Neutrál a zatáčky
Re: Neutrál a zatáčky
Rozlouskli jsme to: nikdy nevyřazovat
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř 23 led 07:47
Re: Neutrál a zatáčky
Myslím, že taková úspora to zase není, ale mě v autoškole taky hrozně nutili vyřazovat - prý, že tak i pozná, jestli na stopce chystám zastavit.. Přítel je zase zvyklý podřazovat. Myslím, že veliký rozdíl to zase není. Ale když třeba jedeme na hory, raději podřazuju, jelikož mi přijde, že je lepší brzdit i motorem.
Re: Neutrál a zatáčky
Nikto nebral do úvahy, že existujú autá, kde napr. účinok posilovača riadenia závisí od otáčok motora. Nie je to problém, len je fajn spomenúť, že po vyradení trochu ztvrdne riadenie.
Re: Neutrál a zatáčky
Nejedná se o auta, ale o vraky, co na silnici nemají co dělat.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Neutrál a zatáčky
Proměnlivý účinek posilovače je amortizace a závada tak jak to popsal, z nějakého veterána!Noldo píše:autá, kde účinok posilovača riadenia závisí od otáčok motora....
po vyradení ztvrdne riadenie
Musí to buď na volnoběh mít výkon dostatečný,
a nebo má na proměnlivou účinnost, která je řízená cíleně jednotkou,
vliv rychlost, případě další faktory, ale nikdy pouze otáčky motoru, to je snad zřejmé.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Neutrál a zatáčky
Minimálně ještě v 90's a možná i později vcelku běžná záležitost.
Pokud si dobře vzpomínám, tak třeba Prelude 5g to tak měla. Dnes v době el. posilovačů nemyslitelné, ale dříve "běžná" praxe.
Pokud si dobře vzpomínám, tak třeba Prelude 5g to tak měla. Dnes v době el. posilovačů nemyslitelné, ale dříve "běžná" praxe.
2.9T RWD
Re: Neutrál a zatáčky
Mne sa tak chová Cmax z 2004, rovnako sa chová focus II(tuším 2,0 tdci malo el. posilovač). Myslím, že bude viac aut s hydraulickým posilovačom, ktoré ešte nie je možné považovať za veteránov, a majú podobný "neduh". Netvrdím, že účinnosť posilovača nie je dostatočná. Tvrdím, že je nižšia. V návode k autu sa aj píše, že toto je dôvod prečo motor za jazdy drží vyššie otáčky(cca 1000) ako pri státí. Pri bežnej jazde si zmenu účinku posilovača neuvedomujem, iba pri vyradení z dialničných 4000 ot. na neutrál.
Re: Neutrál a zatáčky
Moskviče na vás. Rozežranci