myslis teda ze pouzitelny mod je sport?pavproch píše:ref konzernové DCC: fajna věc, ale imho mají dvě zbytečné polohy (normal a comfort)....
Komfortny kombik - stredna trieda
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Noldo píše:Pokiaľ sa nemýlim, tak A6, Ečko sa dá na vzduchu. A4 aj C je len na adaptívnom. Finančne najlepšie riešenie bude vyhrabať citroena C5, inak by som skúsil Ečko alebo A6 ideálne allroad. O triedu nižšie by som skúsil Cčko, A4 allroad, passat Alltrack. Prípadne celkom pohodlný je aj Superb ale asi DCC, normálny podvozok ma tak trošku sklamal, nie je to až taká žehlička ako sa píše. Ešte ma napadlo volvo, možno Lexus GS, ISko bude asi skôr z tvrdších.
dik za info.
Praveze C ma po novom vzduch, aspon tvrdia, airmatic sa to vola ale ak to nakonfigurujes daju ti za 2000 nejaky packet kde ti pridaju 17 kolesa... cize miesto 2000 ci kolko to stoji zaplatis 4000e.
H.
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
ano, ale já sem divnej... nejradši mám dyž to drncá a poskakuje....Hogofogo píše:myslis teda ze pouzitelny mod je sport?pavproch píše:ref konzernové DCC: fajna věc, ale imho mají dvě zbytečné polohy (normal a comfort)....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Ve střední třídě by byl mojí volbou novej C Medvěd ve 4Matic se vzduchem, ten podvozek je opravdu supr věc. Často čtu, že vzduch blbě žehlí příčný nerovnosti, ale já osobně si myslim, že s tim maj problém i "péráci". Vzduchovej podvozek kolem těch 200 tisíc dá určitě, měch se dá sehnat (aspoň na statší modely) kolem 8 tisíc/ks origo, což si myslim, je celkem přijatelná částka.Hogofogo píše:Noldo píše:Pokiaľ sa nemýlim, tak A6, Ečko sa dá na vzduchu. A4 aj C je len na adaptívnom. Finančne najlepšie riešenie bude vyhrabať citroena C5, inak by som skúsil Ečko alebo A6 ideálne allroad. O triedu nižšie by som skúsil Cčko, A4 allroad, passat Alltrack. Prípadne celkom pohodlný je aj Superb ale asi DCC, normálny podvozok ma tak trošku sklamal, nie je to až taká žehlička ako sa píše. Ešte ma napadlo volvo, možno Lexus GS, ISko bude asi skôr z tvrdších.
dik za info.
Praveze C ma po novom vzduch, aspon tvrdia, airmatic sa to vola ale ak to nakonfigurujes daju ti za 2000 nejaky packet kde ti pridaju 17 kolesa... cize miesto 2000 ci kolko to stoji zaplatis 4000e.
H.
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
V tom prípade asi nie je o čom. Vzduchový podvozok bude vždy pohodlnejší ako klasika. Ale často krát aj autá na normálnych pružinách vedia byť fajn. Priečne nerovnosti sú všeobecne problém, nevidím dôvod, prečo by bol na nich vzduch horší.
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Tak specialne u Merglu pouzivaneho na horsich cestach bych si predem zjistil svetlou vysku.
Nedavno taky predstavili Allroad verzi C wagonu a i ta byla porad pomerne nizko.
Nedavno taky predstavili Allroad verzi C wagonu a i ta byla porad pomerne nizko.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27873
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Tak normálně si lze vzduch přizvednout...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Přesně, do nějakejch cca 20-30 km/h? myslim můžeš jezdit se zvednutym podvozkem.
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
AllTerrain je u třídy E.Cčko ji nemá.Abre píše:Tak specialne u Merglu pouzivaneho na horsich cestach bych si predem zjistil svetlou vysku.
Nedavno taky predstavili Allroad verzi C wagonu a i ta byla porad pomerne nizko.
Bez bodů
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27873
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
MB mne popravdě nikdy moc nezajímal, takže nevím jak tam...ale přizvednout šel už i Phaeton první předFL a to také nebyl zrovna AllTerrain/AllTrack/Allcokoliv
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time