BMW Divize
Re: BMW Divize
Akurat sa tazko dopatra ci aj ten kupeny motor nebude mat 200 000km na hrbu. Ja by som isiel do druheho auta.
Zase aktivna jazda by mala tu karbonizaciu do velkej miery potlacit.
Zase aktivna jazda by mala tu karbonizaciu do velkej miery potlacit.
Re: BMW Divize
Ja jen jako reference: zajizdeli jsme vzdycky vsechny auta pianko, 540i i 550i slouzily v hodne ostrym rezimu, s motorem zadnej problem a obe auta doted jezdi zcela bez problemu a najezd bude nekde mezi 300-400 tisici. Takze myslim ze pp udelal dve chyby, napred to zkurvil na zacatku a pak s tim jezdil jak s hnojem.. priste bych doporucoval volit opacnej postup
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW Divize
jarka: Já měl také Hondy, Integry, VTiR a Type R, obě dvě upravené. TODA camshafts and valve springs, Hondata adj. ECU 9500ot/min, upravená hlava, complete custom výfuk, Magnaflow muffler, AEM CAI, comp. clutch, comp. fuel pump, bigger injectors atd....a big bickies my friend...vím o čem mluvím. Tady by se za ty prachy dal koupit malý barák...
Re: BMW Divize
pp: začni tím, že změříš komprese. Pokud tam budeš mít slušné hodnoty tak je zbytečné rozjebávat celý motor. Ale je dost možné, že z konstukce motoru se některý válec špatně chladí a mohlo tam dojít např. k zapečení kroužků apod.
Jinak co se týče ojničních/či hlavních ložisek tak jejich výměna je docela pohoda a motor kvůli toho ani ven nemusí. Nicméně nemyslím si, že by to mělo mít nějak zásadní vliv na tlak oleje v motoru. To bych spíše hledal problém buď v ostřicích pístu (zda je to má) nebo v olejovém čerpadle..
Nejakej velkej tuning potahu kdyz mas mazlika, asi neni nutnej ne?
Jinak co se týče ojničních/či hlavních ložisek tak jejich výměna je docela pohoda a motor kvůli toho ani ven nemusí. Nicméně nemyslím si, že by to mělo mít nějak zásadní vliv na tlak oleje v motoru. To bych spíše hledal problém buď v ostřicích pístu (zda je to má) nebo v olejovém čerpadle..
Nejakej velkej tuning potahu kdyz mas mazlika, asi neni nutnej ne?
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: BMW Divize
Jj, s autami je to ako so zenami. Prvykrat netreba ist hned do cerveneho. Pekne jemne zabehnut, potom to uz ide samo.Bond007 píše:Ja jen jako reference: zajizdeli jsme vzdycky vsechny auta pianko, 540i i 550i slouzily v hodne ostrym rezimu, s motorem zadnej problem a obe auta doted jezdi zcela bez problemu a najezd bude nekde mezi 300-400 tisici. Takze myslim ze pp udelal dve chyby, napred to zkurvil na zacatku a pak s tim jezdil jak s hnojem.. priste bych doporucoval volit opacnej postup
Re: BMW Divize
Jaxem neska šlapal z kopca taxem uvažoval (do kopca nělzja, nedostatek kyslíku) .... a začíná se mi to v hlavě srovnávat..... na podzim, teda pokud se brambor nerozsype dříff, mu asi nadělím kompletně NOVÝ drivetrain (motor, převodovka, spojka, dvouhmota, VTG a samozřejmě vše, co je na tom navěšeno - rozvody, čerpadla oleje i vody, řemeny, kladky, klapa sání....) - vše nové díly z BMW, žádná druhovýroba či šroťák..... a opět to zajedu systémem pedal to metal od prvního km....
Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....
Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Hm, to dela kolik 300 - 400k (jen motor je kolik, 250k)? Ja tomu moc nerozumim, od zacatku hejtujes, ze tomu nepadaji otacky (takze je to vlastne zklamani) a ted do toho sypat tolik penez? Nebylo by zajimavejsi do toho napasovat N52 nebo S65, kdyz uz tak uzpavproch píše:Jaxem neska šlapal z kopca taxem uvažoval (do kopca nělzja, nedostatek kyslíku) .... a začíná se mi to v hlavě srovnávat..... na podzim, teda pokud se brambor nerozsype dříff, mu asi nadělím kompletně NOVÝ drivetrain (motor, převodovka, spojka, dvouhmota, VTG a samozřejmě vše, co je na tom navěšeno - rozvody, čerpadla oleje i vody, řemeny, kladky, klapa sání....) - vše nové díly z BMW, žádná druhovýroba či šroťák..... a opět to zajedu systémem pedal to metal od prvního km....
Otázka je - koho oslovit? Samozřejmě Mirage, ale koho dalšího? JaraX o mně (teda N53) nemá zájem.....
Naposledy upravil(a) Vrooom dne sob 10 čer 13:54, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW Divize
Třeba s novým drivetrainem padat budou....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.