Noldo píše:Pokiaľ sa nemýlim, tak A6, Ečko sa dá na vzduchu. A4 aj C je len na adaptívnom. Finančne najlepšie riešenie bude vyhrabať citroena C5, inak by som skúsil Ečko alebo A6 ideálne allroad. O triedu nižšie by som skúsil Cčko, A4 allroad, passat Alltrack. Prípadne celkom pohodlný je aj Superb ale asi DCC, normálny podvozok ma tak trošku sklamal, nie je to až taká žehlička ako sa píše. Ešte ma napadlo volvo, možno Lexus GS, ISko bude asi skôr z tvrdších.
dik za info.
Praveze C ma po novom vzduch, aspon tvrdia, airmatic sa to vola ale ak to nakonfigurujes daju ti za 2000 nejaky packet kde ti pridaju 17 kolesa... cize miesto 2000 ci kolko to stoji zaplatis 4000e.
Noldo píše:Pokiaľ sa nemýlim, tak A6, Ečko sa dá na vzduchu. A4 aj C je len na adaptívnom. Finančne najlepšie riešenie bude vyhrabať citroena C5, inak by som skúsil Ečko alebo A6 ideálne allroad. O triedu nižšie by som skúsil Cčko, A4 allroad, passat Alltrack. Prípadne celkom pohodlný je aj Superb ale asi DCC, normálny podvozok ma tak trošku sklamal, nie je to až taká žehlička ako sa píše. Ešte ma napadlo volvo, možno Lexus GS, ISko bude asi skôr z tvrdších.
dik za info.
Praveze C ma po novom vzduch, aspon tvrdia, airmatic sa to vola ale ak to nakonfigurujes daju ti za 2000 nejaky packet kde ti pridaju 17 kolesa... cize miesto 2000 ci kolko to stoji zaplatis 4000e.
H.
Ve střední třídě by byl mojí volbou novej C Medvěd ve 4Matic se vzduchem, ten podvozek je opravdu supr věc. Často čtu, že vzduch blbě žehlí příčný nerovnosti, ale já osobně si myslim, že s tim maj problém i "péráci". Vzduchovej podvozek kolem těch 200 tisíc dá určitě, měch se dá sehnat (aspoň na statší modely) kolem 8 tisíc/ks origo, což si myslim, je celkem přijatelná částka.
V tom prípade asi nie je o čom. Vzduchový podvozok bude vždy pohodlnejší ako klasika. Ale často krát aj autá na normálnych pružinách vedia byť fajn. Priečne nerovnosti sú všeobecne problém, nevidím dôvod, prečo by bol na nich vzduch horší.
Tak specialne u Merglu pouzivaneho na horsich cestach bych si predem zjistil svetlou vysku.
Nedavno taky predstavili Allroad verzi C wagonu a i ta byla porad pomerne nizko.
Abre píše:Tak specialne u Merglu pouzivaneho na horsich cestach bych si predem zjistil svetlou vysku.
Nedavno taky predstavili Allroad verzi C wagonu a i ta byla porad pomerne nizko.
MB mne popravdě nikdy moc nezajímal, takže nevím jak tam...ale přizvednout šel už i Phaeton první předFL a to také nebyl zrovna AllTerrain/AllTrack/Allcokoliv