Snížení spotřeby nafty
Re: Snížení spotřeby nafty
No ja na to sel takhle, mam golf Plus 1.9 tdi 77kw, spotreba při 130 km/h byla mezi 5,6 až 6 litru na 100km dle jizdních podmínek. Auto oproti klasika golfu má skoro o pul litru větší spořebu kvuli aerodynamice skoro jako dnešní SUV.
Prvně chip tuning na 102 kW a točák 330 nM, spořeba stejná ale auto uplně jinak jelo.
Dále jsem od firmy eurotuning nechal dodelat 6 tý převodový stupen.
Takže při 130 to na pětku točilo 2700 ot/min a ted na 6 tý stupen 2200ot/min.
Spotřeba při 130 se drží mezi 4,7 - 5.2. A motor si jen chrochta není vubec slyset a take se setri.
Prvně chip tuning na 102 kW a točák 330 nM, spořeba stejná ale auto uplně jinak jelo.
Dále jsem od firmy eurotuning nechal dodelat 6 tý převodový stupen.
Takže při 130 to na pětku točilo 2700 ot/min a ted na 6 tý stupen 2200ot/min.
Spotřeba při 130 se drží mezi 4,7 - 5.2. A motor si jen chrochta není vubec slyset a take se setri.
Re: Snížení spotřeby nafty
To by ma celkom zaujímalo, ako Ti dorobili tú 6?
Re: Snížení spotřeby nafty
Nebyla spíš vyměněna celá převodovka? A nebo jenom celej vnitřek převodovky? Ale to se mě nezdá, s tím vnitřkem
RIDE TO LIVE – LIVE TO RIDE
Re: Snížení spotřeby nafty
napr. zde http://www.eurotuning.cz/upravy-prevodovek/ (prvni link co jsem nasel, zadna reklama )
co jsem slysel tak treba u T4 se to dalo udelat i zuzenim stavajicich ozubenych kol, ktere jsou dimenzovane na daleko vetsi zatez nez kterou predstavuje bezne osobni pouziti (tzn zadne tahani tezkych privesu atp.), coz uvolni misto pro 6 stupen. Ale vsechno je to JPP.
co jsem slysel tak treba u T4 se to dalo udelat i zuzenim stavajicich ozubenych kol, ktere jsou dimenzovane na daleko vetsi zatez nez kterou predstavuje bezne osobni pouziti (tzn zadne tahani tezkych privesu atp.), coz uvolni misto pro 6 stupen. Ale vsechno je to JPP.
Re: Snížení spotřeby nafty
No delali to presne tady tihle. Jen sundali leve kolo dali jiny kryt prevodovky a pridali sesty stupen. Prestavba trva necelych 5 hodin. Dá se jeste koupit 6 ti rychlostní skrín z vrakace ale to bych neriskoval. Auto jsem mel nové a prevodovka nejeta. Vrele doporucuji kdyby jeste nejaky dotaz tak napiste.
Re: Snížení spotřeby nafty
A co ta sranda stála?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Snížení spotřeby nafty
No je to na tech web stránkach nam 1.9 tdi PD uprava na komfortni variantu 27 tis bez dph. Jinak me se to už dávno vratilo, cca po 70 tis km ujetych vraceno a hlavne tak netocim motor takže jej i setrim a hluk v kabine je take na jiné urovni. Akorat to nekdy svadi jezdit rychle neni problem jet pres 200km/h. Dá se ted jet max 240 predtim 200. U nas sice nevyuzivam ale na nemecke dalnici v poho pres 220 a pak se tomu uz moc nechce stoupa to pomalu asi uz to nepusti aerodynamika, jinak chiptuning mi delal tdifun
Re: Snížení spotřeby nafty
Ono pomerne znama uprava u koncernu je prodlouzeni petky, coz je operace radove na jednotku hodin za jednotky tisic. Pridavat dalsi stupen je uz jiny level.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Snížení spotřeby nafty
Petka se prodluzuje u vw a skoda 1.6 mpi benzinu, a ne u tdi na tohle to nejde. A u tdi by ta rychlost dost chybela kvuli dynamice.