BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

esli budu dělat GO, tak asi i mnohem víc....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Kua ja sa ti cudujem ze sa toho nezbavis. Keby si hned musel mat 330i, tak kua zajdi do nemecka a kup nejaku ulozenku do 50-100 000km ale nie sypat peniaze do starej herky. Sak ten svor sa da prinajhorsom vybrat.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Už mě to taky napadlo, přivézt z Říše málo olítanou 3er N53...... jako dárce orgánů.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Jedi
Autoškolák
Příspěvky: 50
Registrován: čtv 10 pro 12:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Jedi »

pavproch: Teraz ked to citam, tak si spominam, ako si pisal o zabehu: 15 km na tachu a hned redline. To uz asi nikto s istotou nepovie, ale myslim, ze sa to tiez mohlo pod tym podpisat.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

No, mohlo, no..... :ymblushing:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

Taky je třeba si uvědomit, že pokud pavproch jezdí aktivně a prostě to honí, tak v tomto režimu obecně motor vydrží méně než v obyč provozu. Čím blíže sportovnímu využití, tím více je třeba myslet na případné generálky a preventivní repase. Možná by nebylo od věci udělat v rámci repase třeba i nějaký větší zásah v podobě jiných vložek, válců atd... Na ctr většinou platilo, že se člověk mohl vydat cestou oem, nebo cestou ověřených úpravců a vyšších výkonů a vždy to bylo za prakticky stejnou pořizovací cenu. Taková typická úprava: vložky, písty, svody, sání, vačky, jednotka z toho může udělat projevem hodně jiný motor.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
olda
Autoškolák
Příspěvky: 98
Registrován: ned 06 bře 12:16
Bydliště: JMK

Re: BMW Divize

Příspěvek od olda »

Jo kamaráde, úpravy o kterých píšeš by tě cenově poslaly úplně jinam než použití OEM součástek. Jo, a práce specialistů, tak ta je cenově také úplně jinde. Byl jsem "tam" a mám zkušenosti...
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

jenze tohle je BMW, ne honda s miliardou tuneru po svete. dost pochybuju, ze budou existovat alternativy. osobne si myslim, ze PP dojel na kombinaci N53, tedy primeho vstriku a aktivniho pouzivani. tyhle motory maji tendenci karbonovat, buhvi, kolik toho PP kde ma usazeneho a co se urvalo a vetrelo nekam, kde by torozhodne drit nemelo.

pokud opravdu nastane rebuild, jsem velice zvedav na fotky vnitrnosti
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: BMW Divize

Příspěvek od eMJe »

Auto je dost zbytocne tahat, staci najst N53 u nasich severnych susedov, co nie je az taky problem a vymenit len motor...
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

olda: Jo to je možný, mám zkušenost jen z ctr a tam to platilo. A za 100-150k se nechal složit komplet motor se vším všudy (krásných n/a 250 točivých koní).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět