:Souhlas, při takové hmotnosti a rozměrech je nesmysl používat jakékoliv slovo sport. Ale taky je otázka, zda lze mluvit v případě Arteonu o luxusním autě. Design pěkný, ale jinak náhrada CC, pro ty kteří se chtějí ukázat a firma jim nedovolí 4 teplý kroužky.
Tak jasne aj ten pojem luxus je relativny, interier tak zrovna neposobi, ale co sa tyka ticha a pohodlia tak je to oproti Passatu citelny rozdiel a minimalne z pohladu jazdy bych sa uz uplne nezdrahal pouzit to slovo, chce to ale trochu v nom stravit cas ;)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od jerry »

Slova sport a luxus se dost zprofanovaly. Za mých mladých let pod slovem sport bylo Ferrari, Porsche atd., pod luxusem jsme si představovali Rolls-Royce, Bentley atd. Dnes je sportovní nebo luxusní kdeco. U komfortních aut jako např. Arteon bych slůvko sport nepoužíval. Prostě bych udělal pohodlný komfortní podvozek a hotovo. Chtít od auta ke 2 tunám hmotnosti sportovní jízdu, je jako chtít, aby vzpěrač těžké váhy odcvičil prostná na kruzích :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

EL_XEL píše: Absence madla ve stropnici (předpokládám myslíš to nade dveřmi) upřímně moc nechápu - to se jim tam jako nevejde?
Absence madla je ovšem u všech oken :-)
Podle mne to má opět souvislost se šíbrem...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

jerry: vždyť ono to pohodlný a komfortní podvozek má. Jak jsem psal - to je v podstatě jediné smyslupné využití toho auta, protože v tomto nastavení se cítí opravdu jako ryba ve vodě. Při klidné jízdě je i spotřeba udržitelná pod 10ti litry.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od jerry »

BOB: Neměl jsem na mysli tvoje hodnocení, ale dnes všeobecný trend, kdy výrobci i do komfortních, hmotnostně nafouklých aut dávají možnost nastavení podvozku SPORT. Samo o sobě je to protiklad. Ale lid si přeje být klamán, dopřejme mu tedy iluzi, že má vlastně vše v jednom, tedy komfortní auto i sporťáka.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Tak když může být X5M/X6M/SQ7 a podobné zrůdy...tak nějaký Arteon je proti tomu žabařina :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět