Auto do 60k
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte 10 led 22:40
Auto do 60k
Ahojte kamaradi,
Resim problem ohledne koupi vozu. Specifikace nasledujici:
Tydne 600km. Stredni trate 40km na zatah.
Benzin
Dalnice a okresky 50\50.
Nerad bych kombi, idealne sedan nebo i ten hatch.
Cena 50-70k.
Motor 1,4 - 2.0 bez turba, nejradsi bych neco s 1.6.
Auto nebude garazovane.
Premyslel jsem neco od Renaultu, tj. Clio, Megane. Popripade nejakou Mazdu 6, ale to zase rezne. Tak prosim o radu. Mam 1.6 16v megane v combi a nemuzu si to vynachvalit, ale uz dlouho nevydrzi. S ostatnimi automobilkami nemam zkusenosti.
Jeste mam variantu, ze vezmu novou Mazdu 3 v revolutionu, ale nechce se mi davat raketu penez za neco, co mi bude stat na sidlisti a nebude skovane v garazi. Nechce se mi uplne platit zbytecne moc penez, kdyz mi muze slouzit neco ojeteho, ale zase vim, ze pri mem stesti se mi ta ojetina za 14 dni rozsype.
Dekuji za nazory.
Resim problem ohledne koupi vozu. Specifikace nasledujici:
Tydne 600km. Stredni trate 40km na zatah.
Benzin
Dalnice a okresky 50\50.
Nerad bych kombi, idealne sedan nebo i ten hatch.
Cena 50-70k.
Motor 1,4 - 2.0 bez turba, nejradsi bych neco s 1.6.
Auto nebude garazovane.
Premyslel jsem neco od Renaultu, tj. Clio, Megane. Popripade nejakou Mazdu 6, ale to zase rezne. Tak prosim o radu. Mam 1.6 16v megane v combi a nemuzu si to vynachvalit, ale uz dlouho nevydrzi. S ostatnimi automobilkami nemam zkusenosti.
Jeste mam variantu, ze vezmu novou Mazdu 3 v revolutionu, ale nechce se mi davat raketu penez za neco, co mi bude stat na sidlisti a nebude skovane v garazi. Nechce se mi uplne platit zbytecne moc penez, kdyz mi muze slouzit neco ojeteho, ale zase vim, ze pri mem stesti se mi ta ojetina za 14 dni rozsype.
Dekuji za nazory.
Naposledy upravil(a) vasedokladyprosim dne čtv 18 kvě 08:13, celkem upraveno 1 x.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto
Důležitá doporučení
• Než se pustíte do zakládání nového fóra, použijte prosím hledání a ověřte, zda totožné téma již nebylo na fóru řešeno v minulosti. V únoru 2011 zakládáme nové fórum s čistým štítem a tento bod tak nebude po určitou dobu relevantní, dříve či později ale bude klíčovým. Pokud na stejné téma v minulosti narazíte, ale se závěrem nejste spokojeni, navažte na něj novým dotazem, nikoli novým tématem. Případné duplicitní téma bude tak jako tak spojeno se starším.
• U každého nově zakládaného fóra prosím zkuste zvolit co nejvhodnější titulek. Je to nejen v našem, ale i ve Vašem zájmu, jen výstižný titulek přitáhne pozornost ostatních, se kterými tak budete moci snáze probrat, co Vás trápí, nebo naopak těší. Zdržte se prosím označení jako „Pomozte mi”, „Co mám dělat?” nebo „Jaké auto vybrat?” Jsou příliš obecná, každé téma si zaslouží konkrétní titulek, který naznačí, co je jeho obsahem. Např. témata „Problém s motorem 1,4 TSI”, „Jak postupovat při přihlášení auta” nebo „Octavii TDI, nebo TSI?” přitáhnou mnohem více uživatelů a i do budoucna dovolí ostatním toto téma dohledat a třeba na něj dále navázat. Případný nevhodný titulek bude upraven.
• Než se pustíte do zakládání nového fóra, použijte prosím hledání a ověřte, zda totožné téma již nebylo na fóru řešeno v minulosti. V únoru 2011 zakládáme nové fórum s čistým štítem a tento bod tak nebude po určitou dobu relevantní, dříve či později ale bude klíčovým. Pokud na stejné téma v minulosti narazíte, ale se závěrem nejste spokojeni, navažte na něj novým dotazem, nikoli novým tématem. Případné duplicitní téma bude tak jako tak spojeno se starším.
