Tento výrok ma zaujal. Nedávno som na nejakom opel fóre čítal o spotrebe Astry H 1,7 (inak tiež niesu drahé, možno by sa aj do danej ceny nejaká vošla) a zaujalo ma, že ľudia tvrdili, že pri vyšších otáčkach (2700, 4 pri 110 ak sa pamätám) bola spotreba nižšia ako pri zaradenej päťke. Fyzikálne to moc nedáva zmysel. Má niekto podobnú skúsenosť, kedy má auto pri vyšších otáčkach nižšiu spotrebu ? Samozrejme v rámci bežného otáčkoveho spektra, nie tesne nad voľnobehom.oxik píše:Možná by bylo lepší jezdit trochu víc nad limit, bmw pak žerou míň, bez legrace..
Levné auto na dojíždění po dálnici
Re: Levné auto na dojíždění po dálnici
Re: Levné auto na dojíždění po dálnici
Treba Peugeot 208 1.4 HDi zere pri 50 km/h na trojku mene, nez na ctyrku.
Re: Levné auto na dojíždění po dálnici
A ta stará herka má ještě tu 4x4 permanentní 62:38, takže to papá pořád a ne jen když se to připojíHondaMan píše:Tak jsem schválně koukal na spritmonitor a vypadá to, ze automat v té "staré herce" prida na spotřebě víc jak 1.5l/100 a neco dalšího ještě prida 4x4...
Začínám pomalu věřit, že to není rozbité ale špatné od nova...
Nemám důvod lhát o spotřebě vlastního auta, abych si obhájil nákup jineho.
Btw četl jsem o těch 1.5 dci Renault a sice je dobrá spotřeba, ale zase je prý hodně citlivý na naftu a odchází vstriky...
Re: Levné auto na dojíždění po dálnici
Zde na foru to už bylo myslím popsané, proč tomu tak je.Noldo píše:Tento výrok ma zaujal. Nedávno som na nejakom opel fóre čítal o spotrebe Astry H 1,7 (inak tiež niesu drahé, možno by sa aj do danej ceny nejaká vošla) a zaujalo ma, že ľudia tvrdili, že pri vyšších otáčkach (2700, 4 pri 110 ak sa pamätám) bola spotreba nižšia ako pri zaradenej päťke. Fyzikálne to moc nedáva zmysel. Má niekto podobnú skúsenosť, kedy má auto pri vyšších otáčkach nižšiu spotrebu ? Samozrejme v rámci bežného otáčkoveho spektra, nie tesne nad voľnobehom.oxik píše:Možná by bylo lepší jezdit trochu víc nad limit, bmw pak žerou míň, bez legrace..
http://www.autoforum.cz/technika/otacky ... ni-a-proc/
Re: Levné auto na dojíždění po dálnici
A prodat 330xd, přidat 50 a koupit něco u čeho máš bez problémů na každodenní provoz? Přeci jen jezdit 2 roky naftovým Cliem a koukat se doma na 3er mi smysl nedává.
2.9T RWD
Re: Levné auto na dojíždění po dálnici
To je taky varianta, ale kdybych prodal bmw, asi bych chtěl měnit spíš kus za kus a nechat víc na servis. Tím by se ale pouze posunula hranice peněz na max 100k za auto na dojíždění. Co v této cenovce vzít? Buď koncern nebo např. Fiat Chroma? Četl jsem, že je to dobrý poměr cena/výkon... Budu rád i za další návrhy a pak si zkusím vybrat nejlepší variantu.HondaMan píše:A prodat 330xd, přidat 50 a koupit něco u čeho máš bez problémů na každodenní provoz? Přeci jen jezdit 2 roky naftovým Cliem a koukat se doma na 3er mi smysl nedává.
Díky za každou radu
Re: Levné auto na dojíždění po dálnici
Asi nejlevnejsi reseni je predelat tu fabii na lpg a po 2letech to zase vymontovat.(pokud ma na Bmw siroke ca 255 gumy tak to muze byt ten rozdil ca 1l ve spotrebe oproti zakladnim verzim).