Porsche - vse o sportovnich modelech

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

pavproch píše: na měření času zvysoka prdim... mně jde o pocit, ne o sekukundy... :ymhug:
Tak aspon v pocitoch su bavoraky naprekonatelne. :D
nenapadny.sofer
Pan Řidič
Příspěvky: 203
Registrován: čtv 03 led 15:19

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od nenapadny.sofer »

Však se pánové nečertěte, vždyť přeci nikdo nemohl čekat jiné resumé. :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5751
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od M.Z. »

Slalom mě ani trochu neláká, je to spíš dovednostní soutěž, strašně záleží na řidiči. Tam se kvality auta 100% nepoznají. Radši ten okruh, ale není nad prázdnou okresku v 6 ráno.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

pavproch píše:m4zlik má sice elektriku, ale nadělil sem mu RogueEng a tím ho dostal na úroveň hydrauliky... takže řízení v poršadli mě nechalo chladným...

na měření času zvysoka prdim... mně jde o pocit, ne o sekukundy... :ymhug:
Co to je? To je nejaky SW?
911T píše:Myto mam 500km, to fakt nie. Henten slalom je kompromis. Robi sa v okoli hranic. Je to bezpecny a voci autu stale setrny podnik. Vyberte si trat aku chcete. Vase potunene bavoraky proti mojmu staremu caymanu v serii (teda so svorom aby ste nepovedali :D ).
No jeste aby ne kdyz to bylo bez 10k eur 2x drazsi ;-)
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

M.Z. píše:Slalom mě ani trochu neláká, je to spíš dovednostní soutěž, strašně záleží na řidiči. Tam se kvality auta 100% nepoznají. Radši ten okruh, ale není nad prázdnou okresku v 6 ráno.
Na okreske sa ovsem pp z iluzie nevylieci. Tam sa ukaja na "pocitoch". Ale vlastne.. naco to riesime, hlavne ze ste spokojni. :)

Mas pravdu. Ak je najslabsi clanok auta vodic, darmo sa tunuju podvozky. ;)

Okruh dat mozeme, ale nie teraz. Mam nove gumy, rad by som na nich spravil aspon 10-12 000 km.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

Vrooom píše: No jeste aby ne kdyz to bylo bez 10k eur 2x drazsi ;-)
To mas pravdu. Pp musel dat do toho auta minimalne o tolko viac ako ja. :D
enthusiastic.driver
Řidič začátečník
Příspěvky: 167
Registrován: čtv 02 úno 12:40

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od enthusiastic.driver »

Ty autoslalomy jsou ale děsivé motanice, ne? Si pamatuju, že jsem o tom svého času uvažoval, ale když jsem viděl nějaké záběry, jak to tam všichni drtí na jedničku a dvojku, tak mě přešla chuť...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od Vrooom »

nenapadny.sofer píše:Však se pánové nečertěte, vždyť přeci nikdo nemohl čekat jiné resumé. :D
No pockej, to je strasne dulezity rozhoudnout, ktery sportak jede nejlip. Ze je vsechny znici rodiny hatchback jako je cupra co jede za 7/100 je uz teda vec druha :-DD
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od 911T »

enthusiastic.driver píše:Ty autoslalomy jsou ale děsivé motanice, ne? Si pamatuju, že jsem o tom svého času uvažoval, ale když jsem viděl nějaké záběry, jak to tam všichni drtí na jedničku a dvojku, tak mě přešla chuť...
Autoslalom uz davno nie je o slalome. Jazdia sa aj useky zavodov do vrchu s par spomalovakmi z kuzeliek. Vacsina trati sa jazdi na dvojke, ovsem aj to je rychlost cca 100 km/h.. Vykon nie je prvorady, podstatne su kvality podvozka.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Porsche - vse o sportovnich modelech

Příspěvek od jarka »

Jsem taky jednou řídil caymana S (s manuálem a v Mostě na okruhu), ale to bylo v mých řidičských začátcích a tehdá mě to nějak extra nevzalo, ale to jsem z toho ještě neměl rozum. Navíc jsem si od té doby mnohokrát potvrdil, že potřebuju alespoň 1000km abych se autu alespoň malinko dostal na kobylku. A dělat závěry z porovnání pravděpodobně olítanýho boxstera s automatem z půjčovny a vymazleným mazlíkem, na kterýho jsi zvyklý je trochu ošidný. Bych právě radši chtěl zkusit 911, ta koncepce by mě svýma specifikama hodně lákala (podle mě super výzva než hodný boxster - 911T promine :) ).

Kdyby jste chtěli srovnávat, tak se na autoslalomy a malý okruhy vykašlete - je to fajn na trénink, ale opravdový okruh je o level jinde - navíc mi přijde, že když chybí rychlé zatáčky, tak se právě kvality podvozku moc neprojeví. Za sebe bych se ale na srovnávání úplně vykašlal, je to o emocích.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět