Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Koby: Ale když je měkká bočnice tak se guma v zatáčce víc deformuje a nepracuje tak jak má. Aspoň tak se na to koukám na předokolce, ale možná je to u zadokolek jiný, popř. ti jde o jiný chování.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
No, uvidíme prostě.. Já právě myslel, že Xl znamená něco jakože guma pro MPV, prostě pro těžší auta, nebo takový, kde se dá očekávat, že budou jezdit obsazená... no, já tam na pneu o XL nemám ani zmínku, tak je asi nemám
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Koby, pJanda: vrtá mi hlavou z jakého důvodu chcete na sportovní auto měkké bočnice, komfort, nebo proto máte jiný důvod?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
jarka: U me je hlavni duvod jednoduchy - ceske cesty. Poddajne bocnice dokazou i na mistnich povrsich udelat divy a podvozek znacne uklidnit. Vzhledem k tomu, ze na okruhu jsem parkrat do roka a na silnici kazdou chvili je to pro me podstatne.
Navic bych nerekl, ze spravna guma na sportovni auto = tvrdak. Ty nejlepsi semislicky co jsem kdy mel (Pirelli PZero Corsa) jsou take hodne poddajne a presto i na okruhu funguji skvele. Tim jak pracuji bocnice se da hrat i s pretacivosti/nedotacivosti, vice u nich lze menit tlakem pneumatik atp.
Navic bych nerekl, ze spravna guma na sportovni auto = tvrdak. Ty nejlepsi semislicky co jsem kdy mel (Pirelli PZero Corsa) jsou take hodne poddajne a presto i na okruhu funguji skvele. Tim jak pracuji bocnice se da hrat i s pretacivosti/nedotacivosti, vice u nich lze menit tlakem pneumatik atp.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Tak ono asi na zadokolce to bude trochu jiný než u FWD, přeci jen tam už ty přední kola mají o dost víc práce a určité ústupky komfortu jsou na místě.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Stejný důvod... Prostě tvrdá bočnice - zafixování z runflatů co to s autem dělá, sice tvrdá bočnice neni jak RFL, ale radši bych fakt klasiku, na české cesty...
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Hmm, tak jsou na autě... Vážně tvrdý jako prase.. najeto 300km, kdyby měl někdo zájem, tak se nebránim prodeji
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Tak zajeto Držej ukrutně.. Co dokážou udělat gumy...
JInak jsem dohledal jejich treadwear kterej je 220 což je dost málo a snad všechny Pzera nera jsou v podstatě z téhle směsi... Jinak jsou tvrdé, to jediný mi trochu vadí. Ale je to super v rýchlých protahovacích, bohužel, nesmí tam být zvlněný asfalt.
JInak jsem dohledal jejich treadwear kterej je 220 což je dost málo a snad všechny Pzera nera jsou v podstatě z téhle směsi... Jinak jsou tvrdé, to jediný mi trochu vadí. Ale je to super v rýchlých protahovacích, bohužel, nesmí tam být zvlněný asfalt.
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
To je přesně to, co mi na tvrdých bočnicích vadí. Odskakují.
Treadwear je číslo, které si tam píše výrobce sám, takže bych to číslo zase nebral až tak moc vážně.
Treadwear je číslo, které si tam píše výrobce sám, takže bych to číslo zase nebral až tak moc vážně.
2.9T RWD
Re: Rozdíl pneu R17 84W vs R17 88V
Mam ted shodou nehod Nera na dojeti na jednom aute a tvrde jsou opravdu velmi. Co do trakce je to oproti zimnim stejne balzam, protoze ty se roztekaly na suche silnici i v docela silnych mrazech, ale na nerovnostech jsou opravdu neprijemne. A takovy srolovany asfalt nezvladaji vubec... Na kvalitni silnici se ale nakonec nechovaji nejhur, alespon ted za nizsich teplot.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n