AntiRadary.cz píše:Na rozdíl od vás zvládám jak azbuku, tak i latinku. Tazatel se ptal na Genevo v opěrce, jelikož se mu nevleze do přední skříňky a já jsem mu TAM doporučil Excort X50 International nebo Genevo One S/S BE horizontálně. O Escortu X50 International v opěrce tady původně nikdo nepsal, takže poznámka o horší citlivosti Escortu X50 International byla úplně mimo mísu.
Alespoň nelžete. Už jsem vám jednou říkal, že nemusíte napodobovat svého krajana Andreje...
Takže - takováto byla posloupnost dotazů a mé reakce:
1) tazatel se zajímá o Genevo a jeho použití v opěrce
budik
Předmět příspěvku: Re: Genevo ONE - ZkušenostiPříspěvekNapsal: 22 bře 2017 09:51
Offline
Řidič začátečník
Registrován: 06 zář 2011 07:45
Příspěvky: 138
Jak naložit s přenoskou tak, aby byla pokud možno "neviditelná"? Přemýšlím nad jiným umístěním, než na čelní sklo. Mám dojem, že kdysi to někdo vozil na hlavové opěrce - je to funkční řešení? Také jsem uvažoval umístění do schránky uprostřed na palubce (je nad úrovní kapoty - VW T6), ale schránka je mělká, takže se do ní ani genevo nevejde na vertikál. Kromě ČR (kde by čelní sklo mělo být OK) jezdím hlavně SK, kde by asi přenoska moc být vidět neměla. A pak občas AT, DE, IT, HU, HR....tam všude by ale zase mohlo genevo fungovat i horizontálně uložené ve schránce pod plastovým deklem? Pevnou sadu nechci kvůli více autům.
2) já odpovídám - všimněte si, že ani slovo o x50i
řidičBOB
Předmět příspěvku: Re: Genevo ONE - ZkušenostiPříspěvekNapsal: 22 bře 2017 10:33
Offline
Antiradar FAN
Uživatelský avatar
Registrován: 16 úno 2011 20:26
Příspěvky: 14144
Opěrka funguje, ale je potřeba počítat s určitým snížením citlivosti
Co vím, tak SK to moc neřeší a s přenoskou jsem za oknem jsem teď najel cca 1400km po D/A/IT a nikdo po ní ani nevzdechl...
3) vy odpovídáte a
vy do diskuze vnášíte x50i!
AntiRadary.cz
Předmět příspěvku: Re: Genevo ONE - ZkušenostiPříspěvekNapsal: 22 bře 2017 10:41
Offline
Mistr volantu
Uživatelský avatar
Registrován: 16 úno 2011 09:32
Příspěvky: 880
Bydliště: Praha
budik: Tak pak citlivější detektor, např. Escort X50 International nebo Genevo One S/S BE a mít jej horizontálně.
4) a teprve na to já reaguji:
řidičBOB
Předmět příspěvku: Re: Genevo ONE - ZkušenostiPříspěvekNapsal: 22 bře 2017 10:43
Offline
Antiradar FAN
Uživatelský avatar
Registrován: 16 úno 2011 20:26
Příspěvky: 14144
Zrovna x50i v opěrce u spolujezdce mi nevykazuje zrovna dobré hodnoty detekce
Jezdil jsem s tím asi měsíc a opravdu špatenka. Ale věřím, že v kanclu vám to šlape jako hodinky
Takže jak je vidět, poznám o citlivosti x50i v opěrce se z mé strany objevila až poté, co jste do toho onu x50i zamontoval právě vy. A jelikož tazatel nechtěl detektor na sklo a do kastlíku se mu nevleze Genevo (natož obří x50tka), tak logicky z toho vychází, že x50i v opěrce. Proto ta moje poznámka. Je vidět, že máte s latinkou a s chápáním prostého psaného textu velké, ale velké problémy. Vy už ani nevíte, kdy lžete a kdy ne - jako Andrej!
AntiRadary.cz píše:A kdepak jsou? Celkem by mě to zajímalo a dost pochybuji, že detektor, který za čelním sklem má detekce dříve než vestavěný Beltronics, má najednou v opěrce slaboučké detekce. Jedině, že by to bylo testováno v nové Škodě/VW s pokoveným čelním sklem ....
Pochybovat je lidské.
Neposuzujte lidi podle sebe - lhát a podvádět umíte evidentně nejlépe, ale to já opravdu nedělám a testy jsem nikdy nefalšoval. Ale je vtipné, jak mne z toho postupně obviňujete vy, i můj kamarádský omyl z minulosti, když náhodou "naznačím" něco, co se jednomu nebo druhému moc do krámu nehodí. Jako děti z MŠ.
Nicméně - je to tak. x50i má v opěrce horší detekce (v mém autě, kde žádné pokovené sklo není) a je to vcelku logické...kdyby jste se lépe učil fyziku, třeba by jste kápnul na to, proč tomu tak je.
Dokonce nemáte ani pravdu v tom, že lepší detekce x50i než vestavěného detektoru, jsou nějakým pravidlem...jeden hezký příklad za všechny:
https://www.youtube.com/watch?v=oQGcRnR ... xrx22yxxm1
Takže bych poprosil, aby jste už přestal lhát.