Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
VPcz
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: stř 26 dub 07:16

Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od VPcz »

Ahoj vsem,

Jaky je ted aktualne novy nejkomfortnejsi vuz z nizsi stredni, idealni automat+benzin.

Predpokladam, ze to bude neco francouzskeho?

Diky za napady.
Abre
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pát 27 pro 14:19

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od Abre »

Zalezi na rozpoctu. Ja prave kvuli komfort modu mam uz druhe auto s DCC podvozkem. Golf 6 mi jenom moc nesedl. Podvozek sice fajn ale kvuli sportovnimu modu, ktery jsem pouzil jednou na pekne, zakroucene silnici v Alpach, je to o 1cm niz nez stadard a to uz je neprijemne malo. Taky je to celkove nalesteny prd a image majitele Golfu, je podobna jako u ridice firemni okty, nebo nedej boze supa. Casem me to dost s*alo. Ted mam Leon XP, benzin, automat, DCC a podvozek o 3cm vys nez stadard. Je tam sice nejaka zrejme konstrukcni vada, kdy zadni naprava pri prejezdu retarderu v komfortnim modu neprijemne boucha, ale asi to neupadne.
Jinak Citroen a Ford od pristi generace Focuse uz maji taky zacit montovat neco podobneho, takze vyber bude lepsi.
VPcz
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: stř 26 dub 07:16

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od VPcz »

Abre píše:Zalezi na rozpoctu. Ja prave kvuli komfort modu mam uz druhe auto s DCC podvozkem. Golf 6 mi jenom moc nesedl. Podvozek sice fajn ale kvuli sportovnimu modu, ktery jsem pouzil jednou na pekne, zakroucene silnici v Alpach, je to o 1cm niz nez stadard a to uz je neprijemne malo. Taky je to celkove nalesteny prd a image majitele Golfu, je podobna jako u ridice firemni okty, nebo nedej boze supa. Casem me to dost s*alo. Ted mam Leon XP, benzin, automat, DCC a podvozek o 3cm vys nez stadard. Je tam sice nejaka zrejme konstrukcni vada, kdy zadni naprava pri prejezdu retarderu v komfortnim modu neprijemne boucha, ale asi to neupadne.
Jinak Citroen a Ford od pristi generace Focuse uz maji taky zacit montovat neco podobneho, takze vyber bude lepsi.
Co mě osobně se líbilo byl nový Tiguan a hlavně to co předváděl na testovacím rozbahněném terénu v Mostě. Žádné rázy od karoserie, bouchání atd., ale možná byl člověk v euforii z toho, že vyjel to co Touareg s drapáky :D . Ale je to asi zbytečně drahá sranda na městské a dálniční ježdění.

Předpokládám, že leon je podobný jako skaut?
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od honziss »

Ja jel nedavno Meganem, na 16", obyc zakladni verze s 1,2tce (dela se i s automatem) a podvozek byl utlumenej celkem dobre.

DCC ma jednu zasadni chybu, v komfortnim rezimu sice auto zmekne, ale soucasne to je od podvozku hlucnejsi. Mam zkusenost jen z cupry, mozna to maj jiny mqb potahy vyreseny lip.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
VPcz
Adept autoškoly
Příspěvky: 19
Registrován: stř 26 dub 07:16

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od VPcz »

Megane mám také v hledáčku, za mě moc povedený design a láká mě i GT verze, pokud by to nebylo moc prkenné.
Abre
Autoškolák
Příspěvky: 81
Registrován: pát 27 pro 14:19

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od Abre »

honziss: Obavam se ze maji ten problem maximalne vic potlaceny. G6 to delal v komfortu taky, jen ne tak vyrazne jako Seat. Ale dela to jen na velkych nerovnostech, jako je hrb retarderu, kdy to kolo necha tlumic doslova spadnout. Jinak je to v pohode a je fajn ta moznost na zakroucene kvalitni silnici pritvrdit, kdyz se clovek nechce porad houpat a naklanet. Jenom prepinani bylo v G6 reseny lip, pres jedno tlacitko, kdezto ted musim zmacknout Mode a vlastni prepnuti je pres obrazovku.

VPcz: XP, Alltrack jsou vsechno varianty Scoutu. Ten byl prvni. Nicmene DCC je k dispozici i v normalnich verzich, ne jenom XP/Cupra. Ma to svy mouchy, ale lepsi nez standardni koncernovej podvozek to je. Jinak asi jedine Francouz.
dusan182
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: stř 12 říj 20:32

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od dusan182 »

Prijde mi ze v posledni dobe je hodne trendy davat na auta pneu s nizkym profilem, nema nekdo zkusenost u jednoho auta jak velky podil na konfortu ma rozdilny profil pneu?
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od janjan »

i změna tlaku o 0,5 atmosféry je znatelná, profil pneumatiky samozřejmě roli hraje a znát je ještě víc...
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 4059
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od HondaMan »

Pokud je součástí komfortu i pocit sucha a bezpečí, tak bych preferoval rozumnou velikost kol. Včera jsem vrátil půjčenou OIII na 15" a na dálnici jsem si při mírném bočním větru opravdu komfortně nepripadal... Spíše jako kapitán bárky zmítající se ve vlnách...
2.9T RWD
dusan182
Adept autoškoly
Příspěvky: 13
Registrován: stř 12 říj 20:32

Re: Nejkomfortnejsi vuz nizsi stredni

Příspěvek od dusan182 »

Otazka co je jeste rozumna velikost kol?
Kolega ma na fabii 215/40 R17 a po zime uz stihnul prorazit uz 2 pneumatiky v Praze.
Odpovědět