Njn, nekdo si koupi audi a mysli si ze mu patri svetjanjan píše:mě baví, jak si tady každěj koupí nějaký trochu míň mainstream auto a hned je to mistr volantu, bravurně zvládá jízdu za limitem, ví nejlíp, jak má jaký auto jet, řeší desetiny baru v pneumatikách, pozná 1 chybějící oktan v benzínu apod...
Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Janjan by nám všem jistě vytřel zrak, protože je nad věcí
Na kterém, nejbližším trackday tě máme očekávat, ať se něco přiučíme?
Na kterém, nejbližším trackday tě máme očekávat, ať se něco přiučíme?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
RB: jo na okruhu kde je plno mista se to bude dat rozhodit na hulvata A staci aby zaprselo a miata bude i se skromnym motorkem jezdit bokem. No a i z recenzi vyplyva, ze je jizda v kupre spis efektivni nez efektni
Jo audi asi bude vrchol pozitku z jizdy.
Jo audi asi bude vrchol pozitku z jizdy.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27923
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
záleží v jakém Audi...ono bude asi krapet rozdíl mezi S1 a S6
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Rozhodit a povodit bokem Cupru na normalnich silnicich v provozu jde jen velmi tezko. Pravda, zadek na ubrani v zatacce reaguje celkem vesele, ale neurve se. S cuprou je vetsi zabava kdyz je grip, prenese vykon na silnici a muze se v zatackach oprit do gum.
Oproti tomu s MX5 pujde na mokru driftit kazdej kruhac a krizovatka.
Oproti tomu s MX5 pujde na mokru driftit kazdej kruhac a krizovatka.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Ne pro všechny je rychlost důležitá. Mám srovnání MX-5 NC s Astrou OPC a tam, kde s Miatou jedu cca 120 a naplno užívám radost z jízdy, tak s Astrou jsem jel cca 160 a spíše než o jízdě jsem přemýšlel, jestli bych v téhle rychlosti chtěl v případě krize hledat volný prostor mezi stromy. Určitě by šlo tehdy jet i rychleji.řidičBOB píše:charger: já se nepřu...jistě, ta Miata zábavná je...ale když u svého GR vypnu ESP (OFF zcela), tak 380k na výjezdu ze zatáčky je prostě 380k a néžené Tlak na plyn, tlak do sedačky...dvojka, trojka, dvojka...a tak pořád dokola. Tady u nás je taky docela dost klikatých a kopcovitých okresek. A fakt si nemyslím, že bych Miatě na trati, kterou taky znám, neujel i v těch zatáčkách... Ale možná se pletu.
Takže za mě je lepší jet pomaleji s občas rozhozenou zádí než rychle a efektivně. Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Miha píše: Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe
Jinak za sebe souhlasím - 150 koní, zadní náhon, poměrně úzký profil pneu a kvalitní podvozek by mi na hraní též bohatě stačilo.
Ale kdo ví, být třeba majitelem těla o hmotnosti blížící se 150 kg, měl bych názor opačný.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Tak jasně, není zábava jako zábava, mě už ten zátah v přímce moc nebere. Nicméně Miata 1.5 bez svoru umí bokem i na suchu do kopce
Ain´t nobody got time for that
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
charger: to sice jo, ale musíš jet vysokou nájezdovou rychlostí a neříkej mi, že by ses zlobil, kdyby šla v zatáčce na suchu utrhnout jen plynem jako na mokru . A bez svoru to je podle mě na prd. Co je sportovní to je věčná otázka, já to neřeším a sem tam sportovně jezdím i s naším rodinným Doblem 1.4 (drtit tohle auto na okresce je docela fajn ). Každopádně, kdybych si mohl vybrat tak bych volil kombinaci ukecaný lehký rwd (s váhou kolem 1t) a atmo motorem s výkonem 200-250ps. U těžších M-aut halt člověk potřebuje 300ps+.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Tak nekteri by rekli ze jen pri rozhozeni setrvacnosti je to opravdu drift, ne powerslide Vzpomnel jsem si na video z Best motoringu, soutez JPN vs USA tymu v driftovani se seriovou NC. Za USA tam byla krome (myslim) Pastrany nejaka asiatka co trat krasne proklouzala ve svem drift specialu, ale v kolebajici NC bez vykonu vubec netusila co ma vlastne delat a koncila v hodinach na ruzny zpusob.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe