To je tak kdyz si auto kupuje filozof. Predpokladal bych ze to co uvedla bude minimum co na aute je treba udelat. Chcete kupovat 11 let stare ojete auto, podelat se tam muze cokoliv kdykoliv, je potreba ho prohlidnout v servise nez premitat dokola takove nesmysly.Slav3k píše:EDIT2: Kolik km si myslíte, že bychom museli s vozem najet, abychom jakž takž prokázali jeho spolehlivost? Škoda, že jsem bohužel laik a vůbec tedy neumím posoudit závažnost či oprávněnost těch tvrzení ohledně nutné blízké údržby auta.
Olej, olejovy, vzduchovy a palivovy filtr se meni u ojetiny automaticky, natoz kdyz ti byvaly majitel rekne ze uz mel cas. Nedavno jsem kupoval auto v podobne cenove hladine v relativne slusnem stavu a prvni servis kdy jsme zjistili ze se rozpada original chladic, jsou tam nespravne svicky, menili jsme samozrejme vsechny filtry, brzdovku a x dalsich blbosti stal bezmala 20 000. Staci to takhle?
Byt laik je jedna vec, ale s prominutim ptat se na foru jestli je nejake auto ktere jsi nevidel ani ty natoz nikdo z nas dobry kauf je znameni, ze jsi odtrzen od reality. Sezen si sikovneho mechanika ktery bude ochotny jet na prohlidku s vama. Nebo nam tu brzo pribudou dalsi temata se zoufalymi dotazy jestli muzes to nebo ono reklamovat prodejci a jak je to zavazna zavada, jestli s tim jde jezdit a jak dlouho to asi vydrzi jezdit.
Jeste by me zajimal rocni najezd pro predstavu jestli tim lpg neco usetrite proti tomu kolik to stoji navic na kupni cene a jeste bude stat na udrzbe.