Kodiaq
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Mě to vadí hodně, protože když je třeba auto plně obsazené nebo naložené, tak to houpání je opravdu děsné Ale abych ho jenom nehanil - i když je houpavý, tak jako agent Bureš, spolupracuje ochotně.
Opět se mi jenom potvrdilo, co už jsem ale věděl, že tenhle motor je fakt hrozný. Chápu, že auto je velké, tudíž to s dynamikou nebude žádné terno, ale to, co předvádí, je opravdu na nedostatečnou Krom toho se vyznačuje ještě jednou odpornou vlastností - duní hrozně a v jakýchkoliv otáčkách. Nejmarkantněji, když se válí dole a co je nejstrašnější pro můj sluch - i na volnoběhu. Takže tady dobrovolně používám S/S systém a už rozumím, proč ho montují
Pak mám problém s tím super novým rádiem, na kterém je vidět každý dotyk a zrnko prachu - ostatně, jako i na těch černých leštěných dekorech.
A také mi přijde, že ta fíčura s lištou ve dveřích, která má zabránit odření vedle stojícího auta, napomáhá k tomu, že se zadní dveře hůř dovírají a je potřeba s nimi víc bouchat
Ale jinak ok - ničím to nevybočuje z koncernovské usedlosti, ergonomie a dalších známých věcí...ale motor 2.0TSI.
Opět se mi jenom potvrdilo, co už jsem ale věděl, že tenhle motor je fakt hrozný. Chápu, že auto je velké, tudíž to s dynamikou nebude žádné terno, ale to, co předvádí, je opravdu na nedostatečnou Krom toho se vyznačuje ještě jednou odpornou vlastností - duní hrozně a v jakýchkoliv otáčkách. Nejmarkantněji, když se válí dole a co je nejstrašnější pro můj sluch - i na volnoběhu. Takže tady dobrovolně používám S/S systém a už rozumím, proč ho montují
Pak mám problém s tím super novým rádiem, na kterém je vidět každý dotyk a zrnko prachu - ostatně, jako i na těch černých leštěných dekorech.
A také mi přijde, že ta fíčura s lištou ve dveřích, která má zabránit odření vedle stojícího auta, napomáhá k tomu, že se zadní dveře hůř dovírají a je potřeba s nimi víc bouchat
Ale jinak ok - ničím to nevybočuje z koncernovské usedlosti, ergonomie a dalších známých věcí...ale motor 2.0TSI.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
Stačí mi, jak jsi to upřímně popsal, a vím, že mi chybět nebude
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Kodiaq
Proto jsem volil verzi Ambition, kde není ten černý dekor, bohužel ale to rádio je stejné, asi na něj nebudu vůbec sahat.řidičBOB píše:Pak mám problém s tím super novým rádiem, na kterém je vidět každý dotyk a zrnko prachu - ostatně, jako i na těch černých leštěných dekorech.
Tak to jsem vybral správněřidičBOB píše:Ale jinak ok - ničím to nevybočuje z koncernovské usedlosti, ergonomie a dalších známých věcí...ale motor 2.0TSI.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Na rádio pouze v bílých rukavicích Jinak je to opravdu ve vteřině zapatlané a pohled na to je mírně odpudivý.
Jo - 2.0TSI = správná volba a ve finále to jede celkově mnohem lépe.
Jo - 2.0TSI = správná volba a ve finále to jede celkově mnohem lépe.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
Jen je škoda, že motor 2.0TSI je pouze v kombinaci s převodovkou DSG, já bych raději manuál.
Spotřeba by snad měla být také OK, zhruba kolem 9,5l.
Spotřeba by snad měla být také OK, zhruba kolem 9,5l.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
...ale zase jako jediný benzín 7DSG, což se na dálnici hodí.
Mezi 9-10 průměr bude. 140kW TDI se ale k devíti podívá jedna-dva...ani nemrkneš. Tenhle čerstvej kus měl najeto 2200 km a průměr 8,8.
Mezi 9-10 průměr bude. 140kW TDI se ale k devíti podívá jedna-dva...ani nemrkneš. Tenhle čerstvej kus měl najeto 2200 km a průměr 8,8.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
Hele, s tou spotřebou 2.0TSI v velké krabici s aerodynamikou a hmotností cihly bych nebyl takový optimista (9 a tak)...máme stejný motor (EA888) v leguánovi (což je podobná krabice, 1650 kg kerb) a..... dyž s tím jezdí ona (většinu času, mix silnic, ale hlavně okresky a kratší trasy) tak dlouhodobý 10..... dyž si to vezmu já, tak krátkodobý 12 i 14.... a dlouhá cesta do Francie na lyže s 600lt velrybou na střeše (140 tacho/tempomat po dálnicích) byla kousek nad 10, cesta z5 (často 150-160) byla za 12-13....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27889
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kodiaq
Tak jasně - záleží na skladbě cesty a jak moc kdo bude chtít těch 1700kg+ rozhýbat...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Kodiaq
pavproch: už jsem doufám klidný řidič. Dálnice většinou absolvuji s tempomatem nastaveným na 130-135km/h. Okresky většinou do 100km/h a klidným tempem.
S Hondou CRV 2.0 takhle jezdím a mám průměr zhruba 9,1. Kodiaq je těžší, ale zase je tam 7 stupňová převodovka, vyšší výkon a krouťák. Uvidíme, necháme se překvapit.
S Hondou CRV 2.0 takhle jezdím a mám průměr zhruba 9,1. Kodiaq je těžší, ale zase je tam 7 stupňová převodovka, vyšší výkon a krouťák. Uvidíme, necháme se překvapit.
Re: Kodiaq
Ten motor umi bejt uspornej kdyz se po nem moc nechce a netoci se, takze u takovy skatule bude zalezet na prevodech a stylu jizdy. Pro me je meritkem spotreby u rodinnych aut rezim: nalozeny auto, rakev nebo kola na strese, dalnice na tempomat 140-150 a tam bych to odhadoval na 10 - 12...DoubleSix píše:Jen je škoda, že motor 2.0TSI je pouze v kombinaci s převodovkou DSG, já bych raději manuál.
Spotřeba by snad měla být také OK, zhruba kolem 9,5l.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k