• U každého nově zakládaného fóra prosím zkuste zvolit co nejvhodnější titulek. Je to nejen v našem, ale i ve Vašem zájmu, jen výstižný titulek přitáhne pozornost ostatních, se kterými tak budete moci snáze probrat, co Vás trápí, nebo naopak těší. Zdržte se prosím označení jako „Pomozte mi”, „Co mám dělat?” nebo „Jaké auto vybrat?” Jsou příliš obecná, každé téma si zaslouží konkrétní titulek, který naznačí, co je jeho obsahem. Např. témata „Problém s motorem 1,4 TSI”, „Jak postupovat při přihlášení auta” nebo „Octavii TDI, nebo TSI?” přitáhnou mnohem více uživatelů a i do budoucna dovolí ostatním toto téma dohledat a třeba na něj dále navázat. Případný nevhodný titulek bude upraven.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Auto
Mazdu 3 Revolution (TOP) má moje matka. Je to hodně příjemné auto. Doporučuji si do něj dojít sednout. Pocit z interiéru výborný, působí to na mě solidně. Jezdí za 4,7 okreskové meziměsto. Dálnice 160km/h + znamená nějakých 8-9l podle toho jaký je provoz. Velmi svižná jízda po okresce=14l. Čtyčlenná rodina se do toho taky poskládá, přičemž s otcem máme oba přes 190cm.
A mazda umí i dobrou cenu
A mazda umí i dobrou cenu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte 10 led 22:40
Re: Auto do 60k
Podivat jsem se na to uz byl. Vypada skvele, vybaveni atd. je dobre. Jenze ja to nebudu mit garazovane a mazda je na tom s korozi fakt mizerne. Ale zase to bude nove a nebudu se muset tak strachovatna o udrzbu. Radeji bych asi neco ojeteho.
Re: Auto do 60k
Máš dost neurovnanou představu jak velké auto chceš. Ta Mazda 6 rezne a v téhle cenovce to bude šrot. Jezdit 30t ročně v Cliu taky nebude moc paráda.
Já teď řešil koupi druhého auta do rodiny pro polovičku a dal jsem si na to podobný rozpočet, protože to bude jezdit velmi málo. Ale všechna menší auta mě přišla v této cenovce moc maličká, nebo holobyty s 50kW atd, takže volba padla na Alfu 147. Dnes je to ještě pořád hezké auto. Jede to fakt hezky a není o to moc zájem a v této cenovce pořídíš fakt hezky vybavené kousky a nerezne to.
Známé nevýhody jsou nižší výdrž předních ramen, který ale když tam nedáš nekvalitní, tak ti to s tvým nájezdem 2-3 roky vydrží a nižší spolehlivost benzinových TS motorů, pokud se k tomu předchozí majitel choval jak prase, nehlídal olej a neservisoval to jak se má.
Můžeš uvažovat i o naftě při 30t. Dávali do toho Fiaťácký 1.9 v 8ventilové, nebo silnější 16ventilové verzi, což jsou skutečně ověřené držáky, které najdeš ve Fiatech, Saabech, Oplech, Alfách atd. Osobně jsem ho měl v jiném voze, najezdil jsem s ním 230t a je to jiné kafe oproti koncernu. Tady bude ještě bez DPF.
Já teď řešil koupi druhého auta do rodiny pro polovičku a dal jsem si na to podobný rozpočet, protože to bude jezdit velmi málo. Ale všechna menší auta mě přišla v této cenovce moc maličká, nebo holobyty s 50kW atd, takže volba padla na Alfu 147. Dnes je to ještě pořád hezké auto. Jede to fakt hezky a není o to moc zájem a v této cenovce pořídíš fakt hezky vybavené kousky a nerezne to.
Známé nevýhody jsou nižší výdrž předních ramen, který ale když tam nedáš nekvalitní, tak ti to s tvým nájezdem 2-3 roky vydrží a nižší spolehlivost benzinových TS motorů, pokud se k tomu předchozí majitel choval jak prase, nehlídal olej a neservisoval to jak se má.
Můžeš uvažovat i o naftě při 30t. Dávali do toho Fiaťácký 1.9 v 8ventilové, nebo silnější 16ventilové verzi, což jsou skutečně ověřené držáky, které najdeš ve Fiatech, Saabech, Oplech, Alfách atd. Osobně jsem ho měl v jiném voze, najezdil jsem s ním 230t a je to jiné kafe oproti koncernu. Tady bude ještě bez DPF.
Re: Auto do 60k
To se opravdu rozhodujes mezi novym autem za pul mice a ojetinou za 60? Dost zvlastni... Samozrejme, nove je nove, na sidlistich jich parkuje spousta, ale kdyz uz ojetinu, tak bych vzal neco poradneho a ne strep za 60.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte 10 led 22:40
Re: Auto do 60k
Ono strep za 60k udela stejnou praci jako auto za 120k, ktere se jako auto tvari, ale ve skutecnosti to byva jeste vetsi strep nez za 60k.lampa píše:To se opravdu rozhodujes mezi novym autem za pul mice a ojetinou za 60? Dost zvlastni... Samozrejme, nove je nove, na sidlistich jich parkuje spousta, ale kdyz uz ojetinu, tak bych vzal neco poradneho a ne strep za 60.
