To je presne dovod preco na vikendovku obuvam vyhradne semisliky. Tie dnesne sa uz zahrievaju pomerne rychlo a stabilita je maximalna. Danou za to je len mierne znizeny komfort. CUP2 uz nema problem ani s hlukom. Pre mna boli aj SUPERSPORTy prilis makke. Urcite vyskusaj.M.Z. píše:Druhý týden jezdím na Michelin Pilot 4S a jsem z nich docela rozladěný. Jsou hrozně komfortní, přilnavost je dobrá, ale mají nějak měkčí bočnice, než Pilot Supersport.Auto se na limitu nepříjemně pohupuje.
Ještě jim dám chvilku, ale uvažuju vážně o sport cupech, nebo návratu k Supersport.
Na vodě jsem ještě nejel, tam se budou chovat určitě dobře.
Podle čeho se dá poznat tuhá bočnice?
Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Se supersportama jsem to tak nepociťoval, to bylo docela v normě, asi do něčeho poloslickového pudu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Sorry to barge on you.......vidím, že se tady stále točíte kolem Michelins. Já měl v nedávné minulosti dobré zkušenosti s Bridgestone Tyres. http://www.bridgestone.com.sg/potenza_re-71r.html
Možná by nebylo naškodu dát jim šanci...
Možná by nebylo naškodu dát jim šanci...
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Non-RFT PS4 v 18" (profil 40 resp. 35) ani PSS v 19" (profil 35 resp.30) dle mého sktromého názoru (mám ale jen 2x NA 30i, žádné ///M) na nic takového jako je "houpání" quli měkké bočnici netrpí, jaký profil máš Ty?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
35 R19 a 4S na houpání trpí, jinak bych si nestěžoval. U SS jsem ani necekl.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
SS v 265/35 R19 tiez plavali. Ono je to patrne hlavne po prezuti zo semislikov. Casom si clovek zvykne a uz to tak nevnima. Trochu pomoze ked sa SS viac nahustia.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Určitě, ale zvykl jsem si, u 4S je to výraznější.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Vyměnil jsem na mazdě relativně slušně lepivý contíky s měkkýma bočnicema za o něco méně lepivé yokohamy, ale s tvrdší bočnicí. I když poklesl grip (i za mokra), tak se ale díky čitelnosti vlivem tvrdší bočnice prakticky nezměnila rychlost v zatáčkách (spíš naopak). A už prakticky od první jízdy bylo opravdu citelně cítit větší pocit jistoty a kontroly nad autem (samotnýho mě to překvapilo). Jako na směs si člověk asi zvykne, ale ta gumovost je hodně na h.vno. Pří výběru gum s tvrdší bočnicí častou pomůže hmotnost, ty těžší jsou na tom většinou líp (ale to asi platí pro takové normál gumy, ne pro top produkty, kde se dá očekávat lepší materiál kordu atd...).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Stejný pocit jsem zažil při výměně gum na MX5. Staré Micheliny už byly zteřelé, ale auto krásně tuhé. Nové Conti SC5 lepily jak žvýkačka, ale taky houpaly. Po přezutí na Michelin PSS to už bylo relativně OK.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Jarka: Jaký Yokohamy máš? Já mám zatím jako favorita Advan AD08. Taky právě chci něco s tvrdší bočnicí, na E46 mám Bridgestone RE070, díky které jsem kouzlo tvrdší bočnice poznal a už nechci jinak.
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i