Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Ale je...len treba po neho do Reichu...ale uz bohuzel za chvilu ani tam nebude (
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27917
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
šak aj PP se musí naučit jezdit s automatem...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Minuly tyden ve ctvrtek sem na dalnici mezi fridexem mistexem a ovou potkal taky cerneho leguana 2,0 tsi mel T znacku. Netusim proc, ale kdyz me predjizdel, tak vedle me v levem pribrzdil a i chlop i baba na me cumeli a usmivali se (nebo se mi smali) nebyl si to ty? Nebo ty mas M?pavproch píše:neska sem v Ově viděl snad poprvé za těch víc než 4 roky, co je doma, "rovesníka" .... 2.0TSI v černé metle .... na pražských značkách....
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Zet, heč... a na prdelce bez značení motorizace...
Btw, leguánem sme už v Ově pár týdnů nebyli...
Btw, leguánem sme už v Ově pár týdnů nebyli...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Tak kazdopadne nejsi na morave sam
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Chlopi, řešit či neřešit?
Od novoty s tím jezdí (99% kilometrů) "ta moja" čili jezdí s tím "šetrně" (ne jak já..... prase....)
Po asi třech letech sem zjistil, že šetrné ježdění bez ostrých brzd = částečně "nevyleštěné" (zrezlé) zadní kotouče - oba dva víceméně stejně. Dyž měl leguán asi 4 roky/60 tis km, taxem ty zadní kotouče i desky vyměnil za nové (už byly fakt dost zrezlé - cca vnější polovina brzdné plochy).
Fčíl, po roce a cca 15tisk km od výměny je to tam už zase... (a to sem se fčera snažil to "rozbrzdit" - dolů z Pusteven asi 3x kilopade/ostré brzdy....)
Levé zadné kolo:
Pravé zadní kolo:
Otázka je nasnadě: čo s tým? Nechat, neřešit? Raz za 4 roky vyměnit kotouče a desky za nové?
Od novoty s tím jezdí (99% kilometrů) "ta moja" čili jezdí s tím "šetrně" (ne jak já..... prase....)
Po asi třech letech sem zjistil, že šetrné ježdění bez ostrých brzd = částečně "nevyleštěné" (zrezlé) zadní kotouče - oba dva víceméně stejně. Dyž měl leguán asi 4 roky/60 tis km, taxem ty zadní kotouče i desky vyměnil za nové (už byly fakt dost zrezlé - cca vnější polovina brzdné plochy).
Fčíl, po roce a cca 15tisk km od výměny je to tam už zase... (a to sem se fčera snažil to "rozbrzdit" - dolů z Pusteven asi 3x kilopade/ostré brzdy....)
Levé zadné kolo:
Pravé zadní kolo:
Otázka je nasnadě: čo s tým? Nechat, neřešit? Raz za 4 roky vyměnit kotouče a desky za nové?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
za me neresit, pokud resit tak zkusit lehce stahnout na soustruhu kotouc a uvidi se co to udela
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
to už nerozbrzdíš, za chvíli to jen začne škubat celým autem, až ten nános bude vyšší. Takže buď nechat a nebo výměna. Případně stáhnout no, ale toho moc zastánce nejsem.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Stahovat větraný kotouče ee..zatím bych to neřešil
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Stahovat vetrane neni problem, ale musi se dodrzet min tloustka. Pokud se to zatim nijak neprojevuje, tak bych to taky neresil, ale je otazka eli nebudou prudit na stk.