Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Nějaký ten ten a kilometr jsem strávil za volantem Arteonu.
Jelikož byl vůz zcela antiradar free, vzal jsem na milost prediktivní fci adapt tempomatu Je to sice kokotina jak voda v koši, ale v tomto případě jsem za ním byl snad i rád. Chtělo by to akorát dopilovat a v nastavení povolit +10 nad tacho limit
Člověk si u této fíčury uvědomí, jak zmatečné a přemnožené je dopravní značení, které upravuje rychlost. Byly situace, a nebylo jich málo, kdy ten systému vůbec nepobíral značení v závislosti na vlasní rychlosti.
Naštěstí to lze vypnout: A konečně někdo přemýšlel - v Individualu lze nastavit vypnutí zvuku do repráků:
Jelikož byl vůz zcela antiradar free, vzal jsem na milost prediktivní fci adapt tempomatu Je to sice kokotina jak voda v koši, ale v tomto případě jsem za ním byl snad i rád. Chtělo by to akorát dopilovat a v nastavení povolit +10 nad tacho limit
Člověk si u této fíčury uvědomí, jak zmatečné a přemnožené je dopravní značení, které upravuje rychlost. Byly situace, a nebylo jich málo, kdy ten systému vůbec nepobíral značení v závislosti na vlasní rychlosti.
Naštěstí to lze vypnout: A konečně někdo přemýšlel - v Individualu lze nastavit vypnutí zvuku do repráků:
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne čtv 03 srp 21:10, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
BTW: ten Performance paket pro GR už u dealerů lze objednat. A také, jako bonus, lze objednat i individual lakování - výběr z cca 150 barev (Ferrari žlutá nebo Lambo zelená přítomny ). Cena je lidová - lehce přes 50t
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
jak se změní chování světlometů po přepnutí do sportovního režimu?
Re: Volkswagen obecne
je to potom tak rychlé, až by to při pohodové jízdě mohlo otravovat?
Re: Volkswagen obecne
tím pádem vážně nerozumím záměrnému zhoršení funkce světlometů v normálnim režimu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Pár slov k Arteonu - verze byla 206kW 7DSG 4motion R-line.
Design - ok. Podle mne jasným cílem je A5tka, resp. manažeři, kteří prostě nemohou mít OOOO. Nevím, co u toho mistr dizajnér šňupal, ale vyšlo z toho tolik záhybů, lišt a předělů, že to tu a tam lehce nelícuje. Jak s oblibou říkám - u auta za bezmála 1.6mio - nepřijatelné!!!
Musím pochválit příjemná Rline sedadla, která mají i možnost prodloužení sedáku. Interiér celkově nudný, resp. stejný jako u B8, což je malinko škoda. Arteon by si zasloužil trošku odlišnosti. K novému panelu rádia/navi už toho bylo řečeno hodně. Tenhle kousek měl ještě porodní vrtochy - tu a tam se prostě zasekl a přišel jsem si jako datel, když jsem na ikonu ťukal a ono nic. Ale to jistě pořeší nějaký SW update. Vepředu i vzadu překvapivě dostatek prostoru - vzadu i na nohy. S hlavou, už pro středně vyšší, je to samozřejmě ne příliš pohodlné a pasažér tak pozná, jaké to je, být zkrousený jako paragraf. Jako nepochopitelné, hodnotím absenci možnosti sklápění zadních sedadel z prostoru kufru. Když už to má páté dveře... Tohle totiž umí i o polovinu levnější O3.
Příjemné bylo zjištění, že na rozdíl od některých koncernových bratříčků, bylo možné síťku střešního okna úplně zavřít - i při zcela otevřeném šíbru. Ten lze mimochodem jenom otevírat, ale ne vyklopit. Pro mne nad 90kmh nepoužitelné. Bohužel, auto kvůli šíbru přišlo o madla ve stropnici - někdo to má rád, jinému to chybět nebude. Já patřím do první skupiny, i když ruce mají být na volantu...
Podvozek má rozšířené nastavení adaptivních tlumičů, kdy se nemusí nastavovat pouze hodnoty SPORT/COMFORT/NORMAL, ale lze i stupínky mezi; dokonce i, nazvěme to COMFORT+ a SPORT+.
ESP nelze vypnout, ale lze jej přidržením přepnout do režimu SPORT, kdy lze i lehce dvěřma napřed. Vůz měl 20" kola a komfort byl přijatelný. Jinou otázkou byl fakt, že po Pze ta kola vyloženě trpěla.
Kupodivu největší zklamání jsem prožil z motoru. 2.0TSI znám v mnoha podobách - od 220k až po 310k v různých koncernových povozech. Samozřejmě, že znám i jejich upravené varianty. A musím říct, že jsem už jel lehce upravenou O3 220k (na 265k) a to auto jede 100% lépe než tenhle Arteon. Vespod je to nějaké letargické, odezva na plyn mdlá. I při plném prošlápnutí kick down na křižovatce, co nejdřív přemýšlí než si elektronika uvědomí, že nění 1.6TDI, ale že má pod kapotou, resp. na papíře 280k. Nemohu si pomoct, ale to stádo je takové podvyživené. Když se to dostalo do otáček, tak už to nějak jelo. Ale že by to byl zázrak, to říct nemohu. Mé rozčarování pak pokračovalo i za hodnotou 180kmh. Jsem totiž zvyklý, že když ve dvoukilu přidám plyn, tak GR zrychluje a ne-že-ne. Tohle bylo nutné nad 180 přemlouvat, že ještě se spát nejde. Fakt nevím, ale podle mého pocitu, se to auto nejlépe cítí, když se s ním jede tzv. na pohodu a nic moc se toho po něm nechce. Je to trochu škoda...ale možná to tak někdo zamýšlel už od počátku.
