janjan píše:mě baví, jak si tady každěj koupí nějaký trochu míň mainstream auto a hned je to mistr volantu, bravurně zvládá jízdu za limitem, ví nejlíp, jak má jaký auto jet, řeší desetiny baru v pneumatikách, pozná 1 chybějící oktan v benzínu apod...
Njn, nekdo si koupi audi a mysli si ze mu patri svet
RB: jo na okruhu kde je plno mista se to bude dat rozhodit na hulvata A staci aby zaprselo a miata bude i se skromnym motorkem jezdit bokem. No a i z recenzi vyplyva, ze je jizda v kupre spis efektivni nez efektni
Rozhodit a povodit bokem Cupru na normalnich silnicich v provozu jde jen velmi tezko. Pravda, zadek na ubrani v zatacce reaguje celkem vesele, ale neurve se. S cuprou je vetsi zabava kdyz je grip, prenese vykon na silnici a muze se v zatackach oprit do gum.
Oproti tomu s MX5 pujde na mokru driftit kazdej kruhac a krizovatka.
řidičBOB píše:charger: já se nepřu...jistě, ta Miata zábavná je...ale když u svého GR vypnu ESP (OFF zcela), tak 380k na výjezdu ze zatáčky je prostě 380k a néžené Tlak na plyn, tlak do sedačky...dvojka, trojka, dvojka...a tak pořád dokola. Tady u nás je taky docela dost klikatých a kopcovitých okresek. A fakt si nemyslím, že bych Miatě na trati, kterou taky znám, neujel i v těch zatáčkách... Ale možná se pletu.
Ne pro všechny je rychlost důležitá. Mám srovnání MX-5 NC s Astrou OPC a tam, kde s Miatou jedu cca 120 a naplno užívám radost z jízdy, tak s Astrou jsem jel cca 160 a spíše než o jízdě jsem přemýšlel, jestli bych v téhle rychlosti chtěl v případě krize hledat volný prostor mezi stromy. Určitě by šlo tehdy jet i rychleji.
Takže za mě je lepší jet pomaleji s občas rozhozenou zádí než rychle a efektivně. Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe
Miha píše: Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe
Jinak za sebe souhlasím - 150 koní, zadní náhon, poměrně úzký profil pneu a kvalitní podvozek by mi na hraní též bohatě stačilo.
Ale kdo ví, být třeba majitelem těla o hmotnosti blížící se 150 kg, měl bych názor opačný.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
charger: to sice jo, ale musíš jet vysokou nájezdovou rychlostí a neříkej mi, že by ses zlobil, kdyby šla v zatáčce na suchu utrhnout jen plynem jako na mokru . A bez svoru to je podle mě na prd. Co je sportovní to je věčná otázka, já to neřeším a sem tam sportovně jezdím i s naším rodinným Doblem 1.4 (drtit tohle auto na okresce je docela fajn ). Každopádně, kdybych si mohl vybrat tak bych volil kombinaci ukecaný lehký rwd (s váhou kolem 1t) a atmo motorem s výkonem 200-250ps. U těžších M-aut halt člověk potřebuje 300ps+.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Tak nekteri by rekli ze jen pri rozhozeni setrvacnosti je to opravdu drift, ne powerslide Vzpomnel jsem si na video z Best motoringu, soutez JPN vs USA tymu v driftovani se seriovou NC. Za USA tam byla krome (myslim) Pastrany nejaka asiatka co trat krasne proklouzala ve svem drift specialu, ale v kolebajici NC bez vykonu vubec netusila co ma vlastne delat a koncila v hodinach na ruzny zpusob.