Normal: stabilizace 100% bdělá, odezva motoru a řízení pomalejší, s ohledem na spotřebu, ale žádná hrůza, normálně se na to dá jezdit, odehrává se v něm většina běžných jízd. Tichý režim, co se týče přihrávání zvuku do repro, ale já mám tu blbost vypnutou natrvalo.
Sport: stabilizace jako u Normal, sportovnější odezva plynu a řízení, ale tenhle režim využívám jen při předjíždění v zimě, vodě apod. jinak na něj prakticky nejezdím
Sport+: stabilizace dovolí vybočení zádě, pokud se to přežene, nebo je na cestě hup, tak zábavu utíná, odezva na plyn skvělá. Používám na předjíždění a na vhodných silničkách, nebo napojování do pruhu, vyjíždění z vedlejší s lehkým smykem a tak
Stabilizaci prakticky nevypínám, protože mě irituje komfort mód a auto nereaguje, jak dokáže reagovat.
Ještě doplním, že jezdím na stavitelném Bilstein B16.
Koukam ze zlata M3, kde slo kombinovat jakykoli nastaveni...podvozek sport+, rizeni comfort, plyn sport+ a stabilizace vypnuta...
Totalne mi unika proc neni mozny si to nastavit dle sebe u vsech modelu
M.Z. píše:mmira: nejde, zas to skočí do komfortu
testoval jsem to několikrát, když to vypneš ve sport + úplně pocítíš, jako by tě někdo chytl za zadek, nebo nadzvedl plyn...
spectral: ano, komfort se vším všudy, akorát s vyplou stabilizací (tupé řízení a plyn)
Tak podle přehledu to vypadá, že do komfortu přepíná jen nastavení stabilizace na MDM. MDM režim přitom získáme i přepnutím na Sport+, takže samotné MDM je k ničemu a kontraproduktivní.
Oproti tomu úplné vypnutí stabilizace ponechává všude alespoň Sport a současně vypíná automatické meziplyny. Takže jako hardcore možnost dobré, ještě by to chtělo, aby to nedávalo meziplyny na Sport+ (nebo ještě lépe, aby se daly vypnout ve všech režimech), když se chce člověk svézt po cestách a nechat si záchrannou síť (MDM).