Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Lidí co by to chtělo je podle mýho dost, jen prostě čekaj až z toho bude rozumná ojetina. Jinak to vidím podobně jako Míra a i když jsem hypoteticky přemýšlel o nový rwd, tak mi z toho stejně líp vycházel miata (lehčí, menší, možnost jezdit bez střechy). Toyobaru má navíc jen 2 malý sedačky a problémový motor. Možná kdyby z toho udělali holátko a plácly na to rozumnější cenu, tak by se trh v čr rozhýbal.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Když se to neprodává ani jako nový jak to může být někdy ojetina
last of the V10
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Německo vole .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Je to drahy, za cenu gt86 je mozne mit nabusenou mx5 rf s imho o dost hezcim interierem. Malokdo se pusti do nejake zadokolkove akce s rozevlatym zadkem a pak bude ve vsem lepsi treba golf GTI. Jsem nasel gti clubsport 789k, gt86 819k (na 16" kolech ) ...
-
- Řidič začátečník
- Příspěvky: 167
- Registrován: čtv 02 úno 12:40
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Já moc nerozumím, co je špatného na 20 kusech takového auta za rok. To je, řekl bych, docela odpovídající číslo. MX-5 se neprodá o moc víc. Chcete-li argumentovat třeba rychlými BMW nebo Mustangem, kterých se prodalo o x víc, tak to je špatné srovnání - Toyobaru nedisponuje prakticky žádným mujo efektem. A to je věc, která stojí za drtivou většinou prodaných Mustangů nebo M BMW.
Souhlasím, že by tomu slušela trochu nižší cena. Souhlasím, že by tomu slušel trochu jiný motor. Záměrně neříkám výkonnější, protože by stačilo jen vymýtit to hluché střední pásmo a dát mu trochu větší koule... A taky aby reálně skutečně měl těch 200 koní a ne nějakých 185, které se běžně naměří...
Nicméně, celosvětově se toho prodalo už 150 tisíc nebo tak nějak. To mi nepřipadá pro takto úzce profilované auto vůbec málo. Takže za těma kecama o neúspěšném modelu vidím hlavně přehnaná očekávání výrobců.
Souhlasím, že by tomu slušela trochu nižší cena. Souhlasím, že by tomu slušel trochu jiný motor. Záměrně neříkám výkonnější, protože by stačilo jen vymýtit to hluché střední pásmo a dát mu trochu větší koule... A taky aby reálně skutečně měl těch 200 koní a ne nějakých 185, které se běžně naměří...
Nicméně, celosvětově se toho prodalo už 150 tisíc nebo tak nějak. To mi nepřipadá pro takto úzce profilované auto vůbec málo. Takže za těma kecama o neúspěšném modelu vidím hlavně přehnaná očekávání výrobců.
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Ono je celkovo velky rozdiel medzi tym co trh chce ked ide o nove auta a o jazdenky. Hlavne co sa tyka tohto segmentu. Sportove auta chcu hlavne mladsie rocniky ktore peniaze na nove auto zvycajne nemaju. A starsi co uz na to peniaze maju si zase nekupia 200k kostitras ked zatuzia po niecom sportovejsom. To je dovod preco sa tieto auta u nas nepredavaju narozdiel od rozvinutych krajin.
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Tak nevim jestli mujo efekt, ale Mustang měl to co právě Toybaru chybí. Dobrá cena, vysoký výkon s možností dalších úprav, ne uplně kostitřas, skoro evropské zpracování a nestane se ti že tě v kopci předjede čiplá dieslová oktávka.
Já ho bral jestě před tím než ho asi 3x zdražili
Já ho bral jestě před tím než ho asi 3x zdražili
last of the V10
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Na druhej strane treba povedat ze su to dva odlisne svety. Tazko predpokladat ze sa zrovna tieto dve auta biju o rovnakeho zakaznika.
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Já jsem asi divnej, ale auto, co má 200 koní na 1250 kg (nebo kolik) mi SLABÝ nepřijde. Samozřejmě muscle car to není, ale jede to v pohodě. Mně to auto řízením neskutečně sedlo, skoro hned jsem měl pocit, že jsem si ho "obul".
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Obecne to slabe nie je, ale je fakt ze auto s takym vzhladom a podvozkom by si zasluzilo lepsiu dynamiku. A to s tym predbiehanim je fakt. Ked take auto vidia v spatnom zrkadle, kazdy co ma v riti dieru a hlavu prazdnu dupe na plyn. Na technickejsich cestach je niekedy problem predbiehat aj s podstatne vyssim vykonom. Hento musi byt zabite.