BMW Divize
Re: BMW Divize
Mne to tiez pride dost, ale skor z toho pohladu ze auto ma hodnotu kolko? 10000?
Za 5000e sa uz da na zohnat aj motor S54 z M, ale u G-power by som malo ani necakal.
Ja by som TK rozhodne neriesil, ale u vas je to mozno inak.
Za 5000e sa uz da na zohnat aj motor S54 z M, ale u G-power by som malo ani necakal.
Ja by som TK rozhodne neriesil, ale u vas je to mozno inak.
Re: BMW Divize
na tohle pozor, staci trochu ostrejsi sjezd a s vykonnejsim motorem standardni brzdy velice rychle odvaris. chtelo by to minimalne lepsi brzdovku a hlavne odolnejsi desky. kotouce na tom na druhou stranu nic nezmeniBeny9700 píše:K brzdám - pro běžný provoz stačí. Až budu dávat nové kotouče, tak dám všude děrovaný Zimmermany.
Na okruh s tím nemířím. Chci si užívat nízkého letu .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Nj, ale to už bude přestavba a určitě náročnější a dražší. Takhle je to od ověřených profesionálů.911T píše:Mne to tiez pride dost, ale skor z toho pohladu ze auto ma hodnotu kolko? 10000?
Za 5000e sa uz da na zohnat aj motor S54 z M, ale u G-power by som malo ani necakal.
Ja by som TK rozhodne neriesil, ale u vas je to mozno inak.
TK uvidím, jak budou moc prudit. Když mě naštvou, tak se na to vykašlu.
Možná, že při pohledu pod kapotu to technika ani netrkne. Ale snažím se jít čistou cestou.
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
S kotoučema samo i pořádný destičky, lepší brzdovka je samozřejmost. Ty děrovaný Zimmermany na předek i zadek (jsou i vrtaný) dobře chladí, už je mám na jednom autě a paráda.mmira píše:na tohle pozor, staci trochu ostrejsi sjezd a s vykonnejsim motorem standardni brzdy velice rychle odvaris. chtelo by to minimalne lepsi brzdovku a hlavne odolnejsi desky. kotouce na tom na druhou stranu nic nezmeniBeny9700 píše:K brzdám - pro běžný provoz stačí. Až budu dávat nové kotouče, tak dám všude děrovaný Zimmermany.
Na okruh s tím nemířím. Chci si užívat nízkého letu .
Proháním atmosféru 2,5 V6, 1,8T a dále 2,8T V6 4x4, k tomu ještě 3.0 R6 s kompresorem a 3,0TDI. Až na jedno auto samé 6-ti válce. A navzdory ekoteroristům si to užívám . Zahájil jsem boj proti globálnímu oteplování - pořídil jsem si roadstera .
Re: BMW Divize
Někde sem zahlíd, že budoucí nová 3er (G20 či tak nějak) má být slovy marketoidů už zase sheer driving pleasure.... to sem teda zvědav... bude tam vůbec ještě RWD a MT? že tam nebude N/A R6 mi je jasné....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ono to někdy sheer driving pleasure podle markeťáků nemělo?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Rwd jo, 6MT tak maximálně u základních verzí... Už zabalili manuál u M240i (i v Německu, ne jen v USA jak se všude psalo).
Re: BMW Divize
Hmmmm, tak dalši důvod udržovat 3er i m4Zlika , aby mi vydržely nafurt...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.