Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
tipuji, že v normál režimu budou světla reagovat plynuleji
Naposledy upravil(a) retron dne čtv 03 srp 21:17, celkem upraveno 1 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Sajmik: V normálním režimu se předpokládá, že nejedeš rychle - zde jde totiž o rychlost celkovou a nikoliv o to, jak rychle točíš volantem. Tam je to natáčení dostatečné a dané místo je osvětlené včas. Mód SPORT je takový bonus, kdy ta světla reagují rychleji, protože je předpoklad, že auto jede rychleji.
Místo teoretizování si to někde vyzkoušej a pak pochopíš, kdy a jaký rozdíl ta možnost přináší.
retron: z mobilu se někdy stane Díky za upozornění...
Místo teoretizování si to někde vyzkoušej a pak pochopíš, kdy a jaký rozdíl ta možnost přináší.
retron: z mobilu se někdy stane Díky za upozornění...
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne pát 04 srp 08:40, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ad. pocitova vykonnost auta...treba brat do uvahy, ze to je o dalsich cca 120kg tahsie nez Passat a to nepocitam, ze to bola full vybava, kde ta hmotnost ide este vyssie, schvalne kolko to ma kg v TP (moj odhad 1850kg)?!
Na akekolvek "sportovanie" alebo jazdu na viac nez 75% to auto nie je stavane, a myslim, ze tak je to aj spravne (este by si to mohlo uvedomit aj VW a prestat pouzivat slovo "sport")...je to proste pre tych co chcu vyzerat cool a dostat sa tam kam potrebuju v tichu a pohodli (vid. komfort na 20" kolesach). Tu ale vidim jediny pruser a to je interier, pri R-Line to este nebije tak do oci, kedze R-Line interier sa vidi malokedy, ale Elegance je copy-paste obyc Passat a to ma potencial odradit od priplatenia si za Arteona...
Ad. svetla...Arteon ma prediktivnu funkciu aj na samotne svetla a mal by ich natacat o nieco skor nez dojde k samotnemu natoceniu volantu.
Na akekolvek "sportovanie" alebo jazdu na viac nez 75% to auto nie je stavane, a myslim, ze tak je to aj spravne (este by si to mohlo uvedomit aj VW a prestat pouzivat slovo "sport")...je to proste pre tych co chcu vyzerat cool a dostat sa tam kam potrebuju v tichu a pohodli (vid. komfort na 20" kolesach). Tu ale vidim jediny pruser a to je interier, pri R-Line to este nebije tak do oci, kedze R-Line interier sa vidi malokedy, ale Elegance je copy-paste obyc Passat a to ma potencial odradit od priplatenia si za Arteona...
Ad. svetla...Arteon ma prediktivnu funkciu aj na samotne svetla a mal by ich natacat o nieco skor nez dojde k samotnemu natoceniu volantu.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
@řB: díky za pěknou a výstižnou minirecenzi
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Ono je úplně jedno, co je v TP, jelikož uváděná pohotovostní hmotnost = s danou motorizací v základní výbavě - což je velmi pravděpodobně taková (ne)výbava, která se v prodeji ani neobjeví. V reálu může být rozdíl klidně 200 kg, viz např. Mondeo. A 200 kg rozdíl je...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Zajimave...v SVK TP k 2.0 TSI Elegance, mame vyssie cislo teda...a ten nema este dost vybavy, napr stresne okno...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
asi to bude podobné, jako u emisí - papír snese vše
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
SK verze má totiž v základu kundolap
Re: Volkswagen obecne
1716 kilo je přesně o 1 kilo víc, než má napsáno v papírech můj 3er, a ten je pocitově těžkej jak kráva a aji poštelovaných šest hrnců a tři litry s tím mají moc, moc práce...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.