Mimochodem, byl nekdo v posledni dobe v Cine? Jak to tam vypada se silnicemi a tak...
Asi před 4 lety to v Pekingu nebyla žádná sláva (ale Praha zdaleka také ne), mimo ještě horší (pořád okolí Pekingu, s rostoucí vzdáleností od Pekingu klesala i kvalita). Co si matně pamatuju, tak o něco lepší než moravské silnice, ale horší než AUT. Nepochybuju ale, že u sídel představitelů strany a paláců zbohatlíků budou z nej silnic vůbec, zato dál od velkých měst silnice nebude vůbec.
Nicméně z pohledu řidiče je v Číně jedna velká anomálie, kdy se tam jezdí na "neztratit tvář". To je jejich mentalita. Takže na neřízených křižovatkách tam auta vjedou a někdo prostě vyměkne a někdo projede... Plechy si ale snaží udržet v celku.
ja v cine nebyl, ale z nedavne prednasky jednoho cestovatele a jeho fotek a jeho vypraveni je to vice nez zrejme. Je treba rozdelit cinu na nekolik oblasti - vychodni pobrezi, velke megapole a aglomerace a pak zapadnuty venkov. To prvni funguje jako kapitalisticky vystavni system a to druhe jako otrokarsky system delajic na ten zbytek. Tomu odpovida od A do Z vsechno. Silnice, zdravotnictvi, sluzby, platy, moznosti rozhodovat za sebe apod.
blbost
Peking je hlavní město. Mají tam pár nových mrakodrapů a jiných staveb, ale celkově evokoval cca. ČR v roce 1989. Žádná výstavní skříň kapitalismu to rozhodně není.
Včera jsem se zas po delší době projel 325i E90 a ty dlouhý převody jsou fakt tragédie. Na dálnici na šestku zrychlit je nadlidský úkon. Smysl nastavení délky převodů opravdu nechápu. Pro ilustraci při 150 tacho motor točí asi 3100 otáček- to je jak nafta. Na 2. stranu to při této rychlosti opravdu jede za míň jak za 10 na sto- někde kolem 9 litrů.
CRV 3G s automatem točí ještě méně. Na 150Hp atmo motor a těžké SUV je to super... Na dálnici v každém kopečku podřazuje, když to jde tak i za tři, v protivětru ani pětku nazařadí...
Dlouhé kvalty jsou fajn
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
330i ma kratsi prevody a vice vykonu, 325i je takovy GreenLine Ale ani 330i nejede jak by mela. Radim Vam dobre, ojednejte rovnou kratsi diferak, usetrite si mnoho zklamani a budete nadsen. Jak krasne jede 130i s jinak tou samou prevodovkou... V 90 na sest date pul plynu a pali vpred. Se 400 kily navic to asi takove nebude ani s kratsim difem , ale jsem si jist, ze to bude porad skvele.
až se s tím novým přibližovadlem sžiju (jak píšu kdesi vedle, su na to trotl, dycky mi to "chvilku" trvá) tak o tom asi začnu uvažovat...
btw, když sme u toho uvažování - šlo by na X-drive nahodit dozadu samosvor?
a ještě jedna otázka na znalce E9x 330i (lépe N53, ale předpokládám, že N52 na tom bude podobně) - jak tam není budík teploty woleje, taxese musí odhadovat, kdy už je to zahřátý a můžu tomu začít šlapat na krk- odhadem je to kolik km střídmé jízdy se studeným motorem? Budu parkovat v temperované garáži, tak to nikdy nebude úplně promrzlý...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.