na tejhle fotce,je jasně vidět že hlavní kabel + zcela vlevo je totálně vyhřátej a tudíž nenávratně zkurvenej, takže mezi kabelem a okem, dále mezi okem a kontaktem je velkej přechodovej odpor, způsobující blbej kontakt.gargy píše:Kontroloval jsem všechny kabely, co jsou nad baterkou něco jako je tady: http://www.zizanet.com/auto/pojistky_baterie_1.jpg
a ty vypadají všechny v pohodě, nehýbou se nic, a ukostření autobaterie je ten malý káblík na mínusovém kabelu ?
Kabel s oky, podle stavu i tu pojistkovku vyměnit! chyba je v první řadě zde.
Jestli to ten tvůj servisák považuje za OK tak je to buď slepejš a nebo blb, řemen klouzat sice může, ale i když bude řvát jak raněnej, kvůli tomu že klouže, tak se alternátor nikdy téměř nezastaví aby to vůbec nedobíjelo, protože převod alternátoru vůči otáčkám klikové hřídele je zhruba 2:1, z čehož i tobě dojde že má zhruba dvojnásobné otáčky vůči motoru a na to aby začal dobíjet mu stačí několik set otáček, přičemž už na volnoběh točí cca 2000 otáček a příkon není až tak velkej, pokud je řemen volnější, dotáhnout, ale tím to, že to občas nedobíjí není... Vzhledem k tomu, že napětí je OK, tak je chyba v tom kontaktu, jež chvíli vede, chvíli nevede, protože kabel a oko jsou spálený na uhel což při napětí malém a proudu velkém, znamená velkej problém.