Elektromobily a vse kolem nich
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Aux. je termín spíše pro motor nebo generátor. U baterií je to spíše "range extender". A ano, Tesla to na svojí stránce má, ale pouze baterky bez domečku.
https://tesla.stractest.org/tesla-electric-car-range/
https://tesla.stractest.org/tesla-electric-car-range/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
A fčíl vážně: při současném stavu technologie, kolik by vážily (asi) baterky na dojezd modelu X (nebo S) řekněme 2000 km (tj. jedna cesta z Říše na Ňadran).... tunu? dvě?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
The 85 kWh battery pack weighs 1,200 lb (540 kg) = cca 400 km dle US EPA
2000 km = 5×540 kg ?
Podle vseho ma 100 kWh verze vetsi efektivitu kg/kWh, tak spis neco mezi 2-2,5 t.
2000 km = 5×540 kg ?
Podle vseho ma 100 kWh verze vetsi efektivitu kg/kWh, tak spis neco mezi 2-2,5 t.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Kuju. Sem si to tak nějak myslel....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Elektromobily a vse kolem nich
NJ, ale ty baterie je třeba vézt (takže víc energie je třeba na zrychlování), takže to bude víc než 5x sada na 400 km.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Elektromobily a vse kolem nich
No a nebude pak zas vyssi kineticka energie pri brzdeni prinaset vic zpet do systemu rekuperaci?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Jo, asi stejne jako par pytlu cementu v kufru...mozna kdyz jich tam daj dost tak z toho bude perpetuum mobile
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Hlavně býti ECO
https://www.info.cz/auto/prekvapive-zji ... 11790.html
https://www.info.cz/auto/prekvapive-zji ... 11790.html
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Elektromobily a vse kolem nich
Ano, bude se víc energie rekuperovat, ale rekuperace není 100%, dále bude vyšší tření např. u více zatížených pneumatik, někam se ty akumulátory musí vejít - takže "objemnější auto" => větší aerodynamický odpor atd.ctrl_j píše:No a nebude pak zas vyssi kineticka energie pri brzdeni prinaset vic zpet do systemu rekuperaci?
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: Elektromobily a vse kolem nich
EKOLOGIE: Nebezpečný náklad (alias E-auto je větší chrlič svinstev, než si myslíte)
http://neviditelnypes.lidovky.cz/ekolog ... nomika_wag
http://neviditelnypes.lidovky.cz/ekolog ... nomika_wag
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/