Design - ok. Podle mne jasným cílem je A5tka, resp. manažeři, kteří prostě nemohou mít OOOO. Nevím, co u toho mistr dizajnér šňupal, ale vyšlo z toho tolik záhybů, lišt a předělů, že to tu a tam lehce nelícuje. Jak s oblibou říkám - u auta za bezmála 1.6mio - nepřijatelné!!!
Musím pochválit příjemná Rline sedadla, která mají i možnost prodloužení sedáku. Interiér celkově nudný, resp. stejný jako u B8, což je malinko škoda. Arteon by si zasloužil trošku odlišnosti. K novému panelu rádia/navi už toho bylo řečeno hodně. Tenhle kousek měl ještě porodní vrtochy - tu a tam se prostě zasekl a přišel jsem si jako datel, když jsem na ikonu ťukal a ono nic. Ale to jistě pořeší nějaký SW update. Vepředu i vzadu překvapivě dostatek prostoru - vzadu i na nohy. S hlavou, už pro středně vyšší, je to samozřejmě ne příliš pohodlné a pasažér tak pozná, jaké to je, být zkrousený jako paragraf. Jako nepochopitelné, hodnotím absenci možnosti sklápění zadních sedadel z prostoru kufru. Když už to má páté dveře... Tohle totiž umí i o polovinu levnější O3.
Příjemné bylo zjištění, že na rozdíl od některých koncernových bratříčků, bylo možné síťku střešního okna úplně zavřít - i při zcela otevřeném šíbru. Ten lze mimochodem jenom otevírat, ale ne vyklopit. Pro mne nad 90kmh nepoužitelné. Bohužel, auto kvůli šíbru přišlo o madla ve stropnici - někdo to má rád, jinému to chybět nebude. Já patřím do první skupiny, i když ruce mají být na volantu...
Podvozek má rozšířené nastavení adaptivních tlumičů, kdy se nemusí nastavovat pouze hodnoty SPORT/COMFORT/NORMAL, ale lze i stupínky mezi; dokonce i, nazvěme to COMFORT+ a SPORT+.
ESP nelze vypnout, ale lze jej přidržením přepnout do režimu SPORT, kdy lze i lehce dvěřma napřed. Vůz měl 20" kola a komfort byl přijatelný. Jinou otázkou byl fakt, že po Pze ta kola vyloženě trpěla.
Kupodivu největší zklamání jsem prožil z motoru. 2.0TSI znám v mnoha podobách - od 220k až po 310k v různých koncernových povozech. Samozřejmě, že znám i jejich upravené varianty. A musím říct, že jsem už jel lehce upravenou O3 220k (na 265k) a to auto jede 100% lépe než tenhle Arteon. Vespod je to nějaké letargické, odezva na plyn mdlá. I při plném prošlápnutí kick down na křižovatce, co nejdřív přemýšlí než si elektronika uvědomí, že nění 1.6TDI, ale že má pod kapotou, resp. na papíře 280k. Nemohu si pomoct, ale to stádo je takové podvyživené. Když se to dostalo do otáček, tak už to nějak jelo. Ale že by to byl zázrak, to říct nemohu. Mé rozčarování pak pokračovalo i za hodnotou 180kmh. Jsem totiž zvyklý, že když ve dvoukilu přidám plyn, tak GR zrychluje a ne-že-ne. Tohle bylo nutné nad 180 přemlouvat, že ještě se spát nejde. Fakt nevím, ale podle mého pocitu, se to auto nejlépe cítí, když se s ním jede tzv. na pohodu a nic moc se toho po něm nechce. Je to trochu škoda...ale možná to tak někdo zamýšlel už od počátku.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne čtv 03 srp 21:09, celkem upraveno 3 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27922
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
O jakém zhoršení fce mluvíš? K žádnému totiž nedochází. Zamysli se trošku nad pojmy jako SPORT a k tomu patřící rychlejší natáčení světlometů do zatáček...a poté vyvozuj závěry. Když se zamyslet neumíš, tak se alepoň nesnaž dělat ironického chytráka. Působí to hloupě.Sajmik píše:tím pádem vážně nerozumím záměrnému zhoršení funkce světlometů v normálnim režimu
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
asi si nerozumíme.. ty světlomety reagují na na zatočení volantem, ne? Takže když člověk pojede sportovněji, zatočí do zatáčky rychleji (otočí volantem rychleji) - světlomety najednou nestíhaj protože nebyly ve sportu? Pokud to takhle je, stojím si za tím, že je blbost zpomalit funkci světlometů v normálnim režimu a opozdit osvětlení případné překážky v zatáčce.