Kodiaq
Re: Kodiaq
Nám jednou kola spadla i z felicie. A ta 130 uměla jenom v klesání
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Kodiaq
2.0 TSI má hodně proměnlivou spotřebu. V O3 RS se s ním dá i pod 7, ale taky klidně dost přes 10. Podle jak se mu šlape na krk. SUV, kola či rakev na střeše hodně zvedají spotřebu. O Koďáka odhaduju při 130 po dálnici s kolama na střeše a na zadním nosiči (i tam zvedají spotřebu) kolem 12. Jsem zvědav, o kolik se pletu?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Kodiaq
ale taky klidne dost pres.... 20, jsi chtel rict, ne?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Kodiaq
U okty RS už by to byl dost extrém, ale koďák naloženej, s rakví a pod plným plynem, proč ne Kámoš měl jednou z prvních X5 s atmo šestiválcem, s koly na střeše spěchal na Gardu kolem 160-180 a jel za 18 litrů. To je jedna ze stinných stránek SUV. Já tedy nenašel žádné světlé, ale proti gustu žádný dišputát
Naposledy upravil(a) jerry dne pát 24 bře 15:05, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Kodiaq
Měl jsem chvilku půjčenou RS230 DSG a nemyslím si, že spotřeba přes 20 by byl nějaký extrém...Teda extrém to je, nicméně snadno dosažitelný...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Kodiaq
Ale tady se bavíme o cestě na kola či lyže po dálnici. Dlouhodobě víc jak 160-180 nepojedeš, ne že by to kola na střeše nedala, ale kvůli nesnesitelnému hukotu. Ale v těchto podmínkách ten koďák daleko od 20 nebude, s oktou rs jsem tak jel za 12,5.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Něco málo z hlubších dojmů z KArdiaqa:
Prvně bych chtěl říct, že si na ten prapodivný podvozek začínám lehce zvykat. K jeho prospěchu je fakt, že zpětná vazba tam je a člověk tak tuší, co se pod koly děje. Navíc je přesný a poslouchá pokyny, které řidič volantem, plynem a brzdou, uděluje. To je vcelku velmi pozitivní zjištění.
Osobně mám trochu problém s posezem - i v tomto typu auta by sedadlo řidiče mohlo být krapet níž. Proč? Protože když mám vytaženou loketku, tak ruka má velmi nepřirozenou polohu k voliči převodovky - zápěstí musím mít ohlé dolů, což není podle mne typická poloha. A také zakrývá dva "držáky" nápojů menších rozměrů. Když tu loketku zasunu, tak neplní moc svou fci a navíc odhaluje nevzhledné přihrádky. Na druhou stranu musím pochválit zdířku pro krytku 12V zásuvku, která se nemusí bůchvíkde válet po autě a už nikdy nebýt k nalezení Ten pohled na ty přihrádky je opravdu frustrující...když se podívám do ceníku, za kolik tohle konkrétní auto bylo. Podobný problém, na pohled s ohyzdným a na dotek s hnusným materiálem, mám u madla dveří. Fakt je tohle nutné u auta za skoro 1.2mio?!! Podle mne není...ale ve Š-A mají asi jiný názor a "lepší" materiál si asi nechávají pro verze LK a RS. Ale alespoň v příplatkové výbavě bych něco méně nechutného očekával a rád si za to připlatil.
Prvně bych chtěl říct, že si na ten prapodivný podvozek začínám lehce zvykat. K jeho prospěchu je fakt, že zpětná vazba tam je a člověk tak tuší, co se pod koly děje. Navíc je přesný a poslouchá pokyny, které řidič volantem, plynem a brzdou, uděluje. To je vcelku velmi pozitivní zjištění.
Osobně mám trochu problém s posezem - i v tomto typu auta by sedadlo řidiče mohlo být krapet níž. Proč? Protože když mám vytaženou loketku, tak ruka má velmi nepřirozenou polohu k voliči převodovky - zápěstí musím mít ohlé dolů, což není podle mne typická poloha. A také zakrývá dva "držáky" nápojů menších rozměrů. Když tu loketku zasunu, tak neplní moc svou fci a navíc odhaluje nevzhledné přihrádky. Na druhou stranu musím pochválit zdířku pro krytku 12V zásuvku, která se nemusí bůchvíkde válet po autě a už nikdy nebýt k nalezení Ten pohled na ty přihrádky je opravdu frustrující...když se podívám do ceníku, za kolik tohle konkrétní auto bylo. Podobný problém, na pohled s ohyzdným a na dotek s hnusným materiálem, mám u madla dveří. Fakt je tohle nutné u auta za skoro 1.2mio?!! Podle mne není...ale ve Š-A mají asi jiný názor a "lepší" materiál si asi nechávají pro verze LK a RS. Ale alespoň v příplatkové výbavě bych něco méně nechutného očekával a rád si za to připlatil.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Abych nebyl jenom negativní - musím hodně pochválit rozlišení a ponechání hlavních tlačítek na displeji té věci, která vyžaduje dotyky v rukavičkách. Zaprasení dotykové plochy je fakt enormní po pár dotecích. Ale ona tlačítka, kdy se jednotlivé fce nemusí lovit někde v podmenu (jako u nových systému VW), je k nezaplacení. To si do auta raději pořídím hadřík a budu to furt šůrovat než to, co je ve VW. Dokonce se mi povedlo zprovoznit i Škoda Connect. LTE je už jenom jako plusový bonus!
Je ale fakt, že při nějaké ustálené rychlosti ten hluk motoru není tak hrozný, řekl bych, že snad ani není slyšet. Ale rozjezdy jsou teda peklo...vrrr..jedna...vrrr...dva...vr...tři
Co je ale vážně neodpustitelné, je hudební projev systému CANTON Tohle je opravdu největší fail, který v tom autě je. Dlouho jsem hledal výraz, kterýb bych to počastoval a našel jsem - je to jalové. Nebudu to srovnávat třeba s BOSE v Audi nebo DYNAUDIO ve VW, protože to prostě a jednoduše nejde. V jakémkoliv režimu a nastavení, to hrajě divně...divně zle. Bohužel to člověk musí trpět, protože když to dá režimu OFF, tak zase poslouchá dunění - což je ještě horší. Je ale fakt, že při nějaké ustálené rychlosti ten hluk motoru není tak hrozný, řekl bych, že snad ani není slyšet. Ale rozjezdy jsou teda peklo...vrrr..jedna...vrrr...dva...vr...tři
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time