Díky! Takhle jsem o treningu nepřemýšlel.mmira píše:trenink, trenink, trenink - jedu po rovine 90, radim 2-3-4-5-6-5-4-3-2 apod furt dokola bez zmeny rychlosti, casem se to zautomatizuje. pak je mozno pridat brzdeni.
Jak na meziplyny?
Re: Jak na meziplyny?
Re: Jak na meziplyny?
plha má připomínku: po zkrácení tam prostě v 90 dvojku nenarvu, to bych přetočil motor....
ale jinak souhlas, taky ten drill vidím tak
ale jinak souhlas, taky ten drill vidím tak
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jak na meziplyny?
njn, ty tvoje zkracenosti.
v principu plati, ze se clovek musi dostat co nejniz tak, aby podrazoval do co nejvyssich smysluplnych otacek, takze ne tesne pred redline. teprve tam se ukaze, ze ten meziplyn opravdu k necemu je. zive si pamatuju na uplne novou e91 325i, kde se nad 5t otackami ze 3 na 2 nedalo bez meziplynu podradit. tady dalo, ale trvalo to asi tak 3 sekundy, nez se o to synchrony postaraly.
v principu plati, ze se clovek musi dostat co nejniz tak, aby podrazoval do co nejvyssich smysluplnych otacek, takze ne tesne pred redline. teprve tam se ukaze, ze ten meziplyn opravdu k necemu je. zive si pamatuju na uplne novou e91 325i, kde se nad 5t otackami ze 3 na 2 nedalo bez meziplynu podradit. tady dalo, ale trvalo to asi tak 3 sekundy, nez se o to synchrony postaraly.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Jak na meziplyny?
Já jsem meziplyny považoval spíš za takovou libůstku, která mírně zlepšovala komfort podřazování (u 2.0 TSI), ale co mám i 3,5 V6, tak mi ty meziplyny přijdou skoro jako nutnost. Ne, že by to bez nich nešlo, ale úplně mám pocit, že se to tomu autu moc nelíbí, když podřadím jenom přes spojku.
Re: Jak na meziplyny?
Ale to nemoze byt v poriadku. Ja by som to reklamoval. Daleko vykonnejsie auta s radenim problem nemaju, preco by mala mat Z4.Bond007 píše:Mel jsem dve a obe delaly to stejny jinak ale radila uplne v pohode, jen to melo zihle specifikum911T píše:Ovsem v tom pripade na tej Z4M neboli v poriadku synchrony, alebo nebol zohriaty olej. Normalne to ta prevodovka nerobila.Bond007 píše:á, pán je znalec
Dvojita spojka pri razeni nahoru neni samozrejme nutnost, ale u nekterych aut dost pomaha... typicky Z4M z vytocene jednicky sla na dvojku bud jen pres zuby, nebo pres dvojitou spojku hladce... u podrazovani ma meziplyn smysl vzdycky, ale ten kdo to neumi tak to neoceni, protoze nikdy necitil jak hladce a rychle se pak radi
Re: Jak na meziplyny?
Delalo to jen kdyz se radilo tesne pred redline, takze mi to neprislo jako chyba, ale vlastnost. A dalo se to efektivne resit tim dvojitym vyslapnutim spojky... Prislo mi to jednodussi reseni nez mistni experty nechat rozebirat prevodovku...911T píše:Ale to nemoze byt v poriadku. Ja by som to reklamoval. Daleko vykonnejsie auta s radenim problem nemaju, preco by mala mat Z4.Bond007 píše:Mel jsem dve a obe delaly to stejny jinak ale radila uplne v pohode, jen to melo zihle specifikum911T píše: Ovsem v tom pripade na tej Z4M neboli v poriadku synchrony, alebo nebol zohriaty olej. Normalne to ta prevodovka nerobila.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Jak na meziplyny?
Takze vada s ktorou si sa naucil zit.
Re: Jak na meziplyny?
Pane Bonde, jsem rád že jste pochopil, že když je špatná převodovka (80% vina řidiče obvykle, pak až konstrukce), je vhodné řadit meziplynem.
Děkuji za doplnění a upozornění na skutečnost, že když selžou v převodovce synchrony, se jinak než bez meziplynu člověk nikam nepohne (další důvod proč to umět - ovšem nikoliv důvod proč to nutně dělat)
PS: rád bych aby si tady dotyční závodníci uklidnili nervy dřív než budou zbytečně rejpat. Mám za to že jde o fórum pro veřejnost a né nějaký underground největších podivínů, opravdu se dohadovat o tom, jestli má smysl meziplyn při řazení nahoru nebo nemá, nechci... já sem jasně uvedl že nemá a dokazuje to i fakt, že se dá řadit směrem nahoru i bez spojky....... A Teď zkuste pane Bonde zapřemýšlet proč asi a zda to tak nějak nesouvisí i s tím, že to vaše nucené meziplynování směrem nahoru je pohopouhý drill ale užitek prakticky žádný.
Děkuji za doplnění a upozornění na skutečnost, že když selžou v převodovce synchrony, se jinak než bez meziplynu člověk nikam nepohne (další důvod proč to umět - ovšem nikoliv důvod proč to nutně dělat)
PS: rád bych aby si tady dotyční závodníci uklidnili nervy dřív než budou zbytečně rejpat. Mám za to že jde o fórum pro veřejnost a né nějaký underground největších podivínů, opravdu se dohadovat o tom, jestli má smysl meziplyn při řazení nahoru nebo nemá, nechci... já sem jasně uvedl že nemá a dokazuje to i fakt, že se dá řadit směrem nahoru i bez spojky....... A Teď zkuste pane Bonde zapřemýšlet proč asi a zda to tak nějak nesouvisí i s tím, že to vaše nucené meziplynování směrem nahoru je pohopouhý drill ale užitek prakticky žádný.
Re: Jak na meziplyny?
jak už jsem psal jinde, tady je to samý profesionální závodník, řeší se 0,1 baru na tlaku pneu a pak člověk zjistí, že je to vlastně jen obyčejný smrtelník lítající v paštice s vylágrovanou převodovkou, kterou si nejspíš takhle "vytunil" sám
Re: Jak na meziplyny?
Nic ve zlém, ale to mi prostě nedá:
Zatímco "rádoby rádci" jsou tady vysoce kvalifikovaní s bohatou praxí a širokým teoretickým zázemím i praktickými zkušenostmi.
(až se tu bond objeví, tak napíše to samé ale mnohem sprostěji)
Zatímco "rádoby rádci" jsou tady vysoce kvalifikovaní s bohatou praxí a širokým teoretickým zázemím i praktickými zkušenostmi.
(až se tu bond objeví, tak napíše to samé ale mnohem sprostěji)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.