x2005 píše:Ano, ale VW Group má vyjímku, že může používat nepřímé měření přes ABS, protože jejich systém dokáže identifikovat kolo s poklesem tlaku. Ostatní používají přímé měření.
Moje Honda má také měření poklesu tlaku přes ABS. Dokonce bych si tipnul, že to tak bude mít většina aut.
Ta funkce totiž v ABS je, stačí jen přidat kontrolku na palubku, takže to je asi nejlevnější řešení.
Tak odvolávám, co jsem říkal, nikde se pro moje tvrzení nepodařilo sehant důkazy. Vypadá to, že opravdu může být libovolný systém, který dokáže rozpoznat pokles tlaku a identifikovat kolo s poklesem tlaku.
Je tedy zajímavé, že moje Honda neukazuje, u kterého kola došlo k poklesu (ač to elektronika musí vědět).
Jak je na tom VW? Ukazuje to problematické kolo?
DoubleSix píše:Je tedy zajímavé, že moje Honda neukazuje, u kterého kola došlo k poklesu (ač to elektronika musí vědět).
Jak je na tom VW? Ukazuje to problematické kolo?
Mám VW Passat B8 a zrovna nedávno se na mě rozsvítila kontrolka tlaku v pneumatikách (klasicky hřebík, když jsem vymetl asi nějakou krajnici) Na displeji rádia svítili všechny pneumatiky oranžově tuším, ale také to psalo ''pokles tlaku v levém předním kole'' nebo tak nějak.
DoubleSix píše:Je tedy zajímavé, že moje Honda neukazuje, u kterého kola došlo k poklesu (ač to elektronika musí vědět).
Jak je na tom VW? Ukazuje to problematické kolo?
Napíše ti to "MaxiDot" a v sekci "informace o vozidle" to tam bude do vynulování události.
Já tedy zatím neměl žádné kolo se ztrátou tlaku, ale už několikrát mi to zahlásilo "únik tlaku", ale stačilo pouze překalibrovat systém (zastavit, zatáhnout ručku, jít do hlavního menu a pustit kalibraci) a vše bylo OK.
Kalibraci si s krátkým odstupem vyžádá vždy po přezutí auta (letní & zimní). Nebo pokud ho výrazně zatížím, tak po nějaké době se ten systém ozve.
Naposledy upravil(a) DoubleSix dne stř 05 dub 15:11, celkem upraveno 1 x.