Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Snow: ale ten velký a těžký žrout má něco do sebe
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Stepan: E65 750i jsme před několika lety měli a fakt ne. Nejen, že to je designově hnus, ale kolik v tom skončilo peněz na počet najetých km (spíš to stálo v servisu)..
Snow: Mám vysokej tlak a stárnu (haha), takže bych potřeboval něco klidnějšího, což Phaeton splňuje. Hledám auto, to bude mít výkon, když ho budu potřebovat, ale 90% času pojede na tempomat, uvnitř nebude hluk a bude to mít spooooustu tlačítek, se kterýma si můžu hrát Hlavně ventilovaný sedačky, bez těch už auto nechci. Jak jsem přičichl k AT, tak to samé, MT do daily auta už ne..Navíc bych neměl problém to půjčit své lepší polovičce a vozit se vzadu
Zajda: Celkem tam padlo mnohem víc, v autorizáku to fakt nebylo. Už mě to auto nebaví, rád předám štafetu dál s tím, že už tam je 90% věcí hotových a bude mít odpovídající cenu.. Už nechci řešit každej škrábanec, každej divnější zvuk.. To auto je moc citovka, kdybych měl možnosti ho zavřít do garáže a koupit k tomu jiný auto, tak neváhám.
BOB: Ukázalo se, že jsem si na mobile nastavil špatně filtr, pár V8 do +/- 7500€ je, ale jsou buď v šedý kůži nebo napadený tunerem Spíš mi šlo o to, jestli je ta V6 snesitelná, nebo stojí za to si na tu V8 počkat.
Snow: Mám vysokej tlak a stárnu (haha), takže bych potřeboval něco klidnějšího, což Phaeton splňuje. Hledám auto, to bude mít výkon, když ho budu potřebovat, ale 90% času pojede na tempomat, uvnitř nebude hluk a bude to mít spooooustu tlačítek, se kterýma si můžu hrát Hlavně ventilovaný sedačky, bez těch už auto nechci. Jak jsem přičichl k AT, tak to samé, MT do daily auta už ne..Navíc bych neměl problém to půjčit své lepší polovičce a vozit se vzadu
Zajda: Celkem tam padlo mnohem víc, v autorizáku to fakt nebylo. Už mě to auto nebaví, rád předám štafetu dál s tím, že už tam je 90% věcí hotových a bude mít odpovídající cenu.. Už nechci řešit každej škrábanec, každej divnější zvuk.. To auto je moc citovka, kdybych měl možnosti ho zavřít do garáže a koupit k tomu jiný auto, tak neváhám.
BOB: Ukázalo se, že jsem si na mobile nastavil špatně filtr, pár V8 do +/- 7500€ je, ale jsou buď v šedý kůži nebo napadený tunerem Spíš mi šlo o to, jestli je ta V6 snesitelná, nebo stojí za to si na tu V8 počkat.
Re: Volkswagen obecne
Phaeton nebyl nikdy špatný. Mnohem lepší než A8. Ale dneska kupovat takovou stařenku je nesmysl. VW přestává dodávat díly na auta starší 10ti let. A roky letí... Něco seženeš i za 20let a něco na 11ti leté auto se již nedodává. Neznamená to zásadní problém, ale je to jeden z mnoha aspektů. A zrovna cena servisu přesahuje přednosti vozu. Radši jdi do ročního Pašíka, v lecčems Phaetona překonal, jak jsi zmiňoval ty palubní systémy... Cenovka je podobná, když k phaetonu započteš servis Jak se vždycky lidi diví, že mají dát jeden rok kilo za převodovku, druhý rok kilo za podvozek, třetí rok dvě kila za motor, takových bylo...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
3.2V6 nejela moc dobře ani v Passatu. Do Phaetona bych to fakt nechtěl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
oxik: Tak to trochu chapem potom to smerovanie viac a vtedy uz Phaeton zacne davat zmysel...hlavne je to jedno z tych poslednych aut co je tak povediac "overengineered" Ale ako radi rB, jedina "spravna" volba je V8...este je v hre W12, ale ta bude uz servisne o level inde! 3.2 V6 nebrat, mame ju v Passate a je to tak akurat...
Jo a nezabudaj, ze okolo E38 je vytvorena predsa len velka komunita ludi, servisov a dielov z druhovyroby, ktora okolo Phaetonu fakt neexistuje!!!
Zase mi to neda, ale myslis ze CC 3.6 by nebol predsa len zaujimavy kandidat (pokial nemas 2 metre a nechces furt sediet vzadu)?
EDIT: A Passat B5,5 W8?
Jo a nezabudaj, ze okolo E38 je vytvorena predsa len velka komunita ludi, servisov a dielov z druhovyroby, ktora okolo Phaetonu fakt neexistuje!!!
Zase mi to neda, ale myslis ze CC 3.6 by nebol predsa len zaujimavy kandidat (pokial nemas 2 metre a nechces furt sediet vzadu)?
EDIT: A Passat B5,5 W8?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Taky si myslím, že nejaká 3.6V6 v CC nebo R36 (nemá ale ventilovaná sedadla) udělá víc radosti a ve finále i lépe pojede...a nebude to taková kasička, když se náhodou něco vysere.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Výroba Phaetonu byla ukončena na jaře 2016...pokud mne paměť neklamedriver píše: Ale dneska kupovat takovou stařenku je nesmysl. VW přestává dodávat díly na auta starší 10ti let. A roky letí... Něco seženeš i za 20let a něco na 11ti leté auto se již nedodává.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Já jsem nechytil začátek příběhu, takže netuším, jak starý ten Phaeton má být..... ale servisně je Phaeton opravdu atyp ve všem včetně třeba elektroinstalace a řidicích jednotek. Mě se nelíbí ani obstarožní interiér. Za mě rozhodně ani zadarmo.
Re: Volkswagen obecne
No, tak to hodně štěstí aby ty provedené opravy a repase někdo ocenil.oxik píše:Zajda: Celkem tam padlo mnohem víc, v autorizáku to fakt nebylo. Už mě to auto nebaví, rád předám štafetu dál s tím, že už tam je 90% věcí hotových a bude mít odpovídající cenu
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Volkswagen obecne
CC se mi nelíbí vzhledově, sportovní auto ke mě nejde..a Passat je zase moc tuctovej (jo, já vím, že jsem náročnej)
S mým budgetem jsou to auta 2004/05, je to stařešina, je to znát, ale tyhle "obstarožní" věci se mi právě líbí, nějaká moderna v podobě trčícího tabletu z palubky mě vůbec nebere.
Zajda: Kdybych neměl kupce za solidní cenu, tak o jiném autě nepřemýšlím. Nespolehlivost mého auta už mě štve delší dobu, ale stačí se projet, a většinou na to rychle zapomenu.. jenže když se naskytla příležitost prodat, tak hledám, co bych vzal místo toho..bez nástupce se prodej konat nebude
S mým budgetem jsou to auta 2004/05, je to stařešina, je to znát, ale tyhle "obstarožní" věci se mi právě líbí, nějaká moderna v podobě trčícího tabletu z palubky mě vůbec nebere.
Zajda: Kdybych neměl kupce za solidní cenu, tak o jiném autě nepřemýšlím. Nespolehlivost mého auta už mě štve delší dobu, ale stačí se projet, a většinou na to rychle zapomenu.. jenže když se naskytla příležitost prodat, tak hledám, co bych vzal místo toho..bez nástupce se prodej konat nebude