Snížení spotřeby nafty
Re: Snížení spotřeby nafty
102kw a 240, příp. v poho přes 220... a teď tu o karkulce prosím.
Pravda vyděsí
Re: Snížení spotřeby nafty
A proc by to jako nemelo jit?Pajimir píše:Petka se prodluzuje u vw a skoda 1.6 mpi benzinu, a ne u tdi na tohle to nejde. A u tdi by ta rychlost dost chybela kvuli dynamice.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Snížení spotřeby nafty
Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Re: Snížení spotřeby nafty
Samo že tacho při takové rychlosti má asi velkou odchylku přesnosti měření. Ale měřil jsem to tím a ne gps kou.
Re: Snížení spotřeby nafty
tady si nekdo plete to, kam by teoreticky dovolil jit prevod a ceho je auto v realu schopno. na jednom byvalem aute jsem mel 6 do 340, fakt to tolik nejelo.
100 kW realne max 200, moooozna 210. 240 leda z Grossglockneru bez brzdeni.
100 kW realne max 200, moooozna 210. 240 leda z Grossglockneru bez brzdeni.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2139
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Snížení spotřeby nafty
Škoda, že ti tam nedali sedmičku, mohls jet tři sta. A s osmičkou nejsou ani čtyři sta nedosažitelné...Pajimir píše:Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Re: Snížení spotřeby nafty
no super napad s osmičkou vřele ti ji doporučuji, opet tema se zvrhlo na blbosti kdo jak je chytrej.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snížení spotřeby nafty
Papír snese vše....zvlášť ten od čiptunerů.Pajimir píše:Tak pro nevěřící karkulky, teoreticky dle grafu když je navíc 6tý stupen je max 245km/h když byla jen petka tak 200km/h viz graf uprav. http://www.eurotuning.cz/images/image/d ... DI_JCX.png, ale problem je už výkon auta či aerodynamika, nejsem adborník a je mi to fuk kde je problém, jinak to mam to čiple na zlaty střed 102 kw a točák 330nm, a vyzkoušené že do 220 to plyne zrychluje a pak se tomu už nechce, a ani jsem to dále neskoušel. Pro mě max není duležitá. Ale vím co jsem na tachači viděl.
Ale vážně - když jsem sedlal 3.6FSI (300k), tak tohle auto už blbě zrychlovalo od 200 nahoru... Takže plynulé zrychlování se 102kW do 220kmh je asi hodně zavádějící Nechci ti nijak kazit tvé nadšení, ale pár aut s výkony od 50k do 650k mi už rukama prošlo, takže jistou představu mám, co a jak zrychluje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Snížení spotřeby nafty
už me to fakt unavuje - tema bylo jak usetrit naftu a to se mi osobne povedlo skoro o 0,8 litru na 100km, tak jsem to naspal ze to jde, a ne furt resit maximalku, vzdyt jsem psal TEORETICKY je možno jet max 245 ale ze na vic jak 220 jsem nejel a to bylo jen jednou na nemecke dalnici a dle tachometru, takže kolik jsem jel doopravdy nevim a je mi to uplne jedno, zda to je vykonem ci necim jinym.