Genevo ONE - Zkušenosti
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Ano, byl jsem jedním z prvních, kdo měl vlastní imitátor radarů/laserů a i nyní jsem jedním z mála, kdo je vlastní. Pro zákazníky je to určitě výhoda, jelikož u mě nemusí mít strach, že zakoupí detektor a až po zaplacení pokuty nebo dokonce ztrátě ŘP zjistí, že detektor nereaguje na radar. V současné době mám asi 4 různé typy a další je na cestě.
Na ověření propustnosti čelního skla nepotřebuji 2 kamery, svědky a hodiny, to bylo nutné jenom pro vyvrácení různých demagogických tvrzení o nedostatečném frekvenčním rozsahu a možné nedetekci Valentine One nebo o existenci tzv. speciálních CZ verzí detektorů Beltronics/Escort, viz.:
Na ověření propustnosti čelního skla nepotřebuji 2 kamery, svědky a hodiny, to bylo nutné jenom pro vyvrácení různých demagogických tvrzení o nedostatečném frekvenčním rozsahu a možné nedetekci Valentine One nebo o existenci tzv. speciálních CZ verzí detektorů Beltronics/Escort, viz.:
Naposledy upravil(a) AntiRadary.cz dne ned 19 bře 22:38, celkem upraveno 1 x.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Dobře víte, že V1 trpěl nedetekcí - buď nulovou nebo velmi mizernou detekcí. Jistě máte v paměti i verze, kterých se to týkalo
A také jistě dobře víte, že byly doby, kdy vámi jmenované detektory, CZ úpravu měly. Stejně, jako vaše kosmická technologie Stinger, že?!
A také jistě dobře víte, že byly doby, kdy vámi jmenované detektory, CZ úpravu měly. Stejně, jako vaše kosmická technologie Stinger, že?!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Imitátor na videích nebyl váš... Byl od firmy AntiRadary.net která je i výhradním zastoupením většiny značek ktere i Vy nabízíme...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- AntiRadary.cz
- Letec
- Příspěvky: 1081
- Registrován: stř 16 úno 09:32
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
rB: OK, radši jsem to opravil, aby mě zase někdo nechytal za slovíčka. Nedostatečný frekvenční rozsah a nedetekce existovaly prakticky ve stejnou dobu, takže to nazývám jenom zjednodušeným a kratším názvem. Nedostatečný frekvenční rozsah (33.96 - 34.10 GHz namísto 33.90 - 34.10 GHz) byl jenom do firmware 3.863 (2007), nedetekce jenom v jedné dodávce s firmwarem 3.863 (2007). Od verze 3.864 (2008) byl již frekvenční rozsah v pořádku a nejsou ani žádné spolehlivě potvrzené případy nedetekce, ovšem prodejci konkurenčních značky ještě v roce 2012 tvrdili opak.
Ano, byly doby, kdy detektory Beltronics úpravu měly, dělala je firma Cyberdyne a žádné EURO verze a ani žádné jiné detektory vhodné pro ČR tenkrát neexistovaly. Staré Stinger detektory se pro ČR/SR speciálně upravovaly, jelikož při jejích vývoji nebylo s frekvencí 34.00 GHz vůbec počítáno, o čemž se přesvědčil i váš spolupracovník, když si do něj nahrál beta firmware určeny pro západní Evropu.
Ano, byly doby, kdy detektory Beltronics úpravu měly, dělala je firma Cyberdyne a žádné EURO verze a ani žádné jiné detektory vhodné pro ČR tenkrát neexistovaly. Staré Stinger detektory se pro ČR/SR speciálně upravovaly, jelikož při jejích vývoji nebylo s frekvencí 34.00 GHz vůbec počítáno, o čemž se přesvědčil i váš spolupracovník, když si do něj nahrál beta firmware určeny pro západní Evropu.
A jakou to má souvislost s mým příspěvkem nebo daným videem?VS* píše:Imitátor na videích nebyl váš... Byl od firmy AntiRadary.net která je i výhradním zastoupením většiny značek ktere i Vy nabízíme...
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Aby si někdo nemyslel že ten co je na těch videích byl váš...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27900
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
AR.CZ: je zajímavé, že donedávna jste na svém e-shopu prodával něco, co vlastně neexistovalo...protože popisky EURO CZ jste používal také
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Zkousel si ten gps modul schovat i jinde v aute? Napadla me loketni operka, je tam napajeni, loketka je jen jen plast a kuze a nahore bude velky stresni okno. Ta GPS vec ma svoji baterku nebo to jede jen na zdroj? BT prenos by problem byt nemel, pokoveny sklo mit nebudu..Spectral píše:honziss: HD+ taky doporučím. Je to tak, jak popisuje VS*, hlava je klasicky pevně namontovaná za nárazníkem a je potřeba k ní dovést jen napájení. Vnitřní jednotku je možno umístit celkem kamkoliv v kabině, ideálně tak, ať není shora stíněná plechem (kvůli příjmu GPS); sám ji mám na dokonalém místě v malé přihrádce v palubce vedle volantu. Vidím na ní jen já jako řidič, zvenku auta vidět není, takže ji ani nemusím schovávat, GPS taky chytá. Datové spojení mezi vnitřní jednotkou a hlavou je bezdrát (nevím jestli BT, ale VS* asi ví, o čem mluví), funguje bezproblémově a spojí se ihned po zapnutí.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Je to napájeno kabelem z palubní sítě...
Zavřené v loketce bys neslyšel repro podle mě...
Zavřené v loketce bys neslyšel repro podle mě...
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Ne, jiné místo jsem ani nezkoušel, současné místo je pro mě ideální.
Jak píše VS*, potřebuješ ten GPS modul napájet klasicky kabelem ze zásuvky zapalovače. V loketce může být problém se slyšitelností, ale nevím, jak moc ta tvoje loketka bude tlumit zvuk. Myslím, že ty míváš tichá auta, tak pokud nebudeš mít nahlas radio, tak by to snad slyšet bylo... Nevím, nezkoušel jsem.
Jak píše VS*, potřebuješ ten GPS modul napájet klasicky kabelem ze zásuvky zapalovače. V loketce může být problém se slyšitelností, ale nevím, jak moc ta tvoje loketka bude tlumit zvuk. Myslím, že ty míváš tichá auta, tak pokud nebudeš mít nahlas radio, tak by to snad slyšet bylo... Nevím, nezkoušel jsem.
Re: Genevo ONE - Zkušenosti
Zkousel jsem to u 2 jinych aut a se slysitelnosti problem nebyl, u auta se stresnim oknem ani s gps, jde asi vlastne o to aby fungovala komunikace s merici hlavou.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k