Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Turba to ale na vykonnejsich EA888 v hojnom pocte nezvladaju, na GR/S3 uz je 9. revizia. Uz v serii je ich pozehnane, uprava to asi urychli.
Dalsi napr. BMS JB1/4, zname z BMW komunity.
Dalsi napr. BMS JB1/4, zname z BMW komunity.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27908
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Ono se to chce k tomu turbu chovat slušně...po neslušné jízdě.
mmira: diesel power, urtuning, Cimbu...podle mne to nabízí každý, kdo má do prdele díru
mmira: diesel power, urtuning, Cimbu...podle mne to nabízí každý, kdo má do prdele díru
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
pockat, me zajimaji ti, kteri maji vlastni vyvoj. diesel power, pokud vim, dela APR, ten je v poradku. zbytku, mozna neopravnane, neverim.
jinak u meho vozu je problem v tom, ze bych ten chip potreboval navazat na vybrany jizdni profil. prece jen to je hlavne rodinny potah, za jehoz volant se dostanu jen zridka.
jinak u meho vozu je problem v tom, ze bych ten chip potreboval navazat na vybrany jizdni profil. prece jen to je hlavne rodinny potah, za jehoz volant se dostanu jen zridka.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Pokud se bavíme o EA888, pokládám přifouknutí na 280koní (nevím jestli si to nepředstavuju jako hurvínek válku, ale jednoduše mapu z původní Cupry) za naprosto nenáročnou úpravu, která by se neměla podepsat na životnosti čehokoliv.
Ale jak tak na to koukám, tak S1 má v papírech 1415kg s eurořidičem a nádrží a Cupra 280 z roku 2013 má suchou hmotnost 1295. Ať přičítám jak přičítám, najednou mi olympiáda přijde hrozně těžká. To dělá Quattro?
Ale jak tak na to koukám, tak S1 má v papírech 1415kg s eurořidičem a nádrží a Cupra 280 z roku 2013 má suchou hmotnost 1295. Ať přičítám jak přičítám, najednou mi olympiáda přijde hrozně těžká. To dělá Quattro?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27908
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Quattro určitě nějaké to desetikilo přidá...počítám, že S1 je automat a Cupra manuál - to by hned taky hodilo něco navíc.
mmira: urtuning to take tahá odněkud z Dojčlandu...
mmira: urtuning to take tahá odněkud z Dojčlandu...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Oni vedia, ze je to problem turb, preto to bez otazok vymienaju, casto s celym motorom, pretoze ulomky skoncia vo valcoch. Chovat sa k tomu je zaklad, ale stava sa to tak casto, ze to nie je standardne.řidičBOB píše:Ono se to chce k tomu turbu chovat slušně...po neslušné jízdě.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27908
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Dneska jsem se na to ptal kluků na příjmu VW/Seat a neměnili ještě ani jedno... Tak uvidíme
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Bob: Nope, pokud dobře koukám do konfigurátoru, tak automat ani není v nabídce. A o to větší je to láska
Edit: Poptám se doma, jestli by otec při příští obměně vozového parku, která už je na spadnutí, nezašel místo do Mercedesu k Audi. Vždyť ta S1 bude stát jak jeho příplatková výbava
Edit: Poptám se doma, jestli by otec při příští obměně vozového parku, která už je na spadnutí, nezašel místo do Mercedesu k Audi. Vždyť ta S1 bude stát jak jeho příplatková výbava
Naposledy upravil(a) Stepan dne úte 28 bře 19:13, celkem upraveno 1 x.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Quattro.... všechno do A3 včetně je Haldex, jen se to jmenuje Quatrro......Stepan píše: Ať přičítám jak přičítám, najednou mi olympiáda přijde hrozně těžká. To dělá Quattro?
Cupra280 2013 byla podle mě jen předohrab s samosvorem a v základu manuál. Jestli je S1 všehrab, takže haldex kilogramy přidá. A DSG taky něco.
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
mam prvni gen EA888 quattro torsen s upravou od APR, vč. APR Mobile, kterým se vybirá ze 4 palivových map (valet, serie, 95 a 98 oktan, u některých verzí i 104 okt) 90% času na 98okt, rozdíl v mapách je znatelný i mezi 95/98, vč. jiného průběhu výkonu, navíc částečně řeší i EU5 otupělost. turbo zatim ok, odešlo něco v sání, ale to je prý častá závada i v sérii
S1 je pouze 5D, manuál, quattro haldex, s cenou museli jit dolu jinak to s vybavou atakovalo 1M coz je trochu nesmysl
S1 je pouze 5D, manuál, quattro haldex, s cenou museli jit dolu jinak to s vybavou atakovalo 1M coz je trochu nesmysl