zdarec chci se zeptat mam zajem o e38 potreboval bych poradit jaky motor je nejlepsi (benzin) co se kazi nejlepsi by byl 2.8i
nebo 3.0i a kolik to tak zere spise bych to vzal s polska nebo nemecka tady nic moc neni
BMW e38
Re: BMW e38
sere se na tom hlavně elektronika, nejlip vzit asi 740i
anebo vzit e32 ta se tak nesere
jestli resis kolik to zere, tak si e38 nekupuj
anebo vzit e32 ta se tak nesere
jestli resis kolik to zere, tak si e38 nekupuj
Re: BMW e38
R6 je nedustojny motor pro 7er a 730/735i jede znatelně hůř než 740i a spotřeba je víceméně stejná. Jestli najezdis málo, jdi do v12 750i. Jestli víc, tak ideální bude 740i před faceliftem s motorem M62B44, facelift TUB44 už má vanos a to fakt nechceš. Sere se víceméně všechno kolem čidel (vacka, klika, ABS, váha vzduchu), ale tohle povazuju za spotrebak, který je prostě po těch letech třeba vyměnit. Spotřeba 740i pofc je město 16-18, kombinace 11-12, okresky jdou i pod 10, dálnice 150kmh cca 12l.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28161
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW e38
Ale ty V12 v 750i takes nebyly etalonem spolehlivosti. Je to v pořizovačce levné, ale...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW e38
No, pokud se někdo nehrabal v elektrice, spolehlivosti lehce předčí všechny V8..průser je, pokud se někdo hrabal, to už pak ani bmw guru nenastartuje
Re: BMW e38
No, ja v tom sice nejel ale nasel jsem prevazne ohlasy ze 28i je pro tuhle tezkou vahu lepsi volba nez 30i, diky priznivejsimu prubehu kroutaku, a je spise spolehlivejsi nez 8valce. Nejakych 20s na 160km/h podle videi by mi v aute na klidne cestovani stacilo
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: BMW e38
Tak nebavím se o 4,4 litru, který bude jinde v jakémkoliv režimu, ale o srovnání 730i a 728i.
M60B30......160 kW (215 hp) @ 5800; 290 N·m (214 lb·ft) @ 4500
M52B28......142 kW (190 hp) @ 5300; 280 N·m (210 lb·ft) @ 3950
M52TUB28...142 kW (190 hp) @ 5500; 280 N·m (210 lb·ft) @ 3500
Vedeš si nějaký deníček co jsi na tom už musel všehno vyměnit a s čím jsou největší problémy?
M60B30......160 kW (215 hp) @ 5800; 290 N·m (214 lb·ft) @ 4500
M52B28......142 kW (190 hp) @ 5300; 280 N·m (210 lb·ft) @ 3950
M52TUB28...142 kW (190 hp) @ 5500; 280 N·m (210 lb·ft) @ 3500
Vedeš si nějaký deníček co jsi na tom už musel všehno vyměnit a s čím jsou největší problémy?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: BMW e38
bohužel vedu spíš by bylo na místě ptát se, co jsem ještě nevyměnil Ba ne, když vezmu opravdu jen nutný servis, tak za 3 roky jsem tam za nějakých 150 tis, loni jsem dělal vanos + byly podpaleny ventily na dvou valcich, rovnou se udělaly rozvodový vodící lišty(ty jsou z 90% příčinou smrti V8 u bmw) a jen to bylo za 55k včetně dalších blbosti kolem motoru. Po roce jsem dělal hydromenic, ten i s olejem filtrem a práci byl kolem 20k a zbytek se nějak nasčítá za podvozek a ty čidla, není to úplně levný, ale na druhou stranu ty díly oproti jiným běžnějším autům nejsou o tolik dražší. Průser u mého kusu byl v tom, že jsem kupoval jeden z posledních roků výroby a najeto bylo ověřených 180tkm. V tu dobu už bmw dávalo longlife takže výměny po 35tkm a fakt, že všechno bylo vlastně před výměnou, mi pridelalo dost starostí.