BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Akurat sa tazko dopatra ci aj ten kupeny motor nebude mat 200 000km na hrbu. Ja by som isiel do druheho auta.

Zase aktivna jazda by mala tu karbonizaciu do velkej miery potlacit.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Ja jen jako reference: zajizdeli jsme vzdycky vsechny auta pianko, 540i i 550i slouzily v hodne ostrym rezimu, s motorem zadnej problem a obe auta doted jezdi zcela bez problemu a najezd bude nekde mezi 300-400 tisici. Takze myslim ze pp udelal dve chyby, napred to zkurvil na zacatku a pak s tim jezdil jak s hnojem.. priste bych doporucoval volit opacnej postup :))
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5755
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

:D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

se nesměju, no..... [-(
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
olda
Autoškolák
Příspěvky: 98
Registrován: ned 06 bře 12:16
Bydliště: JMK

Re: BMW Divize

Příspěvek od olda »

jarka: Já měl také Hondy, Integry, VTiR a Type R, obě dvě upravené. TODA camshafts and valve springs, Hondata adj. ECU 9500ot/min, upravená hlava, complete custom výfuk, Magnaflow muffler, AEM CAI, comp. clutch, comp. fuel pump, bigger injectors atd....a big bickies my friend...vím o čem mluvím. Tady by se za ty prachy dal koupit malý barák...
Uživatelský avatar
Dallen
Mistr volantu
Příspěvky: 856
Registrován: sob 17 pro 16:02

Re: BMW Divize

Příspěvek od Dallen »

pp: začni tím, že změříš komprese. Pokud tam budeš mít slušné hodnoty tak je zbytečné rozjebávat celý motor. Ale je dost možné, že z konstukce motoru se některý válec špatně chladí a mohlo tam dojít např. k zapečení kroužků apod.

Jinak co se týče ojničních/či hlavních ložisek tak jejich výměna je docela pohoda a motor kvůli toho ani ven nemusí. Nicméně nemyslím si, že by to mělo mít nějak zásadní vliv na tlak oleje v motoru. To bych spíše hledal problém buď v ostřicích pístu (zda je to má) nebo v olejovém čerpadle..

Nejakej velkej tuning potahu kdyz mas mazlika, asi neni nutnej ne?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Bond007 píše:Ja jen jako reference: zajizdeli jsme vzdycky vsechny auta pianko, 540i i 550i slouzily v hodne ostrym rezimu, s motorem zadnej problem a obe auta doted jezdi zcela bez problemu a najezd bude nekde mezi 300-400 tisici. Takze myslim ze pp udelal dve chyby, napred to zkurvil na zacatku a pak s tim jezdil jak s hnojem.. priste bych doporucoval volit opacnej postup :))
Jj, s autami je to ako so zenami. Prvykrat netreba ist hned do cerveneho. Pekne jemne zabehnut, potom to uz ide samo. :D
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Jaxem neska šlapal z kopca taxem uvažoval (do kopca nělzja, nedostatek kyslíku) .... a začíná se mi to v hlavě srovnávat..... na podzim, teda pokud se brambor nerozsype dříff, mu asi nadělím kompletně NOVÝ drivetrain (motor, převodovka, spojka, dvouhmota, VTG a samozřejmě vše, co je na tom navěšeno - rozvody, čerpadla oleje i vody, řemeny, kladky, klapa sání....) - vše nové díly z BMW, žádná druhovýroba či šroťák..... a opět to zajedu systémem pedal to metal od prvního km....

Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:Jaxem neska šlapal z kopca taxem uvažoval (do kopca nělzja, nedostatek kyslíku) .... a začíná se mi to v hlavě srovnávat..... na podzim, teda pokud se brambor nerozsype dříff, mu asi nadělím kompletně NOVÝ drivetrain (motor, převodovka, spojka, dvouhmota, VTG a samozřejmě vše, co je na tom navěšeno - rozvody, čerpadla oleje i vody, řemeny, kladky, klapa sání....) - vše nové díly z BMW, žádná druhovýroba či šroťák..... a opět to zajedu systémem pedal to metal od prvního km....

Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....
Hm, to dela kolik 300 - 400k (jen motor je kolik, 250k)? Ja tomu moc nerozumim, od zacatku hejtujes, ze tomu nepadaji otacky (takze je to vlastne zklamani) a ted do toho sypat tolik penez? Nebylo by zajimavejsi do toho napasovat N52 nebo S65, kdyz uz tak uz :-D
Naposledy upravil(a) Vrooom dne sob 10 čer 13:54, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Třeba s novým drivetrainem padat budou....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět