Audi klub - pro ty, co chteji Auto
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
a to by nebylo spatny
Mädchenpaket
Mädchenpaket
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27917
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
O víkendu jsem viděl reprízu Autosalonu, kde expert srovnával A4 allroad a A6 allroad. Kdyby na začátku řekl, že zadání bylo odprezentovat novou A4 allroad a jelikož jsem tupý a meumím to jinak, zvolil jsem tento debilní způsob.
Proč to píši - nedávno jsem osedlal novou A4 také. A při sledování onoho výblitku, kdy expert tvrdil, že A4 je pohodlnější a podvozkově lepší než A6 na vzduchu, jsem se rozpamatoval, že A4 s adapt tlumiči rozhodně není pohodlnější. Celkově mi ten podvozek přišel hodně odtažitý. Dokonce odtažitější než u A6 nebo u nové Q7...když už se srovnává nesrovnatelné. Expert tam také něco vozil po sjezdovce ve Špindlu a srovnával, jak se chovají v terénu. Na tom by nebylo asi nic divné, kdyby zcela vynechal popis pohonu quattro u obou modelů.
Ale zpět k A4. Měl jsem 140kW TDI s automatem. Kdo okopíroval ten debilní joystick, co teď dávají do všeho, od BMW, ten by si zasloužil pár facek. Brrr, hnus. Co mne ale zaujalo u auta za cca 1,6mio bylo nepříjemné zatřesení celého auta a doprovodná zvuková kulisa po nastartování. Fakt nehodné čtyř kruhů. Po ohřátí se hluk zklidnil a musím říct, že tohle byla nejživější stočtyicítka, co jsem kdy měl v ruce. Nejsem motorář, ale myslím si, že na tom má svůj podíl jiné uložení motoru mež u VW nebo Škody. Stejně, jako to bude mít vliv na to zatřesení a nedůstojný hluk.
Jinak A4 vcelku líbivá, ergonomicky následovala poseldní zrůdné trendy, ale celkově tak nějak, s jiným motorem, bych za to asi peníze, které atakují A6, nedal
Proč to píši - nedávno jsem osedlal novou A4 také. A při sledování onoho výblitku, kdy expert tvrdil, že A4 je pohodlnější a podvozkově lepší než A6 na vzduchu, jsem se rozpamatoval, že A4 s adapt tlumiči rozhodně není pohodlnější. Celkově mi ten podvozek přišel hodně odtažitý. Dokonce odtažitější než u A6 nebo u nové Q7...když už se srovnává nesrovnatelné. Expert tam také něco vozil po sjezdovce ve Špindlu a srovnával, jak se chovají v terénu. Na tom by nebylo asi nic divné, kdyby zcela vynechal popis pohonu quattro u obou modelů.
Ale zpět k A4. Měl jsem 140kW TDI s automatem. Kdo okopíroval ten debilní joystick, co teď dávají do všeho, od BMW, ten by si zasloužil pár facek. Brrr, hnus. Co mne ale zaujalo u auta za cca 1,6mio bylo nepříjemné zatřesení celého auta a doprovodná zvuková kulisa po nastartování. Fakt nehodné čtyř kruhů. Po ohřátí se hluk zklidnil a musím říct, že tohle byla nejživější stočtyicítka, co jsem kdy měl v ruce. Nejsem motorář, ale myslím si, že na tom má svůj podíl jiné uložení motoru mež u VW nebo Škody. Stejně, jako to bude mít vliv na to zatřesení a nedůstojný hluk.
Jinak A4 vcelku líbivá, ergonomicky následovala poseldní zrůdné trendy, ale celkově tak nějak, s jiným motorem, bych za to asi peníze, které atakují A6, nedal
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
měl jsem se možnost svézt se stejnou motorizací ve výbavě atakující 1,5mio a také celkově spíš zklamání. oproti předchůdci dále lépe filtruje nerovnosti a maskuje rychlost, ovšem jinak je to takové bezpohlavní, houpavé, nezáživné na řízení a volant je zcela mrtvý. Mě teda nepřišlo, že by to nějak jelo a to S/S otřásání je děs. Joyistick mi neva ani u jednoho, ale ten intr mi přijde až moc překombinovaný a móda napevno vytelených "ajpedů" na vrchu přístrojovky je děsná, zlatá Giulia v tomto. Ona celkově teda, až na kvalitu zpracování a použité materiály.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27917
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Ono to nejelo. Ale když to srovnám s Passatem nebo Supem stejné motorizace, tak tam je znát menší stupeň letargie...malinko
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
to bude spíš jinou převodovkou... A4 má sedmirychlostní
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27917
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Kardiaq má taky 7DSG. Tím to asi nebude.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
to je zas úplně jiný auto...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27917
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Ale motor a převodovka jsou stejné...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
já myslim, že už jen to podél-napříč dělá hodně, zkušenost s TSI motorem A4 vs. Superb
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27917
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Jsem stejného názoru, že to bude tím.
I když - 280k TSI mne tedy vůbec neoslovil...ale to je do jiného tématu.
I když - 280k TSI mne tedy vůbec neoslovil...ale to je do jiného tématu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time