Školení od P.Jandy

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od mmira »

i s malym kasparkem se da udelat velke divadlo. a abych nebyl OT, tak dodam, ze v podani PJ *****

radeji jsem se zcenzuroval sam :D. pridam jinou prihodu. jedeme takto s PJ po zakroucene alpske silnici, ja se snazim, co to da, pot mam az mezi pulkami... podivam na nej a on spal. i tak muze probihat skoleni v jeho podani. :D
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
Příspěvky: 794
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od acer.t »

Kdo pojede na školení...ať si hlavně nekoupí toto
Obrázek a pak nesedne k němu do auta
já to jednou ve 2 ráno udělal...a to jsem neměl :D
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od Bond007 »

Vana píše:že by se po slovenských silnicích nedalo dojet do cíle bych neřek
v každém případě ale situace v dopravě na slovensku od zpřísnění pokut není pro vyšší formu autoškoly moc příznivá
nevim jak casto jezdis na slovensku, ale ja cca kazdy tyden... posledni dobou se tam jezdi zcela na pohodu, policajty potkas vyjimcne..a celkove je to mnohem klidnejsi nez u nas
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4061
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od HondaMan »

Ono to bude asi jak kde... Já jezdím cca 100km denně a že bych nějak často viděl policajty pracovat, to rozhodně ne.
Posledně když jsem je ale viděl, tak u mě stáli všichni svatí O:-)
2.9T RWD
Uživatelský avatar
merlin
Porsche Expert
Příspěvky: 1127
Registrován: stř 16 úno 17:05
Bydliště: Bratislava

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od merlin »

d1.8t píše:
merlin píše:pjanda, tak to je na vyzvu... ale som ochotny si to "rozdat" vyhradne na snehu alebo lade :D
Pokud se spokojíš se mnou, tak bych ti ukázal bawo zezadu. :))
Myslis zapichnute predkom v zaveji :D
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
bitmap
Řidič začátečník
Příspěvky: 174
Registrován: stř 16 bře 11:12

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od bitmap »

Chtel bych se v ramci zdejsiho internetoveho kursu zeptat na jednu vec :

- jak mam pri sviznejsi jizde nalozit s hlavou, kterou se mi z krku snazi utrhnout odstredive sily? :D

Zjistil jsem, ze cim rychleji jedu, tim vic podvedome naklanim hlavu smerem dovnitr zatacky, coz s sebou ale prineslo hruzne zjisteni, ze cim vic tu hlavu naklonim, tim hure se orientuji v prostoru. A je to tim horsi, cim je povrch silnice clenitejsi, protoze kdyz se silnice vlni jen doprava - doleva, tak to jeste nejak ukoukam, ale jakmile zacne byt i nahoru - dolu, tak je konec a dnes se mi tak malem podarilo prehlednout obrovsky kamion.
Zkusil jsem si naklonit hlavovou operku uplne dopredu a pri jizde se snazil hlavu udrzet priblizne uprostred, cimz se mi prehled o deni okolo auta znacne zlepsil, ale pro zmenu zas nevidim poradne do zatacky pres predni sloupky :)

Existuje na to nejaky magic trick, pripadne zpusob jak to delat "spravne", nebo je na vkusu kazdeho soudruha s odstavajicimi komponenty svoji telesne schranky nalozi?
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od pjanda »

bitmap: Dobra otazka :) Kdysi jsem nad tim take premyslel, nebot orientace v prostoru se pri nakloneni hlavy opravdu zhorsuje. Teoreticky byste si mohl koupit nejake skorepiny s pevnou oporou hlavy, ale kdyz zacnete studovat zavodniky, treba i ve Forumuli 1, zjistite, ze hlavu nejak naklaneji vsichni, neda se tem odstredivym silam jinak dobre odolat aniz byste extremne nezatezovoval krcni pater.

Jedinou univerzalni cestou je tak naucit se vnimat silnici spravne i kdyz mate hlavu naklonenou doprava nebo doleva. Da se to naucit, da se na to zvyknout. Zkuste jezdit se zamerne vetsimu nez beznymi naklony hlavy a zvyknout si na to, ze zacatku treba na parkovisti mezi kuzelkami apod. Kdyz se Vam to aspon trochu podari, budete pak s prirozenymi naklony vnimat situaci kolem jak mate. Je to zkratka o zvyk.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
kazysvjet
Pan Řidič
Příspěvky: 347
Registrován: pát 18 bře 07:11
Bydliště: Bechyně

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od kazysvjet »

nechapu proc mi byla smazana-opet-normalni odpoved. tazatel se ptal, co delat kdyz se mu naklani hlava do zatacek.

// Protoze je k tematu jen zdanlive, jinak jde o neco, co tazateli nemuze v tomto pripade pomoci. Mozna jako lecba, ale to sem nepatri. Nemyslite to vazne, tak nepokladejte zbytecne otazky... Diky - pjanda
jezdím pod své možnosti a jsem ovce
Uživatelský avatar
Vana
Letec
Příspěvky: 1064
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od Vana »

ono v té formuli 1 to bude ještě nekolikanásobně větší soda, protože F1 dosahuje v zatáčkách přetížení tušim kolem 5G
doufám že nekecám
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: Školení od P.Jandy

Příspěvek od pjanda »

Nevim, jaka jsou aktualni maxima, ale je to rozdhodne nasobne vice G nez je realne dosahnout v beznem aute. Proto asi take dost naklani hlavu, i kdyz ji maji dobre zaprenou, asi se to jinak neda snest...

Ale s formuli nastesti nejezdime, tak muzeme tyto starosti nechat jinym :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět