Mám MB E220 CDi v automatu a občas se mi stane, že mi tam zůstane pouze jeden rychlostní převod (nejčastěji 3.)
v tom okamžiku při nízkých i vysokých otáčkách stupeň nezmění, a manuální řazení (+/-) nerauguje, zastavení a P režim a následně D režim také nereaguje. Jediné východisko je zastavit a zhasnout motor v P režimu. Pak je vše OK. Nevíte čím to je? děkuji
Jedna rychlost u automatické převodovky
Jedna rychlost u automatické převodovky
Jeep Grand Cherokee 3L CRD 2007
Mercedes Benz E220 2.2L CDi 2002
Mercedes Benz E220 2.2L CDi 2002
Re: Jedna rychlost u automatické převodovky
Možností několik - starý olej, málo oleje s vlivem na mechatroniku... Dojet do pořádného servisu a nechat vyměnit olej a nakalibrovat.
Re: Jedna rychlost u automatické převodovky
Jezdím defakto "ekonomicky" není možné že udržování na menších otáčkách a pomalejší jízda způsobí nějaké "zmatení" převodovky a ta se zasekne na daném převodu ? udělá to cca 1x za 1000km
Jeep Grand Cherokee 3L CRD 2007
Mercedes Benz E220 2.2L CDi 2002
Mercedes Benz E220 2.2L CDi 2002
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27912
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jedna rychlost u automatické převodovky
Není. Je ale možné, že tomu nebyla dopřána řádná údržba. Takže bych začal tam, co radí vonkreuz.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Jedna rychlost u automatické převodovky
Máme R6 320CDI Kombi Automat skoro plná palba a nikdy jsem olej převodovky neřešil. A to jsem pedant ale u tohoto auta se to prošvihlo a nějak se zadařilo že se to neřešilo nikdy. Tak už 10let čekáme, kdy to klekne, a je to zázrak. Furt to jezdí. Druhý majitel, najeto strašně moc. Bez koroze, (neuvěřitelné, ani klapa vzadu a bude mít 15let!) a poruchy téměř žádné, jen sem tam prkotina, ale jinak nikdy nic. Tenhle motor převodovka a celé auto se hodně povedly. Neuvěřitelný držák a pohodlnější to je než ML AMG Line co mám 2012. Ten je taky fajný ale né tak měkoučký na příčné nerovnosti. Tam je jen čtyřválec Biturbo CDI, automat řadí moc brzy (ekonomicky) a to už není ono. Ještě jsou ale W211 dvě verze V6 a jedna slabší R6 a ty tak dobré nejsou. Nejlepší verze je ta co zmiňuji v úvodu, kdyby někdo sháněl. Jinak na tyhle auta to chce specialistu, co dělal v MB a zná fígly už předem, než se Ti stanou, a řeší je v předstihu, fígly které se oficiálně nepřizávají. Třeba SBC je lahůdka, když máš atp...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Jedna rychlost u automatické převodovky
Trojka tam většinou zůstane, když spadne převodovka do nouzáku. Auto se na ní dokáže rozjet a zároveň je na ni schopno jet nějak normálně rychle. Určitě zajeď do specializované firmy na převodovky, ať ti jí napíchnou na diagnostiku, může to být prakticky cokoli.
Re: Jedna rychlost u automatické převodovky
OXIK: Pravda, teď to čtu, a mechanický problém neřeší restart, obvykle by to zůstalo v závadě i nadále.
On uvádí, že po restartu jede vše OK.
To by mohl být elektronicky uměle vyvolaný nouzový režim, který restartem vypne.
On uvádí, že po restartu jede vše OK.
To by mohl být elektronicky uměle vyvolaný nouzový režim, který restartem vypne.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)