Nechci davat za auto ojetinu moc penez, jelikoz si za cca 3-4 roky koupim nove. To jsem taky blbec mohl napsat. Chci to na takovy prechod.
Naposledy upravil(a) vasedokladyprosim dne čtv 18 kvě 12:31, celkem upraveno 1 x.
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte 10 led 22:40
Re: Auto do 60k
Pravda Mazda 6 by byl asi srot. Velikostne bych byl rad neco jako megane. Nic extra, hlavne at to jezdi. Kamarad tu dela Alfy i tento typ, ale az to budu kupovat, tak budeme pres celou republiku, takze by mi to nemel kdo servisovat. Napadl me jeste golf, ale nevim, jak jsou na tom s benzinovyma motorama, kazdy to ma od kolegu v dieslu. Nebo nissan primera, ale nikdo z okoli to nema. Nemate nekdo zkusenost?x-f píše:Máš dost neurovnanou představu jak velké auto chceš. Ta Mazda 6 rezne a v téhle cenovce to bude šrot. Jezdit 30t ročně v Cliu taky nebude moc paráda.
Já teď řešil koupi druhého auta do rodiny pro polovičku a dal jsem si na to podobný rozpočet, protože to bude jezdit velmi málo. Ale všechna menší auta mě přišla v této cenovce moc maličká, nebo holobyty s 50kW atd, takže volba padla na Alfu 147. Dnes je to ještě pořád hezké auto. Jede to fakt hezky a není o to moc zájem a v této cenovce pořídíš fakt hezky vybavené kousky a nerezne to.
Známé nevýhody jsou nižší výdrž předních ramen, který ale když tam nedáš nekvalitní, tak ti to s tvým nájezdem 2-3 roky vydrží a nižší spolehlivost benzinových TS motorů, pokud se k tomu předchozí majitel choval jak prase, nehlídal olej a neservisoval to jak se má.
Můžeš uvažovat i o naftě při 30t. Dávali do toho Fiaťácký 1.9 v 8ventilové, nebo silnější 16ventilové verzi, což jsou skutečně ověřené držáky, které najdeš ve Fiatech, Saabech, Oplech, Alfách atd. Osobně jsem ho měl v jiném voze, najezdil jsem s ním 230t a je to jiné kafe oproti koncernu. Tady bude ještě bez DPF.
Re: Auto do 60k
Tak servis Alfy jiste zvladnou i jinde.
Tu posledni Primeru P12 jsem mel s 2.2 naftou.
Moc to nejelo, zato docela zralo. Tezke auto, mekky podvozek. Prestrasene ESP co me vickrat dostalo do problemu, nez z nej.
Celkem poruchove. Servo, nejaka ŘJ, 2x uhnilej nejakej ten kabel. Presto sem ji mel z nejakeho duvodu rad.
Btw stale balancujes nad auty pres tri ruzne tridy od nizsi tridy (clio), prec stredni nizsi (megane, golf) az po stredni tridu (Mazda 6, Primera).
Tu posledni Primeru P12 jsem mel s 2.2 naftou.
Moc to nejelo, zato docela zralo. Tezke auto, mekky podvozek. Prestrasene ESP co me vickrat dostalo do problemu, nez z nej.
Celkem poruchove. Servo, nejaka ŘJ, 2x uhnilej nejakej ten kabel. Presto sem ji mel z nejakeho duvodu rad.
Btw stale balancujes nad auty pres tri ruzne tridy od nizsi tridy (clio), prec stredni nizsi (megane, golf) az po stredni tridu (Mazda 6, Primera).
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 6
- Registrován: pát 21 dub 18:20
Re: Auto do 60k
Mazda 6 má hlavně jednu nevýhodu - je jich málo.
Jinak je to nenápadné auto s výbornou přední nápravou a motorem vhodným na předjíždění (dvoulitr).
Spotřeba 7,5l silnice+dálnice do 130 km/h.
Město 8-14 l
Korozi se dá účinně bránit nátěrem spodku a vystříkáním dutin.
Mně se podle inzerátu líbí tato
https://auto.bazos.cz/inzerat/75163757/ ... -104kw.php
Tohle bude prodávat nějaký šejdíř, ale na fotkách to vypadá pěkně
https://auto.bazos.cz/inzerat/75205905/ ... VE-LPG.php
Jinak je to nenápadné auto s výbornou přední nápravou a motorem vhodným na předjíždění (dvoulitr).
Spotřeba 7,5l silnice+dálnice do 130 km/h.
Město 8-14 l
Korozi se dá účinně bránit nátěrem spodku a vystříkáním dutin.
Mně se podle inzerátu líbí tato
https://auto.bazos.cz/inzerat/75163757/ ... -104kw.php
Tohle bude prodávat nějaký šejdíř, ale na fotkách to vypadá pěkně
https://auto.bazos.cz/inzerat/75205905/ ... VE-LPG.php