Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Sem to nedokonale vyjádřil - samozřejmě, že 30koní nemůže dát rozdíl třídy, to jsem ani nemohl čekat, ale svým způsobem mě hodně potěšilo, že sem m4Zlika podvozkově už dostal minimálně na úroveň "stock" poršadla....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
A ještě dodatek: neska sem si zase ověřil, že AT do sporťáku prostě NEpatří.... nebo aspoň mně tam prostě nesedí.... soucítění řidiče s autem se limitně blíží nule, navíc levá noha a pravá ruka zakrňujou....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Já mám pocit, že se ze zkráceného m4Zlíka, stal kosmický vůz. Až někdy náhodou na chvilku slezeš z hory, tak bych si rád provedl srovnání.
Proč se ti Boxter nelíbil, když se hezky skládal do zatáček? Zkus ještě kajmana i 911, než provedeš závěrečné hodnocení. A chtěl bych být u toho. Si kámoš jak sviňa, jezdím každý víkend (když je hezky)kolem tebe, mohls něco ceknout. Příště se polepši.
Proč se ti Boxter nelíbil, když se hezky skládal do zatáček? Zkus ještě kajmana i 911, než provedeš závěrečné hodnocení. A chtěl bych být u toho. Si kámoš jak sviňa, jezdím každý víkend (když je hezky)kolem tebe, mohls něco ceknout. Příště se polepši.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Sem neska nebyl doma.... sem jel přes celou respubliku, abych si moh mj. i sklouznout s poršadlem.... a příští víkend zas nebudu... ale pak jo, možná....
m4Zlik samozřejmě není apollo ani sajuz.... ale těší mě, že sem z rozměklého a beztvarého e89 udělal velmi řidičské povožení (jako e85 či poršadlo...) ....
m4Zlik samozřejmě není apollo ani sajuz.... ale těší mě, že sem z rozměklého a beztvarého e89 udělal velmi řidičské povožení (jako e85 či poršadlo...) ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
PP. Nerikal jsi, ze ti Zko jede jako zavodni m3? To je pak dost dobry, ze boxster jede stejne, ne?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jo, proto sem tu napsal, že sem spokojen, páč se mi (dost draho) podařilo dostat (mocně potuněnýho) m4Zlika na úroveň "stock" nejobyčejnějšího porše....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Mozno by to chcelo trochu toho priameho porovnania. Co takto sa niekedy zucastnit najlepsie aj s Marekom napr tohto http://csautoslalom.cz/
Rad posluzim aby som ti zrusil vsetky tie vzdusne zamky ako si z hovna bic uplietol. Nic v zlom samozrejme. Len v ramci rozsirenia obzorov.
Rad posluzim aby som ti zrusil vsetky tie vzdusne zamky ako si z hovna bic uplietol. Nic v zlom samozrejme. Len v ramci rozsirenia obzorov.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
A co rizeni, jedno je hydraulika a druhe elektrika. To nebylo lepsi?
Btw oba by jste mohli ty vase pekace dovezt do myta . Tam si muzete dat mereny kola. Trat nekazi gumy a da se celkem rychle naucit.
Btw oba by jste mohli ty vase pekace dovezt do myta . Tam si muzete dat mereny kola. Trat nekazi gumy a da se celkem rychle naucit.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
m4zlik má sice elektriku, ale nadělil sem mu RogueEng a tím ho dostal na úroveň hydrauliky... takže řízení v poršadli mě nechalo chladným...
na měření času zvysoka prdim... mně jde o pocit, ne o sekukundy...
na měření času zvysoka prdim... mně jde o pocit, ne o sekukundy...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Myto mam 500km, to fakt nie. Henten slalom je kompromis. Robi sa v okoli hranic. Je to bezpecny a voci autu stale setrny podnik. Vyberte si trat aku chcete. Vase potunene bavoraky proti mojmu staremu caymanu v serii (teda so svorom aby ste nepovedali ).