Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Ten priplatek je brutalni. Nahradni dil ma stat podobne, ale za tolik penez do toho nejdu.eMJe píše:Zaujimave je, ze Golf R poFL s manualom ma krutiaci moment 380NM, 7DSG ma 400. A priplatok za titanovy Akrapovic je 3800€
Re: Volkswagen obecne
Do navodu som sa samozrejme pozrel
- zapnete zapalovani
-stlacte tlacidlo systemu kontroly pneu v odkradaci prehradce na strane spolujezdce -> je tam len zaskepka na tlacidlo
Nebo v zavislosti na vybave vyvolajte polozku nabidky Tlak pneu na displeji zdruzenych pristroju -> taku ponuku som na radiu neasiel
- zapnete zapalovani
-stlacte tlacidlo systemu kontroly pneu v odkradaci prehradce na strane spolujezdce -> je tam len zaskepka na tlacidlo
Nebo v zavislosti na vybave vyvolajte polozku nabidky Tlak pneu na displeji zdruzenych pristroju -> taku ponuku som na radiu neasiel
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No on tam bude len ten "zakladny" cez senzory ABS. V radiu v nastaveni v kolonke "CAR" nic neni?
Nejak takto...
Nejak takto...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Ja tam prave nemam to tlacidlo CAR... Je tam iba "radio, media, phone, eject, setup, sound"
Neda sa to nejak cez palubne PC pred vodicom?
Neda sa to nejak cez palubne PC pred vodicom?
Re: Volkswagen obecne
Ma, kazde novo vyrobene auto to musi mat...řidičBOB píše:Tak to asi měření tlaku pneu nemá...
Re: Volkswagen obecne
Ano, ale VW Group má vyjímku, že může používat nepřímé měření přes ABS, protože jejich systém dokáže identifikovat kolo s poklesem tlaku. Ostatní používají přímé měření.abgx1 píše:Ma, kazde novo vyrobene auto to musi mat...řidičBOB píše:Tak to asi měření tlaku pneu nemá...
Re: Volkswagen obecne
Nechteji se mi hledat smernice co to upravuji, ale jses si jist ze je to takto?
Co jsem k tomu cetl drive, nez to zacalo platit, tak nemel byt stanoven zpusob jakym to vyrobce zajisti, ale byl nutny jen ten vysledek. Tzn. vyrobce mel mit moznost pouzit budto pasivni formu (rychlost otaceni kol vuci ostatnim), nebo aktivni primym merenim ventilkem.
Co jsem k tomu cetl drive, nez to zacalo platit, tak nemel byt stanoven zpusob jakym to vyrobce zajisti, ale byl nutny jen ten vysledek. Tzn. vyrobce mel mit moznost pouzit budto pasivni formu (rychlost otaceni kol vuci ostatnim), nebo aktivni primym merenim ventilkem.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
taak podarilo sa, trebalo na packe(nema multi.funk. volant) stlacit tlacidlo OK a TRIP zaroven, a to palubny PC hodilo do menu kde sa to uz dalo pekne naklikat...